(prestaro za odgovor)
kuhinjska napa
djordano
2007-07-11 07:18:07 UTC
stavljam napu u kuhinju i otvor za ventilaciju mi je udaljen cca 4m. da li
se isplati i da li se moŸe spojiti napa na ventilaciju za fleksibilnom
cijevi ili izvedba mora biti sa filterom.
hvala
Chelo
2007-07-11 07:36:50 UTC
"djordano" je natipkala/o...
Post by djordano
stavljam napu u kuhinju i otvor za ventilaciju mi je udaljen cca 4m. da li
se isplati i da li se moŸe spojiti napa na ventilaciju za fleksibilnom
cijevi ili izvedba mora biti sa filterom.
pa u napi je filter.
zrak iz nape furas sa flex cijevi do rupe.
ili nisam shvatio sto si pitao?
djordano
2007-07-11 08:54:29 UTC
jasno mi je da je u napi filter, pitanje bi glasilo da li ima odreðena
maksimalna duŸina fleksibilne cijevi od nape do rupe u zidu za ventilaciju.
ich
2007-07-11 10:45:54 UTC
Mislim da nema problema ni da je 100m, a 4 m sigurno nije problem
jasno mi je da je u napi filter, pitanje bi glasilo da li ima određena
maksimalna dužina fleksibilne cijevi od nape do rupe u zidu za
ventilaciju.
Post by Chelo
"djordano" je natipkala/o...
Post by djordano
stavljam napu u kuhinju i otvor za ventilaciju mi je udaljen cca 4m. da
li se isplati i da li se može spojiti napa na ventilaciju za
Dadich
2007-07-11 11:21:25 UTC
Ne, ali napa gubi snagu sto je dulja cijev
t.
Samo tako spoji i nama problema,bez filtera.
mh
2007-07-11 12:47:35 UTC
u istom æu poslu biti uskoro pa me zanima koju si napu i gdje odabrao i
kupio te
isto tako prijelaz na fleksi cijevi, fleksi cijev i ¹to ide na otvor (kod
mene u vertikalu zgrade)
ako æu ga probiti sam, neka rozeta - jel treba biti s "nepovratnim zakopnim
krilcima" (moj opsini naziv)
sve to sam mislio staviti do stropa odnosno u gornji dio ormariæa kuhinje da
bude skriveno,
moŸe i ostali detalji oko samogradnje (visina montaŸe nape, spajanje
struje.....)
hvala
hvala
djordano
hvala
Hrvoje Aras
2007-07-11 12:55:17 UTC
Post by djordano
[...]
ako si mislio na filter od aktivnog ugljena onda ga preskoci.
ostavi one "mrezice" na usisu a dalje mozes i sa kanalizacijskom
fi 110mm do rupe.to siknes do zida iznad visecih i picnes u bilu
boju da se ne kuzi.
sa aktivnim ugljenom ti je za caj,hrenovke i juhu iz kesice. :-)

pozdrav hrvoje