(prestaro za odgovor)
Rezanje flaha
Tomy (9A5ALL)
2009-01-05 00:12:36 UTC
Kak najjednostavnije odrežem flah širine 15-20cm, debljine 5-7mm?
Stolnim škarama za lim ide, ali previše piga željezo, nakon rezanja
izgleda ko da je prožvakano :)
S flexom mi se neda, jer ima nešto manje od 200 rezova.

Sa cirkularom za željezo se to može?

BTW, pala mi je na pamet bijesna ideja da fixiram flex i stavim flah na
vodilice pa da tak režem....
Je radil ko homemade cirkular za željezo?

Čak sam razmišljal i o homemade plasma cuteru :) E, da, kad smo već kod
njega, plasma cuter ostavlja lijepi ili onak "rastaljeni" rez?

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Oldtimer
2009-01-05 00:28:11 UTC
Kak najjednostavnije odrezem flah sirine 15-20cm, debljine 5-7mm?
Stolnim skarama za lim ide, ali previse piga zeljezo, nakon rezanja
izgleda ko da je prozvakano :)
S flexom mi se neda, jer ima nesto manje od 200 rezova.
Sa cirkularom za zeljezo se to moze?
BTW, pala mi je na pamet bijesna ideja da fixiram flex i stavim flah na
vodilice pa da tak rezem....
Je radil ko homemade cirkular za zeljezo?
Cak sam razmisljal i o homemade plasma cuteru :) E, da, kad smo vec kod
njega, plasma cuter ostavlja lijepi ili onak "rastaljeni" rez?
Tesko je naci tako velik cirkular . Moze i manji cirkular ako
rezes sa dvije strane samo nikad se ne poklopi do kraja.
Cirkulari su spori, fleksa jos sporija kod tako velikih komada.
Plasma ti je optimalno rijesenje Ima ih koje rezu dosta fino i brzo.
Osim toga neznatno iskrive plocevinu i malo je srha.
Za toliko rezova ti se ne isplati radit stroj a rucno rezanje plasmom
nije bas lijepo.
CNC rezanje plasmom je dobar posao samo ako ti nije daleko
radi troskova transporta. Mali srh je uvijek prisutan ali ni izdaleka
kao pri rezanju plamenom.....
Raynor
2009-01-05 13:34:09 UTC
Kak najjednostavnije odreŸem flah ¹irine 15-20cm, debljine 5-7mm?
Stolnim ¹karama za lim ide, ali previ¹e piga Ÿeljezo, nakon rezanja
izgleda ko da je proŸvakano :)
S flexom mi se neda, jer ima ne¹to manje od 200 rezova.
Sa cirkularom za Ÿeljezo se to moŸe?
BTW, pala mi je na pamet bijesna ideja da fixiram flex i stavim flah na
vodilice pa da tak reŸem....
Je radil ko homemade cirkular za Ÿeljezo?
Èak sam razmi¹ljal i o homemade plasma cuteru :) E, da, kad smo veæ kod
njega, plasma cuter ostavlja lijepi ili onak "rastaljeni" rez?
pa sa obiènom traènom pilom za Ÿeljezo to izreŸe¹, èak ima¹ za kupit po ovim
bau centrima te male pile i rade bez problem, imaju steznik na sebi,
narikta¹ graniènik na mjeru i samo dere¹.
Cobra
2009-01-05 14:23:10 UTC
[...]
* Da su ti te ¹kare malo bolje sa njima je to naj brŸe i najjeftinije, one
bi trebale imat Vijak za regulaciju : znaèi kad gurne¹ flah pod noŸ sa ove
ljeve str. taj vijak odozgo podesi¹ - pri¹arafi¹ da dodiruje flah i neda mu
da se piga dok ga noŸ odreŸe, a i noŸevi moraju biti dobri i pode¹eni, da si
u Zg ja bi ti to izrezao na ¹kare ( ruèni rad )
kiri
2009-01-05 15:26:23 UTC
Imaš po trgovačkim centrima stolne držače za veliku flexu (230mm). Znam
da će vjerojatno zbog širine od 150-200mm trebati po 2 puta stisnuti za
svaki rez, ali ovo ti je najjeftinija opcija po omjeru uloženo/dobiveno,
a ako staviš sve na neki veliki stol, nije naročito naporno za raditi.
G.M. Jaruga
2009-01-05 16:31:25 UTC
In article <gjrj9k$9ev$***@localhost.localdomain>, ***@vip.hr
says...
Kak najjednostavnije odrežem flah širine 15-20cm, debljine 5-7mm?
Stolnim škarama za lim ide, ali previše piga željezo, nakon rezanja
izgleda ko da je proĹľvakano :)
S flexom mi se neda, jer ima nešto manje od 200 rezova.
