(prestaro za odgovor)
polikarbonatne ploče
logit
2009-12-26 11:54:15 UTC
Pozdrav,

već sam pisao ovdje o nabavi lexan ili ti polikarbonatnih ploča.

Bacivši računicu ispalo mi je skupo stoga pitam
ovdje ima li netko kakav link za jeftinije?

Ili ako netko ima za prodati?

Trebam ploče dimenzija 35cm širine sa 140cm dužine.
12 takvih ploča trebam, debljina bar 10mm, boja nebitna,
služit će za zatvaranje balkona.

U polikarbonati d.o.o. ( na čulinečkoj kad se ulazi sa slavonske)
sam bio ali daleko su najskuplji.

moze ponuda na ***@gmail.com
Sven
2009-12-27 09:07:15 UTC
Post by logit
Bacivši računicu ispalo mi je skupo stoga pitam
ovdje ima li netko kakav link za jeftinije?
Koliko je to 'skupo'? Nesto bih radio a nemam pojma u kojim se ciframa
prica.
logit
2009-12-27 16:45:14 UTC
Post by Sven
Post by logit
Bacivši računicu ispalo mi je skupo stoga pitam
ovdje ima li netko kakav link za jeftinije?
Koliko je to 'skupo'? Nesto bih radio a nemam pojma u kojim se ciframa
prica.
Skupo mi je dati 1000kn za 6m2.
Prozirna ploča 16mm.
Dario
2009-12-27 17:16:29 UTC
©to su vodilice za te ploèe. 1000 kn je puno manje od pvc ili al prozora.
Post by logit
Pozdrav,
veæ sam pisao ovdje o nabavi lexan ili ti polikarbonatnih ploèa.
Baciv¹i raèunicu ispalo mi je skupo stoga pitam
ovdje ima li netko kakav link za jeftinije?
Ili ako netko ima za prodati?
Trebam ploèe dimenzija 35cm ¹irine sa 140cm duŸine.
12 takvih ploèa trebam, debljina bar 10mm, boja nebitna,
sluŸit æe za zatvaranje balkona.
U polikarbonati d.o.o. ( na èulineèkoj kad se ulazi sa slavonske)
sam bio ali daleko su najskuplji.
matko
2009-12-27 19:07:43 UTC
©to su vodilice za te plo?e. 1000 kn je puno manje od pvc ili al prozora.
Vodilice? Rezani lexan su stavljali umjesto ploca od armiranog
stakla u ogradama gdje je okvir bio L profil, a staklo
zalijepljeno kitom u poziciju. Takodjer se elegantno mece
umjesto duplih stakala u oknima.

U praksi sam sretao okvire od uskog H profila s lexan plocom u
unutrasnjem zlijebu i montazom u vanjskom zlijebu.

Mislis li od lexana izvesti fiksnu stijenku zimskog vrta umjesto
upotrebe izostakla?