(prestaro za odgovor)
Parket i krecenje
Eniac
2005-11-09 08:47:31 UTC
stari mi je parket, trebalo bi ga izbrusiti. gleter/soboslikar je dosta
neuredan. dosta mu suzi boje po parketu, no on veli da se to takoitako treba
obrusiti.
hoæe li se i¹ta vidjeti ako se izbrusi?

ista stvar i sa novim parketom. ako kapne koja kap na novopostavljeni
neizbru¹eni parket i ako ga izbrusim, da li æe se poznati i¹ta?

hvala na iskustvu..
profff
2005-11-09 10:15:32 UTC
zaštiti kartonima i najlonom jer šteta parketa
bobozlobo
2005-11-09 11:38:51 UTC
Post by Eniac
stari mi je parket, trebalo bi ga izbrusiti. gleter/soboslikar je dosta
neuredan. dosta mu suzi boje po parketu, no on veli da se to takoitako treba
obrusiti.
hoće li se išta vidjeti ako se izbrusi?
ista stvar i sa novim parketom. ako kapne koja kap na novopostavljeni
neizbrušeni parket i ako ga izbrusim, da li će se poznati išta?
tjeraj ga ... krečiti a ne staviti najlon dolje je kretenski ...
Sebastian
Po mom iskustvu nece se poznati.
Sebastian
2005-11-09 12:15:11 UTC
Post by Eniac
[...]
tjeraj ga ... kreèiti a ne staviti najlon dolje je kretenski ...
Pa da, podrazumijeva se da treba staviti najlon, ali svejedno ce
na mjestima biti kapljica boje.
bobozlobo
2005-11-09 13:06:10 UTC
Post by Sebastian
Post by bobozlobo
Post by Eniac
[...]
ide običnom vodom dolje ... ako prođe više od sat vremena ide malo teže ali
se opet skine ...
Tomislav
2005-11-09 14:54:00 UTC
Post by Sebastian
Post by Eniac
[...]
Poslije brusenja nema ostataka,a s novog laka samo obrisi mokrom krpom dok
je svjeze,a ako se osusi isti tako samo uz vise trljanja.
'ajde
2005-11-09 21:47:46 UTC
Post by Eniac
[...]
Ako ima razmaka izmedju dascica parketa (a uvijek se nadje, pogotovo na
starom) i na to mjesto ti kapne boja, ona udje u pukotinu i moze se dogoditi
da ni brusenje nece pomoci. Parket svakako zastititi prije krecenja.
Mijenjaj majstora.