Sa cirkularom za Ĺľeljezo se to moĹľe?
BTW, pala mi je na pamet bijesna ideja da fixiram flex i stavim flah na
vodilice pa da tak reĹľem....
Je radil ko homemade cirkular za Ĺľeljezo?
ÄŚak sam razmišljal i o homemade plasma cuteru :) E, da, kad smo veÄ=3F kod
njega, plasma cuter ostavlja lijepi ili onak "rastaljeni" rez?
Pozdrav!
Tomy, 9A5ALL
ako dobro kuzim to je lim debljine 5-7 mm, na trake? onda je
najjednostavnije odnesti u radionu sa vecim hidraulicnim skarama, rubovi
se neznatno saviju a odstanca se zacas.
Tomy (9A5ALL)
2009-01-05 20:10:18 UTC
Post by Oldtimer
Tesko je naci tako velik cirkular . Moze i manji cirkular ako
rezes sa dvije strane samo nikad se ne poklopi do kraja.
Cirkulari su spori, fleksa jos sporija kod tako velikih komada.
Ima u Merkuru cirkular (ilitiga kružna pila za željezo), rezna ploča cca
50cm?, reže 16cm. 2kW, 3000 o/min, jedino kaj košta 900kn.
I naravno, neznam kojom brzinom reže.
Post by Oldtimer
[...]
Znaš mene... samogradnja rules :)
Post by Oldtimer
CNC rezanje plasmom je dobar posao samo ako ti nije daleko
radi troskova transporta. Mali srh je uvijek prisutan ali ni izdaleka
kao pri rezanju plamenom.....
Ima u Čakovcu, samo je problem doći na red (bez obzira bile u pitanju
škare, plazma ili nešto treće)...
Al dobro, to ostaje kao krajnje, sigurno i jeftino rješenje.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Tomy (9A5ALL)
2009-01-05 20:11:33 UTC
pa sa običnom tračnom pilom za željezo to izrežeš, čak imaš za kupit po ovim
bau centrima te male pile i rade bez problem, imaju steznik na sebi,
nariktaš graničnik na mjeru i samo dereš.
Ima za 200kn ručna tračna pila (ona za rezanje lajsni i sl.), ali nemaju
list za željezo.
BTW, za 3.000kn ima i električna tračna pila (ona velika) :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Tomy (9A5ALL)
2009-01-05 20:17:22 UTC
* Da su ti te škare malo bolje sa njima je to naj brže i najjeftinije, one
bi trebale imat Vijak za regulaciju : znači kad gurneš flah pod nož sa ove
ljeve str. taj vijak odozgo podesiš - prišarafiš da dodiruje flah i neda mu
da se piga dok ga nož odreže, a i noževi moraju biti dobri i podešeni, da si
u Zg ja bi ti to izrezao na škare ( ručni rad )
Ima taj vijak, podešavao sam ja to nešto, ali očito s tim treba i raditi :)
Inače su škare od starog meštra, kojeg sam zamolio da mi ih ustupi,
moram provjeriti ali čini mi se da komad koji je on odrezao da je dost ok :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Tomy (9A5ALL)
2009-01-05 20:18:08 UTC
Post by G.M. Jaruga
ako dobro kuzim to je lim debljine 5-7 mm, na trake? onda je
najjednostavnije odnesti u radionu sa vecim hidraulicnim skarama, rubovi
se neznatno saviju a odstanca se zacas.
Da, to je krajnja opcija.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Tomy (9A5ALL)
2009-01-05 20:19:40 UTC
Post by kiri
[...]
Neznam kolko je za veliki, ali tu kod nas u jednom dučanu je cca 250 kn
za mali.... A za tri tjedna mi je rođendan pa možda nagovorim ženu da mi
kupi onu kružnu pilu za 900kn.... :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Raynor
2009-01-06 08:17:09 UTC
Post by Raynor
pa sa obiènom traènom pilom za Ÿeljezo to izreŸe¹, èak ima¹ za kupit po
ovim bau centrima te male pile i rade bez problem, imaju steznik na sebi,
narikta¹ graniènik na mjeru i samo dere¹.
Ima za 200kn ruèna traèna pila (ona za rezanje lajsni i sl.), ali nemaju
list za Ÿeljezo.
BTW, za 3.000kn ima i elektrièna traèna pila (ona velika) :)
ima¹ i male elektriène traène pile, iako neznam kaj je tebi velka :-))), ove
male ti imaju onaj uski list pile, mislim da su 10mm,