Betoniranje?
(prestaro za odgovor)
dominik
2009-04-27 18:48:17 UTC
Pozdrav

Zanima me koliko vreca cementa mi treba za povrsinu od 25 kvadrata (6x4),
htio bih pobetonirati jedan dio zelene povrsine u vrtu za malu terasu gdje
bi bili stol i stolci, dali se treba stavljati i sljunak kao podloga.... ako
mi moze netko malo pojasniti kako to najblje izvesti (debljina betona),
zapravo treba mi neka racunica kolko cega itd...

hvala

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4037 (20090427) __________

http://www.eset.com
Cobra
2009-04-27 20:07:12 UTC
Post by dominik
[...]
* Moj savjet ; za tu povr¹inu skines ( iskopas ) oko 15 cm zemlje zatim tu
nasipas 10 cm "batude" ; krupniji sljunak, kamen .. dobro to nabijes , i
okono zasalujes oko 5 cm tako da ti je beton debljine do 10 cm , treba ti
2,5 m3 ( kubika ) betona na toliko sljunka ide 18 vreæa cementa ( 7 vreca na
1 m3 za podlogu je dovoljno ) , ploèa bi trebala biti iznad zemlje oko 5 cm
.
Matej
2009-04-27 22:32:54 UTC
Post by dominik
[...]
Obavezno dobro iskopati, barem 15 cm, jednakomjerno, navesti batudom, te ako
ikako mozes po vrhu kamen tucanik ili malo grublji soder. Sve nabijes (nije
bitno prejako, nekim batom koji napravis) i onda si spreman za betoniranje.
Ako mislis raditi sjenicu, onda bi krajevi trebali biti deblji od betona, a
po sredini je 10 cm betona dovoljno. Stavi zeljezo, jedna mreza ti je oko
350 kn, nece te spasiti, a svakako ce pomoci. Ako mozes betoniraj rano
ujutro ili kasno popodne. Jedna mjesalica, omjer soder-cement 3:1.
riba
2009-04-29 06:35:50 UTC
Dobro razmisli dal ti se isplati uopce paliti mjesalicu.
Kubik betona kojeg dostave s mikserom je 400-500 kn i nikad neces s
mjesalicom dobiti tak kvalitetni beton ko s mikserom.
markec
2009-04-29 06:46:28 UTC
Pitanje je jesu li voljni voziti tako malu kolicinu.
Matej
2009-04-29 10:17:53 UTC
Post by riba
Dobro razmisli dal ti se isplati uopce paliti mjesalicu.
Kubik betona kojeg dostave s mikserom je 400-500 kn i nikad neces s
mjesalicom dobiti tak kvalitetni beton ko s mikserom.
Gdje danas mozes kupiti beton po toj cijeni? Ja sam placao po 630, s pumpom.
nedavno, .... istina da sam imao status da mogu dan prije reæi da mi beton
treba za iduæi dan, te je kvaliteta bila vrhunska.
Matej
2009-04-29 12:10:23 UTC
Post by Matej
Gdje danas mozes kupiti beton po toj cijeni? Ja sam placao po 630, s
pumpom. nedavno, .... istina da sam imao status da mogu dan prije reæi da
mi beton treba za iduæi dan, te je kvaliteta bila vrhunska.
400 kn je cifra za beton za temelje, a ako se snajdes (poznanstvo) onda
moze i jeftinije ali je rok ~ tjedan dana kad njima pase, naravno bez
pumpe.
Prevedeno - kada betoniraju dio autoceste pa im ostane 50 m3 koje nitko neæe
skuŸiti. Da, èuo sam za takve kombinacije. No, meni su majstori radili dan
za dan, i nisam si mogao dopustiti toliki prazni hod.
Takoðer, trebala mi je pumpa, jer mikser nije mogao do kuæe.
riba
2009-04-29 12:38:30 UTC
Post by Matej
[...]
Slicno, samo nisu u pitanju toliki kubici, ali obzirom da meni nije bilo
nist vezano s vremenom mogel sam cekati.
S druge strane sofer mi je rekel da ako ima dnevno nekoliko malih poslova
gotovo uvijek mu ostane po koji kubik, jer svaki malo vise naruci, a malo ih
je koji imaju kud s viskom betona. Na kraju ispada da je sav beton kojeg ima
viska placen, pa mu nije problem dopelati nekam u pol cijene, jer mu je i
kompliciranije rijesiti se betona.
Matej
2009-04-29 21:35:49 UTC
Post by riba
Post by Matej
[...]
Kako on moŸe s nekoliko manjih poslova imati po svakome vi¹ka betona, pa da
na kraju ima 2-3-4 kubika u mikseru? Znaèi, od svakoga mu ostane 0.5-1 m3, i
na kraju dana ima 4 vi¹ka u kamionu? moŸda da - uz dobar raspored i sa 10m3
mikserom, ali sa manjim nikako ne.

A uostalom, takav beton bi ugradio u temelje, ali u deku ne. Na mojih 100 m3
betona kuæe, razlika je mogla biti do 10.000 m3, ako bi se zezao ovako kako
ti navodi¹, i onda ne bi spavao godinama jer ne bi znao kakav beton sam
ugradio. Treba procijeniti rizik.
riba
2009-04-30 06:33:37 UTC
Post by Matej
[...]
Ovo kaj mi je receno odnosi se na 1-1,5 kubika jer sam pital dal moze
dostaviti tak malu kolicinu.
Navel dam da treba cekati malo dulje, pa kad ima takav dan nije problem.
I tip vozi 8m3 mikser.
Post by Matej
[...]
Tu si u pravu. Zato sam uvijek spominjal male kolicine betona.

riba