Farbanje namještaja od iverice
(prestaro za odgovor)
Libero
2004-09-27 08:26:12 UTC
Kako kaže subject htio bih farbati namještaj
od iverice. Naravno da na iverici ima ono
nešto što mu daje izgled drveta.

Zna li netko postupak kako to farbati i
kojom farbom.

Hvala unaprijed!

Zvonimir
Dominik
2004-09-27 11:44:23 UTC
[...]
to nesto sto mu daje izgled drva je furnir, ako je izgled furnira dobar samo
malo pobrusi da skines glanc i polakiraj bezbojnim lakom, glanc ili mat, ili
ako hoces u neku drugu boju mozes lazurom ili obicnom bojom ali onda gubis
dizajn drva
Libero
2004-09-27 12:53:07 UTC
Post by Dominik
[...]
Da, ja bih htio potpuno prekriti furnir, jedan nelijep ormar malo urediti
za dječju sobu, dakle jedna vrata u zeleno, druga u roza i sl.

Koju boju upotrebiti?
Tomislav SUFLAJ
2004-09-27 13:25:29 UTC
za djeèju sobu, dakle jedna vrata u zeleno, druga u roza i sl.
Koju boju upotrebiti?
Zelenu i rozu naravno. :):)

Salim se. Kao sto je vec receno, posmirglaj furnir i onda premazi nekom
bojom za drvo koja nije pokrivna. Belton od Belinke, ili neki slican
proizvod drugog proizvodjaca. Dakle neku lazuru. Mozes uzeti i lak lazuru,
pa ces imati gladju povrsinu, a mozes i sam dodavati lak u lazuru. Ako neces
napraviti ni jedno ni drugo, mozes nakon lazure polakirati bezbojnim lakom.

Nanosi kistom ili valjkom. Imas fine valjke za nanosenje lazure (sitne
dlacice).
--
Pozdrav, Tomislav.
__
Stop spam: Remove (cut) from E-mail address when replying.
Tomislav SUFLAJ
2004-09-27 13:28:02 UTC
Post by Tomislav SUFLAJ
bojom za drvo koja nije pokrivna. Belton od Belinke, ili neki slican
I sad tek vidim da ti ustvari zelis pokrivnu boju. Sorry. Onda ti ne
preostaje nego sam mijesati boju za drvo (pokrivnu), ili negdje u nekom
farba-centru naruciti izmiksanu boju po svojoj zelji iz neke njihove palete
boja. Sto bi stara reklama rekla: U svakoj malo boljoj prodavaonici boja.
--
Pozdrav, Tomislav.
__
Libero
2004-09-28 05:48:36 UTC
Dakle, zanima me tip boje, pokrivne
koje se u normalnim dućanima može
dobiti, a kojom se može farbati furnir.

Thanks!
matko
2004-09-28 17:02:45 UTC
Post by Libero
Dakle, zanima me tip boje, pokrivne
koje se u normalnim dućanima moľe
dobiti, a kojom se moľe farbati furnir.
Kazes da imas namjestaj od iverice. Ja imam nesto starijeg
namjestaja i mogu reci da su glavne plohe oblozene furnirom,
dok kod novog nema ni traga furniru, ploce su oblozene
"melamin" plasticnim folijama, koje su tehnoloski druga vrsta
materijala i njihova reakcija na nitro klasu boja nije
dokumentirana.