(prestaro za odgovor)
letve za ogradu
Novi
2006-03-21 09:42:56 UTC
Gdje kupiti daske za balkonsku ogradu ( horizontalne)?
Od kojeg bi trebale biti materijala,odnosno, koja vrsta drva, na sto
obratititi paznju?
Mozda neki savjet za montazu.
Hvala na odgovorima!
markec
U Merkuru sam vidio dosta zgodne, dimenzijama i cijenom.
SiM
did
2006-03-23 08:00:07 UTC
u novogradnji je to i zabranjeno, jer znam da su mi izvodaci zgrade mjenjali
to u tijeku gradnje
Matko
2006-03-23 12:46:25 UTC
Post by Novi
Gdje kupiti daske za balkonsku ogradu ( horizontalne)?
Od kojeg bi trebale biti materijala,odnosno, koja vrsta drva, na sto
obratititi paznju?
Upotrijebi panele umjesto letvi. Ako oblozis ivice mozes
upotrijebiti i blazujku. Ako hoces svjetlo stavi lexan ili
armirano staklo ( armirano staklo osim pojacane cvrstoce se
ne raspada u krhotine u najvecoj mjeri jer ga drzi armatura ).