Regulator Vaillant CalorMatic 430
(prestaro za odgovor)
Rajnus
2010-05-17 07:54:58 UTC
OK, sve je meni jasno kako to radi, no nigdje ne mogu naci benefit
jednog ovakvog ulaganja...
Kolika je meni usteda pri grijanju sa jednim ovakvim regulatorom?

Koliko sam shvatio on sluzi za to da bojeler grije vodu na odredjenu
temperaturu u ovisnosti
o vanjskoj... e sad...jel zna netko nesto vise o tome...?
pero
2010-05-17 08:23:26 UTC
Post by Rajnus
[...]
http://tinyurl.com/29b49v6 - na desnoj strani imas jos 3 pdf dokumenta
gdje imas jos vise o tome

Vidim pitao si i na forumu...ima tamo ljudi koje se kuze (mbukal, dexdu...)
u to, samo se strpi za odgovor. Ili ce ti ovdje mozda Nike odgovoriti.
Sto se tice izbora sto uzeti (mislim na bojler) tamo si napisao da ce se
kuhinje slabo koristiti, a u kupaoni samo tusirati. U tom slucaju je
vjerujem i kombi dostatan, iako nikad ne mozes znati hoce li potrebe unutar
kuce narasti, mijenjati se...
http://www.vaillant.hr/O_nama/Kontakti/Hrvatska/
pozdrav pero
Rajnus
2010-05-17 18:11:26 UTC
Post by pero
[...]
http://www.vaillant.hr/O_nama/Novosti/article/Akcija_kondenzacijska_centrala.html

Sad ti budi pametan :))))
Vidjet cu koliko cu rabat dobiti pa mozda ipak ubodem ovo....

Hvala na trudu oko linkova ;)
--
Samo osjecko!

ICQ 97665197

e-mail: rajnus_at_hotmajl.kom
Mirkec
2010-05-19 10:48:06 UTC
Post by Rajnus
Koliko sam shvatio on sluzi za to da bojeler grije vodu na odredjenu
temperaturu u ovisnosti
o vanjskoj... e sad...jel zna netko nesto vise o tome...?
Imam taj regulator.
Slozio sam i vanjski osjetnik.
Radi ok.
Sto te zanima?

Osobno preko zime imam nariktanu temperaturu na nacin:

Pon-petak

05:40-07:30 23 stupnja
07:30-14:30 21
14:30- 23:30 22.5

Sub-Ned

06:30-23:30 22.5

Sto se tice temperature vode nastimana mi je na 46 stupnjeva s tim da nemam
posebni vanjski spremnik.

Neke modove ne koristim.
Nino(slav)
2010-05-20 05:59:34 UTC
Post by Rajnus
[...]
Moralo bi bit koristi.
Ako ga staviš u dnevni boravak, a vanjski osjetnik da nije na propuhu i
suncu, onda stvar funkcionira odlicno!
Isprogramiras grijanje i toplu vodu prema ritmu zivljenja i mora biti
uštede. Npr. snizena temp. grijanja preko noci, iskljucenje grijanja tople
vode preko noci, pojacanje temp. grijanja prije vecernjeg kupanja (pogotovo
ako imas klince), pa drugaciji rezim preko vikenda u odnosu na tjedni ...
Osim toga, s vanjskim osjetnikom i odabranom krivuljom grijanja nece
nepotrebno dizat temp. polaznog voda, nego ju prilagodi vanjskoj temp, a
sve ovisno o zadanoj unutrasnjoj temperaturi.

Nino