Ljepljenje ogledala na zid
(prestaro za odgovor)
news.htnet.hr
2006-02-03 13:59:44 UTC
Imam dva ogledala koja bih htio nalijepiti na zid (zbuka) jer mi se ne
svidaju nosaci za ogledalo. Da li da to lijepim sa silikonskim kitom (kojim)
ili s nekom obostranom ljepivom trakom (kojom) ili s necim trecim? Ogledala
su poprilièno velika i sve to mora biti poprilièno stabilno. Ne bih htio da
mi padne na dijete!

Hvala
staklarstvo
silikona ali obavezno neutralni znaci bez kiseline
Pegaz
2006-02-03 15:02:23 UTC
Post by staklarstvo
silikona ali obavezno neutralni znaci bez kiseline
Da, ali obavezno stavi naizmjenièno na zid dvostruku ljepljivu i kit. Zato
što ona prime odmah i osigurava ogledalo dok kit potpuno ne preuzme nošelje,
ili ti ga, dok se ne posuši. Kasnije traka ishvlapi od vremena i nema više
funkciju kao kad je stavljena ali nije ni bila namjenjena da zauvjek drži
ogledalo. Glavni nosioc je kit. To je iz moga iskustva. A moram napomenuti
da sam na taj naèin nalijepio podosta ogledala na zid i to velikih dimenzija
i nikad nikakva reklamacija.

Jedino, kada æeš jednog dana htjeti skinuti to ogledalo, morati æeš ga
razbiti u mali milion komada jer nama drugog naèina :-(

Ali ima zgodnih kukica/nosaèa ogledala koji ne "odbacuju" puno ogledalo od
zida (2-3 mm) tak da i o tome razmisliš.

Pozdraf
Sender
2006-02-03 16:57:18 UTC
Post by staklarstvo
Post by news.htnet.hr
Imam dva ogledala koja bih htio nalijepiti na zid (zbuka) jer mi se ne
svidaju nosaci za ogledalo. Da li da to lijepim sa silikonskim kitom
(kojim) ili s nekom obostranom ljepivom trakom (kojom) ili s necim trecim?
Ogledala su poprilično velika i sve to mora biti poprilično stabilno. Ne
bih htio da mi padne na dijete!
Hvala
silikona ali obavezno neutralni znaci bez kiseline
cime se moze grijati ogledalo u kupaoni?

kolika bi trebala biti snaga npr /m2 i gdje se mogu naci grijaci. da li netko kod nas izradjuje gijace na metre?
Tomas
2006-02-04 09:23:02 UTC
[...]
MoŸda bi tanka frezana letvica ili metalna lajsna, uèvr¹æena u zid gore i dolje,
bila dobar dodatni osiguraè?
U tom sluèaju moŸe¹ ogledala premje¹tati po potrebi bez lomljenja.
***@hotmail.com
by
Coco Leo
Pero
2006-02-04 10:16:39 UTC
Post by news.htnet.hr
[...]
Jel to ljepis direkt na zbuku ili na krec. Ak ljepis na boju (krec) onda
moras znati da ce se krec lagano odvojiti od zida i onda mozes imati
problem. Ak je stvarno staklo tako veliko ja nebi nikako riskiro s
silikonima ili kaj ti ja znam. Drzat ce to ,ali je bolje extra cauton.

Mozes lagano porbusiti 4 rupe u staklu i to nekak zasarafati gore. Isto
tako postoji mogucnost da napravis neke male , kutne lajsne i samo to
prasarafas na gore i dole.
--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?!?.!
bK
2006-02-04 10:32:34 UTC
Ja sam dao napraviti drvenu podlogu, koju sam zaserafio na zid, a na nju
zaljepio silikonom ogledalo.
Super izgleda i drzi vec par godina.

Hvala
db
2006-02-13 14:09:40 UTC
Imaš silikon za ogledala (u Pevecu imaš bar 20 vrsta silikona), tj da ne
oštetiš zadnju stranu ogledala(srebro...) silikonom. Ja sam ogledalo
160*200 zalijepio na okrecen zid (nije naslonjeno na pod) bez problema.
Nitko ti još nije spomenuo da se tako veliko ogledalo uvija poput table lima
pa ga treba dobro ucvrstiti. Na tebi je kako ceš ga ucvrstiti dok se silikon
ne osuši, ja sam ga fiksirao sa drvenim letvicama utiplanima u zid(drugacije
nije bilo moguce zbog prostora) koje sam kasnije skinuo, povadio tiplove i
sanirao rupe.