rezanje celicne ploce
(prestaro za odgovor)
Djuro
2013-02-25 11:49:02 UTC
Pozdrav grupi

Planiram izraditi jedan dimovodni izmjenjivac topline vbr tipa u sklopu
projekta raketne peci. Vanjski plast ce biti celicna cijev 6 mm debljine
fi 200 mm koja ce s obje strane biti zatvorena celicnom plocom debljine
4 mm. Te ploce bi po sebi trebale imati 6 rupa fi 52 mm kroz koje ce ici
cijevi fi 50 i kroz koje ce strujati dimovodni plinovi. E sad, vanjski
rub ploce cu izrezati sa brusilicom i reznom sajbom ali ne znam kako
izretazi rupe fi 52mm u ploci. Ideja je kupiti kvalitetni noz za ubodnu
pilu i ubodnom pilom lagano izrezati rupe. Noz bi hladio emulzijom za
hladjenje tokarskog stroja jer mi je lako dostupna. Autogeno rezanje mi
nazalost nije dostupno.
Sve djelove bi kasnije sasio sa co2 aparatom i prije pustranja u pogon
testirati cu na tlak na barem 5 bara.

Dakle, svaki savjet kako da izrezem te rupe je dobrodosao kao i svaki
drugi savjet vezan za ovaj projekt.

Hvala za svaki odgovor.
Matija Kapraljevic [Revenger]

http://www.web-trgovina.profi-al.hr/pila-za-provrt-sheetmetal-51mm/01531
Cires
2013-02-26 06:39:50 UTC
ili to daš izrezat vodom, laserom......ima na staroj samomborskoj tih
firmi i nije skupo ak si iz zagreba.....dmb, kapri....
Hrvoje Aras
2013-02-28 19:33:00 UTC
Post by Djuro
[...]
ako nije puno love http://www.strojopromet.com/inox-prirubnice/
pa malo brusilicom,aparatom za zavarivanje...

pozdrav hrvoje
m***@gmail.com
2013-03-01 14:56:13 UTC
Post by Djuro
[...]
Najjeftinije rjesenje - krunske pile za metal, Fi 52, sa nosacem i pilot svrdlom:

www.starrett-alati.com