Pecat za utiskivanje u drvo
(prestaro za odgovor)
Dom
2007-12-13 12:52:42 UTC
Pozdrav grupi,

ne znam gdje bih vise pitao, pa mi je ovo posljednja sansa.

Trebam pecat ili zig koji bi se utiskivao u drvo.
Znaci zig bi trebao biti metalan sa izbocenim (reljefnim) tekstom (3 slova i
eventualno neka krivulja ispod njih), sve to bi bilo veliko cca 1cm2, i da s
njime mogu "zigosati" drvo. Ali ne zigosati sa uzarenim zigom nego da ostane
samo utisnuti otisak.

E sad, ko bi mi to u zg mogao napraviti, al da bude kako spada, sa nekom
drskom ili sl.

Hvala unaprijed

Poz

Domagoj
sttipa
Nesto kao čekić??
ne

Domagoj
Zmayski
2007-12-14 06:44:11 UTC
Post by Dom
Trebam pecat ili zig koji bi se utiskivao u drvo.
Imao sam sumarsku sjekiricu za oznacavanje stabala; s jedne strane
sjekirica, s druge glava cekica sa zigom; znaci, trebas pecatara koji moze
gravirati zeljezo prema tvom uzorku, odneses mu cekic i - eto! Zovi
pecatare, sad znas sto trebas pitati...
...on je bio ljuta zvijerka, stog su njega zvali...

ER
KA a.k.a. Zmayski
Dom
2007-12-14 10:44:13 UTC
Post by Zmayski
Post by Dom
[...]
Hvala vam na odgovorima,

nesto kao cekic mi ne bi dolazilo u obzir...
Radi se o dosta finoj i delikatnoj stvari po kojoj bas ne bih mogao nabijati
s cekicem...

Ba¹ bi mi trebalo nesto recimo velicine kovanice od 50 lp, metalno, sto bih
skupa s tim drvenim predmetom stavio u skripac i lagano stegnuo da ostane
otisak...

Hvala Vam na odgovorima, budem malo proguglao da vidim sta ima u vezi
pecatara

poz

dom
Dom
2007-12-14 11:09:34 UTC
Post by Dom
[...]
evo, nasao sam, pa ako ce nekome trebati - http://www.duro-metal.hr

sve mogu napraviti, u mesingu, u celiku, sa navojem, sa drskom, glatko... ma
mrak

hvala svima jo¹ jednom na pomoci

poz

dom