Aku Vibraciona brusilica pitanje
(prestaro za odgovor)
Vedran Parac
2005-06-27 08:39:08 UTC
Ima ova nekakva nova black'n'decker PRIO, za 500-600kn..

pa me zanima postoji li sto slicno od neke jeftinije firme.... ne treba mi
za profi upotrebu... dakle nesto kao Einhell, Starke of austria, Skil,
itd... neka jeftinjara firma, a da je akumulatorska brusilica...

thanks.
Vedran Parac
2005-06-27 10:20:16 UTC
ispravak, nije blackNdecker, nego bosch:

http://www.werkzeug-news.de/news4/10-bosch-prio.html
Adriatic

thanks.
miato
2005-06-27 11:44:32 UTC
Od vibracionih i aku ispod cca 1000 kn nisam vidio išta što bi poželio
Definitivno mora imati baterije od 24V
nije sve u naponu :) Iako je to solidno mjerilo "snage", ima mnogo
rjesenja od primjerice Boscha ili Dewalta na 14.4V koja su bolja od
velike vecine jeftinara na 18V pa i vise.
--
2 SIM kartice u 1 mobitelu.
Kako? Pogledajte na www.kartice.co.nr
Adriatic
2005-06-27 12:29:13 UTC
Pazi govorimo o vibracionom bu¹ilicama.

A koliko ja znam time bi se trebalo ne¹to ¹temati ili bu¹iti u betonu.

Znaèi obrtni moment nije primaran veæ jaèina udarca. A to je ipak neka malo
zahtjevnija vrsta energije, zar ne. Nema¹ inercije ili efekta zama¹njaka.
Èisto snagatorsvo iz baterije.

--
Pozdrav

Adriatic
Billy
miato
2005-06-27 13:56:29 UTC
vidi stvarno :)
lapsus
Post by Billy
Govori se o vibracionim brusilicama
Pazi govorimo o vibracionom bušilicama.
A koliko ja znam time bi se trebalo nešto štemati ili bušiti u betonu.
Znači obrtni moment nije primaran već jačina udarca. A to je ipak neka
malo
zahtjevnija vrsta energije, zar ne. Nemaš inercije ili efekta zamašnjaka.
Čisto snagatorsvo iz baterije.
--
Pozdrav
Adriatic
Adriatic

Vedran Parac
2005-06-27 15:23:51 UTC
Post by Adriatic
NA primjer
http://im.edirectory.co.uk/products/1930/i/nut1137.jpg
opet BUSilica, a ja pitam za BRUsilicu.

cak sam i link dao, u svrhu lakseg razumjevanja stvari, evo opet:
http://www.werkzeug-news.de/news4/10-bosch-prio.html
Adriatic
2005-06-28 06:03:41 UTC
zbilja

A ¹to bi to brusio?
--
Pozdrav

Adriatic
Vedran Parac
2005-06-28 08:30:33 UTC
Post by Adriatic
zbilja
A ¹to bi to brusio?
whatever. Kupio sto sam trebao. Hvala svima na pomoci.
Spuzva
2005-06-28 10:07:18 UTC
Post by Vedran Parac
Kupio sto sam trebao.
sta? di i kolko para?
Vedran Parac
2005-06-28 10:30:46 UTC
prio bauhaus 499
Adriatic
2005-06-28 11:15:49 UTC
Vidio sam tu stvar.
Zagolicala mi je apetite. Dobro leŸi u ruci. Izvrsna autonomija.

Ali bojim se da to nije za ozbiljan posao.

Za referencu evo par alata kojima se sluŸim za isti stvar

ODLIÈNA=
http://www.bosch-pt.de/boptocs-de/modules/oragetblob.dll?db=boptocs&item=bop
tocs.blobs&id=68092,5425,1&maxwidth=800&maxheight=600&mime=image/jpeg

SUPER =
http://www.bosch-pt.de/boptocs-de/modules/oragetblob.dll?db=boptocs&item=bop
tocs.blobs&id=68098,5425,1&maxwidth=800&maxheight=600&mime=image/jpeg

TRESE = Loading Image...

ODLIÈNA=
http://www.hilti.com/holcom/modules/prcat/prca_product.jsp?OID=15066&CATE_OI
D=-10099

IGRAÈKA Bez VEZE = Loading Image...

