Kako skinuti silikon sa pločica
(prestaro za odgovor)
DZ
2010-08-14 20:25:34 UTC
Ima li kakav naèin da skinem ostatke bijelog silikona sa zidnih kupaonskih
ploèica? Mehanièki sam ostrugao koliko se je dalo, no poznaju se bijeli
tragovi koje nikako ne mogu ukloniti :(((
Goran
2010-08-16 03:27:39 UTC
Nitrorazredivac...
mario7
2010-08-15 12:52:16 UTC
Nikakav nitrorazreðivaè tu ne pomaŸe
Nitrorazredivac...
Moloch
2010-08-15 08:22:35 UTC
Ima li kakav način da skinem ostatke bijelog silikona sa zidnih kupaonskih
pločica? Mehanički sam ostrugao koliko se je dalo, no poznaju se bijeli
tragovi koje nikako ne mogu ukloniti :(((
Imaš sredstvo za skidanje silikona u bau centrima ako ne želiš
razrjeđivačem.