letve za ogradu
(prestaro za odgovor)
Novi
2006-03-21 09:42:53 UTC
Raw Message
Report
Gdje kupiti daske za balkonsku ogradu ( horizontalne)?
Od kojeg bi trebale biti materijala,odnosno, koja vrsta drva, na sto
obratititi paznju?
Mozda neki savjet za montazu.
Hvala na odgovorima!
markec
U Merkuru sam vidio dosta zgodne, dimenzijama i cijenom.
SiM
2006-03-22 21:58:39 UTC
Raw Message
Report
ako imate djece, nije preporuèjivo na balkon stavljati horizontalne letve
jer bi im mogle posluŸiti kao lojtre!
did
2006-03-23 08:00:07 UTC
Raw Message
Report
u novogradnji je to i zabranjeno, jer znam da su mi izvodaci zgrade mjenjali
to u tijeku gradnje
Matko
2006-03-23 12:46:17 UTC
Raw Message
Report
Post by Novi
Gdje kupiti daske za balkonsku ogradu ( horizontalne)?
Od kojeg bi trebale biti materijala,odnosno, koja vrsta drva, na sto
obratititi paznju?
Upotrijebi panele umjesto letvi. Ako oblozis ivice mozes
upotrijebiti i blazujku. Ako hoces svjetlo stavi lexan ili
armirano staklo ( armirano staklo osim pojacane cvrstoce se
ne raspada u krhotine u najvecoj mjeri jer ga drzi armatura ).