stirodur vs stiropor
(prestaro za odgovor)
PaleStinac
2006-09-05 22:04:41 UTC
Zbog ceg je stirodur bolji i kolko?
pozdrav
big
2006-09-06 05:31:45 UTC
Tvrði je pa moŸe¹ hodati po njemu, upija samo 1 % vlage a stiropor punoo
vi¹e. A vjerojatno je i bolja izolacija jer je gu¹èi.
darac
2006-09-06 10:45:37 UTC
Tvrđi je pa moľeą hodati po njemu, upija samo 1 % vlage a stiropor punoo
viąe. A vjerojatno je i bolja izolacija jer je guąči.
Što je materijal gušći to je slabiji toplinski izolator.
Kod stirodura nije stvar u gustoći nego u čvrstoći i neupijanju vode.
"Oldtimer" <lokadoo@@mail.inet.hr>
2006-09-06 11:23:05 UTC
Tvrði je pa moµe± hodati po njemu, upija samo 1 % vlage a stiropor punoo
vi±e. A vjerojatno je i bolja izolacija jer je gu±èi.
©to je materijal gu¹æi to je slabiji toplinski izolator.
Kod stirodura nije stvar u gustoæi nego u èvrstoæi i neupijanju vode.

Zapravo ne volim odgovarat na pitanja koje se tako cesto
ponavljaju ali:
Stirodur i stiropor ako su gusci imaju BOLJE toplinsko izolacione
vrijednosti. Iako se u oba slucaja radi o polistirenskoj pjeni kod
Stirodura su zbog nacina tehnologije izrade potpuno zatvorene pore.
zato je S.dur cvrsci i prakticno ne upija vlagu.
Hombre
2006-09-06 11:27:32 UTC
Stirodur = ekstrudirani polistiren :-))
"Oldtimer" <lokadoo@@mail.inet.hr>
2006-09-06 11:39:03 UTC
Nije sporno.
"Oldtimer" <lokadoo@@mail.inet.hr>
2006-09-06 12:24:10 UTC
[...]
Zaboravio sam napisati : "stirodur i stiropor vece gustoce naspram
stiropora manje gustoce" (oni ispod 15 kg/m3 )
Na WEB stranica od Kemenovica mozda imaju tabelu.
darac
2006-09-07 05:49:59 UTC
Post by "Oldtimer" <lokadoo@@mail.inet.hr>
Zaboravio sam napisati : "stirodur i stiropor vece gustoce naspram
stiropora manje gustoce" (oni ispod 15 kg/m3 )
Na WEB stranica od Kemenovica mozda imaju tabelu.
Imaju, toplinski koeficijenti su podjednaki bez obzira na gustoću.
Gustoća i zapreminska masa su isto.
Kamen ima daleko veću gustoću od stiropora i daleko je slabiji
toplinski izolator.
Što je materijal gušći slabiji je toplinski izolator.
To htjedoh reći.
Malo OT.
"Oldtimer" <lokadoo@@mail.inet.hr>
2006-09-07 06:08:28 UTC
Post by "Oldtimer" <lokadoo@@mail.inet.hr>
Zaboravio sam napisati : "stirodur i stiropor vece gustoce naspram
stiropora manje gustoce" (oni ispod 15 kg/m3 )
Na WEB stranica od Kemenovica mozda imaju tabelu.
Imaju, toplinski koeficijenti su podjednaki bez obzira na gustoæu.
Gustoæa i zapreminska masa su isto.
©to je materijal gu¹æi slabiji je toplinski izolator.
To htjedoh reæi.

Zna se sto si htjeo reci i u pravu si pa sam ocekivao da ces se
barem zacuditi tom fenomenu (kao sto sam se nekad zacudio i ja ).
Objasnili su mi da bolja izolaciona svojstva guscih pjena dolaze od
povecanog broja sitnijih komorica u odnosu na toplinske mostove
izmedju njih.
BTW : jedan od najboljih izolatora na svijetu je bas kamen(silicij)
ali osim laboratorijski ne uspjevaju napraviti vecu upotrebljivu
kolicinu takve superfine pjene. Uvijek im se pri susenju raspadne u prah.
darac
2006-09-07 08:42:45 UTC
Svojevremeno smo u firmi eksperimentirali sa pjenobetonom.
Ispadalo je svakako, kojiput idealno, a kojiput bi se jednostavno sve
sleglo.
Za mjesec dana počinjem graditi kuću i projektom smo predvidjeli
dosta stirodura.
Hombre
A što je najbolji izolator na svijetu :-))))
unknown
2006-09-07 14:37:29 UTC
Post by Hombre
[...]
"ledeni dim" .. ili tako nekako se zove ..
Mislim da je bilo u nekom od "Majstora" opisano ..
Al
2006-09-07 14:20:46 UTC
Post by unknown
A ¹to je najbolji izolator na svijetu :-))))
"ledeni dim" .. ili tako nekako se zove ..
Mislim da je bilo u nekom od "Majstora" opisano ..
Mislim da je nasa napravila neki cvrsti dim ili tvrdi tim ili kruti
dim...ali nije ni bitno

nego koji je cijenovni odnos stiropor/stirodur?

hvala
Hombre
2006-09-07 18:39:58 UTC
Post by Al
Post by unknown
Post by Hombre
[...]
To je naziv za mase. Pravo se zove Aerogel i satoji se 99...% od
zraka.
Samo je gadno što je higroskopan pa se raspada vani. radi se i sa
silikatima. Viđao sam kondenzatore od 50 F (Farada) urađene s tim.