Bojler
(prestaro za odgovor)
Tiki
2009-01-25 19:36:12 UTC
Imam novi bojler Gorenje tiki,pa bi mi trebala mala pomoc.Naime ,drzao sam
ga neko vrijeme na "eko" modu rada ali mi je jako slabo grijao vodu .Sad je
na max ali sam primjetio da ona kazaljka nikad nije do kraja u crveno
otisla!?Dali je netko slicna iskustva imao?Neispravan bojler ili je samo do
kazaljke??
Cobra
2009-01-25 20:59:40 UTC
Post by Tiki
[...]
* Kazaljke im nisu toæne, ako ti je na Max. voda mora biti Vruæa - "da nokti
otpadnu" , (moj savjet: nemoj ga drŸati ma maximumu malo ga vrati nazad)
Roby
nazad)
Yeah
2009-01-26 09:40:11 UTC
Post by Tiki
[...]
Što to znači novi bojler?
Koliko je radio do sada?
Ljudima se za godinu dana nakupi kamenca na dnu bojlera da nije za
vjerovati. Pogotovo u podneblju gdje je voda bogata time a grijač je
podešen na visoku temperaturu. Hint: iznad 60-65 stupnjeva se jako
ubrzava proces nakupljanja kamenca.

*
Tiki
2009-01-26 16:25:29 UTC
Post by Tiki
[...]
Sto to znaci novi bojler?
Koliko je radio do sada?
Mjesec dana rada ,tek smo uselili u stan
Boro
2009-01-26 19:28:38 UTC
Nesto tu ne stima s tim bojlerima. Moj je star 2 mj. i radi suprotno od
tvog. Namjestim ga na polovicu plavog podrucja (dakle,ispod "eko" polozaja)
a vodu zagrije na prvu crvenu crtu. Nije problem u kazaljci jer je voda
vruca. Kad stavim na eko, vec ide polako prema maksimumu. Bojim se da mi
termostat ne "zasteka" (mada imam sigurnosni ventil ali ipak). Jos je cudno
to da cim ispustim litru vruce vode, vec se ukljuci grijac. Trebala bi se
voda bar malo ohladiti da se on ukljuci. Na istom polozaju termostata nije
uvjek ista temperatura vode, sto bi trebalo biti. Cudno je sve to. Ne znam,
morat cu reklamirati..
Kenny
2009-01-26 19:41:12 UTC
In article <gll2pr$ojk$***@localhost.localdomain>, ***@optinet.hr
says...>
Post by Boro
[...]
Oba se ponasaju poput mog kad je nakon godinu i pol upotrebe bio krcat
kamencem.
Follow your front wheel...wheels
TD
2009-01-26 22:42:58 UTC
Post by Tiki
[...]
Zna se desiti da se termoindikator ne dodiruje kazana, nego je malo odmaknut.
(ponekad je krivi tip, duzina sonde). Kod moje stare je reklamiran i onda sam ja
otisao u servis, vratio sam im taj "stari" i uzeo novi koji je bio malo duzi. Ustekao
sam ga na mjesto i od tada je prikazana temperatura manje vise u u redu.
S druge strane kazi ti nama koliko je to stupnjeva ta tvoja vruca voda?
Mislim ako je mlaka onda ti je do grijaca a ako je bas vruca onda ti je do onog
termoindikatora, zar ne? :-)
Tiki
2009-01-27 15:57:04 UTC
"TD" <***@st.t-com.hr> wrote in message news:glle9j$dse$***@ss408.t-com.hr...

[...]

Nije mlaka,vruca je ,vrela ,pa i ja mislim da nije do grijaca,samo imam
osjecaj da brze nestaje,kad naprimjer usporedujem sa istim bojlerom u
starom stanu,gdje bi napunio kadu do pola(dosta toplom vodom) a kazaljka da
bi se jedva pomakla.Na ovom bojleru odmah padne vise od pola u "hladno"...
Cobra
2009-01-27 14:42:24 UTC
Post by Tiki
[...]
* MoŸe podpitanje; je li to kupaonski bojler 80 lit ili kuhinjski npr 5 ili
10 lit ? Kupaonski mogu biti 2 vrste - tipa ; 1. za postavljanje na zid , 2.
za postavljanje na "plafon" strop . I kuhinjski dvije vrste 1. za
postavljanje iznad pipe ( u viseæe elemente), 2. za postavljanje ispod pipe
(ispod sudopera u element) Nesmiju se zamjeniti !
Tiki
2009-01-27 15:54:04 UTC
Post by Cobra
[...]
Kupaonski na zidu ,80l