dimnjak - problem - hitno
(prestaro za odgovor)
munja
2010-12-15 07:41:17 UTC
pozdrav grupi,

imam u dnevnom boravku peć za centralno na drva koja je spojena na
dimnjak koji je iza peći.

cijev koja ide od peći u dimnjak je samo gurnuta unutra i ofrlje obložena
onim "dihtungom" za vrata peći. to je klapalo do jučer, kada je taman
zakurena peć, na temperaturi od 40ak stupnjeva. Slučajno primjetih da na
spoju te cijevi i dimnjaka lagano pušta dim.

sad bi ja kupio novu tu cijev (just in case) i onaj pleh okrugli kaj se
gurne u rupu od dimnjaka i onda cijev u njega. s čim zalijepiti tu cijev
u sami dimnjak? može ljepilo za pločice?

molio bih vas hitne savjete, pošto ovo radim odma posle posla
--
Ako noćas vijesti jave
Da sam nestao bez traga
Vidjet ćeš, đubre kao ja ne umire
Mika
2010-12-15 08:22:08 UTC
Post by munja
pozdrav grupi,
imam u dnevnom boravku peæ za centralno na drva koja je spojena na
dimnjak koji je iza peæi.
cijev koja ide od peæi u dimnjak je samo gurnuta unutra i ofrlje obloŸena
onim "dihtungom" za vrata peæi. to je klapalo do juèer, kada je taman
zakurena peæ, na temperaturi od 40ak stupnjeva. Sluèajno primjetih da na
spoju te cijevi i dimnjaka lagano pu¹ta dim.
sad bi ja kupio novu tu cijev (just in case) i onaj pleh okrugli kaj se
gurne u rupu od dimnjaka i onda cijev u njega. s èim zalijepiti tu cijev
u sami dimnjak? moŸe ljepilo za ploèice?
molio bih vas hitne savjete, po¹to ovo radim odma posle posla
po mogucnosti izbjegavaj promjer 150mm jer je sve skupo ko padavica.
Kupis rozetu s poklopcem, i ako ti je hitno ( a je jer sec se smrznuti )
koristi fleksibilno ljepilo za plocice u koje umjesas sitnog pjeska za
zbukanje u omjeru 1:1.
Nemoj gipsati jer ce gips pucati od temperature. Inace se to radi zbukom,
ali zbuka se dugo susi pa ti za sada ne igra.

Kroz unutarnju cijev rozete pikni 2 - 3 cavlica koji ce drzati kontru,
cistoda rozetu ne iscupas van.
I onda nakelji sve tom smjesom, stavi rozetu i rukom kroz rupu naguraj
smjesu oko rozete iznutra.

Inace, ako dim ide tuda van, onda s dimnjakom opako nesta ne stima, jer on
mora vuci kao lud i nema sanse da ti tu "curi"
Ocistiti dimnjak prije..... ???
munja
2010-12-15 08:52:47 UTC
Post by Mika
Inace, ako dim ide tuda van, onda s dimnjakom opako nesta ne stima, jer
on mora vuci kao lud i nema sanse da ti tu "curi" Ocistiti dimnjak
prije..... ???
dimnjak je čišćen prije cca mjesec-dva, ali je problem u tome što se kuća
ne grije do navečer, pa pretpostavljam da je do hladnog dimnjaka, isto
tako mi dosta dimi kad otvorim vrata peći
Mika
2010-12-15 13:25:40 UTC
Post by Mika
Inace, ako dim ide tuda van, onda s dimnjakom opako nesta ne stima, jer
on mora vuci kao lud i nema sanse da ti tu "curi" Ocistiti dimnjak
prije..... ???
dimnjak je èi¹æen prije cca mjesec-dva, ali je problem u tome ¹to se kuæa
ne grije do naveèer, pa pretpostavljam da je do hladnog dimnjaka, isto
tako mi dosta dimi kad otvorim vrata peæi
nisam bas neki dimnjak expert, ali kod mene se ne lozi 5 dana do vikenda,
dimnjak i cijela kuca su mrtvacki hladni, pa se ne dogadja da dimi bilo kam
osim u dimnjak.
dario@home
2010-12-15 15:52:06 UTC
Post by Mika
[...]
ako imas mogucnosti sa stakalcem provjeri
da li i koliko vidis svjetla na kraju dimnjaka

ako je full protocan, afaik pec moze dimiti samo u tri slucaja

1) vlazna, mokra drva
2) prevelika temperatura vani >15, pa nema potrebne razlike u temp van/nutra
3) vlazan, mokar dimnjak iznutra (iz nekog razloga)
dario@home
munja
2010-12-16 06:33:21 UTC
Post by ***@home
1) vlazna, mokra drva
2) prevelika temperatura vani >15, pa nema potrebne razlike u temp
van/nutra 3) vlazan, mokar dimnjak iznutra (iz nekog razloga)
zgleda da je zaštopan, danas prijepodne dolazi dimnjačar ga odštopati :)
problem je kaj na gornjoj etaži dimnjak ide kroz terasu, a nije ničime
izoliran, a ložim samo navečer pa ga je to uspelo zaštopati očito.
al fala bogu od idućeg tjedna će stalno centralno raditi kak se i spada