Liebherr hladnjak i ostala bijela tehnika
(prestaro za odgovor)
Moloch
2009-03-25 12:13:35 UTC
Kupuje se stan, oprema se stan. Treba sve, para se nema za bacanje na
Miele i sl. egzibicije.

Siguran sam da je već bila tema i ovdje, dosta sam i izguglao, ali ako
ima voljnih baciti koji savjet bio bih zahvalan... dakle neka iskustva,
prvenstveno oko servisa, cijene dijelova, itd itd.

Treba nam sve za stan za dvoje - perilica rublja, suđa, pećnica, ploča,
frižider.

Za sad je odabir ovakav:

Perilica rublja, slim: Candy ili Gorenje su nam ostali u varijanti,
rezerva je neka LG.
Limit oko 3000.

Perilica suđa 45 cm: srebrna Quadro. Plan je samostojeća, ali ugraditi
je podpultno. Može i povoljna samostojeća.
Limit oko 3000.

Pećnica + samo struja staklokeramička ploča kombinirani set sa
zajedničkim kontrolama: Gorenje set ili Zanussi set. Vrijedi li zaista
Gorenje toliko koliko košta, jer su poprilično skupi, pogotovo ploča?
Limit oko 5000.

Frižider kombinirani, samostojeći, srebni/inox, cca 180+ l hladnjaka:
Liebherr, Samsung, Gorenje ili Electrolux.
Limit oko 3000-4000.

Liebherr čitam da je kvalitetan, ali nisam našao nikog da ga hvali ili kudi?

Eto, pa ako imate koju pametnu preporuku, dajte. :)
Kostur
2009-03-25 16:20:04 UTC
Ako nisi jos kupio kuhinju pogledaj u Lesnini. Uzmes kuhinju (malo skuplju
naravno i dobijes jako lijep popust na aparaturu). Ali mislim da je akcija
do 31.3 pa pozuri.
Post by Moloch
Kupuje se stan, oprema se stan. Treba sve, para se nema za bacanje na
Miele i sl. egzibicije.
Siguran sam da je veæ bila tema i ovdje, dosta sam i izguglao, ali ako ima
voljnih baciti koji savjet bio bih zahvalan... dakle neka iskustva,
prvenstveno oko servisa, cijene dijelova, itd itd.
Treba nam sve za stan za dvoje - perilica rublja, suða, peænica, ploèa,
friŸider.
Perilica rublja, slim: Candy ili Gorenje su nam ostali u varijanti,
rezerva je neka LG.
Limit oko 3000.
Perilica suða 45 cm: srebrna Quadro. Plan je samostojeæa, ali ugraditi je
podpultno. MoŸe i povoljna samostojeæa.
Limit oko 3000.
Peænica + samo struja staklokeramièka ploèa kombinirani set sa zajednièkim
kontrolama: Gorenje set ili Zanussi set. Vrijedi li zaista Gorenje toliko
koliko ko¹ta, jer su poprilièno skupi, pogotovo ploèa?
Limit oko 5000.
Liebherr, Samsung, Gorenje ili Electrolux.
Limit oko 3000-4000.
Liebherr èitam da je kvalitetan, ali nisam na¹ao nikog da ga hvali ili
Ivan Matacic
2009-03-25 20:22:11 UTC
Post by Moloch
Eto, pa ako imate koju pametnu preporuku, dajte. :)
Ja bih izbjegavao LG, Samsung i sl. što nema provjereni servis kod nas.
Gorenje je OK, a dijelova imas na svakom cosku. Za nuzdu skocis do
Slovenije.
www.elektronka.com
Nike
2009-03-26 09:37:09 UTC
Što manje elektronike, život jednostavniji i jeftiniji! ;)
Ivan Matacic
2009-03-26 19:31:11 UTC
Post by Nike
Post by Moloch
Eto, pa ako imate koju pametnu preporuku, dajte. :)
Što manje elektronike, život jednostavniji i jeftiniji! ;)
Slazem se :)
--
www.elektronka.com