--
Pozdrav

Adriatic
prio bauhaus 499
Tomislav SUFLAJ
2005-06-28 11:49:00 UTC
"Adriatic" <***@adriatix.hr> wrote in message news:d9rbgp$mqj$***@ss405.t-com.hr...

YESSSSS. Konacno BRUsilice, a ne BUSilice. Jest da nisu na baterije, al koga
briga. Fakat je Vedran u subjectu totalno nejasno napisao kaj ga zanima.
:):):)
--
Pozdrav, Tomislav.
__
Stop spam: Remove (cut) from E-mail address when replying.
Adriatic
2005-06-28 13:14:38 UTC
Ma stvar je jo¹ bolja. PRIO nije B&D veæ Bosch.

Kad smo veæ na toj temi jedina prava stvar pored gore navedenog je Fein
Multimaster sa Turpija nastavkom.

Ili ako Ÿeli¹ testirati neku brusilicu u trgovini, ponesi sa sobom i stavi
na nju papir 40. Pa pritisni koliko moŸe¹. Ukoliko se poène¹ tresti ili se
motor poène gasiti >>BACAJ . Ne papir nego brusilicu. Za sve druge finije
papire iznad 80 obièan blok + mu¹ka ruka æe stvar odraditi jednako dobro.

--
Pozdrav

Adriatic
Vedran Parac
2005-06-28 14:23:08 UTC
Post by Tomislav SUFLAJ
YESSSSS. Konacno BRUsilice, a ne BUSilice. Jest da nisu na baterije, al koga
briga. Fakat je Vedran u subjectu totalno nejasno napisao kaj ga zanima.
:):):)
dakle istina je . Pricam austrougarski.

pozdrav.

Spuzva
2005-06-27 13:20:05 UTC
Pazi govorimo o vibracionom bušilicama.
ne, malo bolje procitaj prije nego sto pocnes pametovati. Radi se o
vibracionim aku BRUSILICAMA. i ja sam kao i covjek vidio samo tu bosch
koja je preskupa i ima lion baterije. i ja bi kupio nesto tako,
jeftino, ako postoji
Dominik
2005-06-27 15:11:07 UTC
Post by Vedran Parac
[...]
imas u Metrou Aku vibracione busilice ud BUDGET-a, onak dobro izgleda,
baterija malo veca, busilica isto velika,,

imas u Bauhausu od PowerToolsa, isto aku vibraciona,
da se odmah razumijemo, ove busilice nisu stemerice nego samo za busenje uz
upotrebu udaranja pri busenju za busenje betona,

Manesmann ima i aku stemericu,

e sad kolika im je snaga pri busenju neznam, ni koliko traju baterije,
molim profi majstore da ne komentiraju moj post jer covjeku ne treba za
profi upotrebu,

btw. kad smo kod toga, upravo sam u fazi neke nedogradnje, pa ima dosta
stemanja i to betona, imam onu stemericu od einhella, limited edition, siva,
850W, razbijam s njom evo vec dva tjedna, izbusio jedno 50-tak rupa sa 18 mm
borerom u betonskom serklazu od postojece kuce (nabijam sipke unutra),
odstemao betona da ni sam neznam koliko i radi ko prvi dan,

za tu lovu 350 kn + 1 godina garancije, nisam mogao bolje kupiti, kad samo
zamislim gdje bi mi bile ruke da sam to rucno stemao, ne stedim je, kad
krepa u pevec po novu a ovu na servis
Vedran Parac
2005-06-27 15:23:08 UTC
hvala na odgovoru,ali pitam za BRUsilicu, ne BUSilicu.

v.
Mile
2005-06-27 17:39:59 UTC
Heheh, ja bih veæ poèeo vikati koliko krivih odgovora... :D
Vedran Parac
2005-06-27 18:30:15 UTC
nevjerovatno... k'o da pricam austrougarski... :-)
Spuzva
2005-06-28 07:09:43 UTC
Post by Vedran Parac
nevjerovatno... k'o da pricam austrougarski... :-)
ne, nego ti odgovara adriatic, pa se netko zakaci na njegove super
odgovore