(prestaro za odgovor)
Bakterije za septicke jame
MrGud
2006-08-30 12:04:58 UTC
Ima li tko iskustava s onom vrecicama sto reklamiraju na televiziji? Djeluje
li to ili je samo mamipara?
Mario
2006-08-30 12:51:07 UTC
Post by MrGud
Ima li tko iskustava s onom vrecicama sto reklamiraju na televiziji? Djeluje
li to ili je samo mamipara?
djeluju, moja punica ih koristi i osjeti se drasticna razlika.

Mario
car
2006-08-30 13:18:49 UTC
Post by Mario
Post by MrGud
Ima li tko iskustava s onom vrecicama sto reklamiraju na televiziji? Djeluje
li to ili je samo mamipara?
djeluju, moja punica ih koristi i osjeti se drasticna razlika.
Mario
nista ne valja,probao
pogledaj http://www.pontoprojekt.hr/ koristim sk3 i djeluje sigurno,al
moras se strpiti negdje oko 3 tjedna
pozdrav
Mario
2006-08-30 13:23:52 UTC
Post by car
nista ne valja,probao
pogledaj http://www.pontoprojekt.hr/ koristim sk3 i djeluje sigurno,al
moras se strpiti negdje oko 3 tjedna
cuj, mozda je ovo bolje, no u mom slucaju se osjetila drasticna razlika
izmedju wc neta i bez njega.

Mario
MrGud
2006-08-30 14:25:08 UTC
Post by Mario
Post by car
[...]
Septicka je na vikendici, koristenje 2-3 dana tjedno, stara je 20+ godina i
nikada nije praznjena, pa me uhvatio strah da ce se zastopati, a ne da mi se
dovlaciti nekoga za ispumpavanje... Nisam siguran kakva je konstrukcija niti
volumen jame...
car
2006-08-30 16:17:13 UTC
Post by MrGud
Post by Mario
Post by car
[...]
najbolji je ucinak ako ispraznis pa ispocetka
a ak ne probaj s nekim kompresorom upuhivati zrak jedno odredjeno
vrijeme,imas na onom linku adresu pa tam mozes kupiti kugle za
rasprsivanje,slicno kak je u akvariju,zrak ce samljeti krute ostatke i dati
bakterijama dovoljno kisika za razgradnju
pozdrav
Sapa
2006-08-31 06:37:48 UTC
To je OK, ali djeluju li i na septicke ? :)
Mario
2006-08-31 07:19:43 UTC
DA :-)
Satir
2006-08-31 19:32:32 UTC
Djeluje. Koristim veæ 6 mjeseci i ne drŸim se ba¹ normativa.
unknown
2006-09-01 11:43:08 UTC
Post by Mario
Post by car
[...]
A u cemu se to vidi ta razlika ?
Da li se kolicina krutih ostataka u septickoj smanjuje ili nesto drugo ?
car
2006-09-01 12:39:59 UTC
Post by unknown
Post by Mario
Post by car
[...]
da,a i trebalo bi smanjiti neugodne mirise,medjutim smrada ce uvijek biti
pa zato treba napraviti odusak na septickoj s ugljenim filterom na vrhu.
unknown
2006-09-03 10:31:00 UTC
Post by car
Post by unknown
[...]
Moze li malo detaljnije .. koliko se to smanjuje kolicina krutih ostataka?
Da li je efekat toliki da se "nikad" više niti ne mora prazniti septička
ili je efekat ipak manji ?