(prestaro za odgovor)
Kalup za cevape ?
balki
2011-02-03 12:39:08 UTC
Meni nije jasan ovaj dio s paniranjem, moŸe malo poja¹njenje?
nekak mi u glavi taj izraz bio sparkiran za "odvajanje mesa od kostiju" ali
google me razuvjerio na tvoj nagovor, probao sam i s "pananje" ali nista...
jel ima neki mesarski izraz za to u narodu?

balki
Mario
balki
hioioi
2011-02-03 12:53:18 UTC
m...
Post by balki
[...]
otkostavanje. U biti nije na odmet ni ovo paniranje
da se dobije hruskava korica a iznutra da nije suh
Sedated
2011-02-03 14:51:55 UTC
Post by balki
Pozdrav,
Napravio smjesu "Sarajevskih cevapa" za drustvence i sutra je dan D.
Dali ima gdi u ZG za kupit neki modl/kalup za oblikovanje cevapa iz smjese?
hint .. plastièna flaša kokakole ..
:)

Twenty-twenty-twenty four hours to go
I wanna be sedated
Nothing to do, nowhere to go
I wanna be sedated
balki
2011-02-03 16:23:25 UTC
Post by Mario
Post by balki
jel ima neki mesarski izraz za to u narodu?
balki
Ima! Pandlanje.
e to sam traŸio!
zahvaljujem;-)

balki
Cobra
2011-02-03 17:11:51 UTC
Post by balki
Pozdrav,
Napravio smjesu "Sarajevskih cevapa" za drustvence i sutra je dan D.
Dali ima gdi u ZG za kupit neki modl/kalup za oblikovanje cevapa iz smjese?
2/3 kg junetine
1/3 kg janjeta (panirana prednja cetvrt)
1,3 % soli
glavica cesnjaka gnjecena i prokuhana u vodi (u smjesu ide samo ta voda
rashldadjena)
zlicica sode bikarbone
od kostiju koje ostanu od paniranja se skuha temeljac u koji se kasnije
moce lepinje koje se "bace" malo na rostilj
balki
--
"njiiihaaa
frr
a nisu preslane ..
balki
2011-02-04 22:03:58 UTC
Post by Cobra
* Jesi li probao 2 - 3 ispeci, zbog okusa, da li je to dovoljno soli, ja u
mesnate kobase stavljam od 1,8 do 2% soli i taman su ukusne , sol se
osjeti a nisu preslane ..
probo i slano taman.
zapravo ne da smo probali nego smo se ubili u cevapanju;-)
dojmovi:
- slano taman
- okus interesantan, vuce na sarajevsku egzotiku
- ko sto komentiraste bilo je nedovoljno masnoce
- po obicaju dvije ture sam prepeko:-(
- somuni mockani u temeljac i baceni malo na resetku su bili "pogodjeni"
...morat cu jos razvijati znanje;-)

u slast!

balki

< Prethodna stranica