Silica gel ili sl?
(prestaro za odgovor)
DrBB
2006-02-11 06:58:58 UTC
Gdje kupiti? U Baumaxu vise ne drze, a Kemotehna za narudzbu trazi barem
1000kn (kud cu s toliko?)

Koliko to uopce kosta?
Batos
2006-02-11 21:30:44 UTC
Pevec
Pozdrav
Koliko to uopce kosta?
Bernard Cupic
2006-03-14 10:38:56 UTC
Post by Batos
Pevec
Pozdrav
Post by DrBB
Gdje kupiti? U Baumaxu vise ne drze, a Kemotehna za narudzbu trazi barem
1000kn (kud cu s toliko?)
Koliko to uopce kosta?
Na kojem odjelu u Pevecu?
U Puli sam trazio na skoro svim odjelima, ali nitko nikada cuo nije za to.
Bernard Cupic
Mateac
2006-03-14 14:24:20 UTC
Post by Bernard Cupic
Na kojem odjelu u Pevecu?
U Puli sam trazio na skoro svim odjelima, ali nitko nikada cuo nije za to.
Ni u Rijeci nema toga u Pevecu, prosetali su me po svim odjelima.
No u Rijeci sam nasao u Plodinama od UHUa na policama gdje im je i ostala
kemija mozda imaju i u Puli.
Bernard Cupic
Bernard Cupic
Hrvoje Aras
2006-02-11 20:20:45 UTC
Post by DrBB
Gdje kupiti? U Baumaxu vise ne drze, a Kemotehna za narudzbu trazi barem
1000kn (kud cu s toliko?)
Koliko to uopce kosta?
probaj otici do staklara pa pitaj neka ti daju one
alu lajsne sto idu izmedju dva stakla za izo.
unutra imas "nesto"sto bi moglo biti i silica-gel.
ako je to TO nazicaj skarta i starih komada pa
povadi i osusi u pecnici na cca50 celzijusa.

pozdrav hrvoje
Sinisa Platz
2006-02-12 11:03:14 UTC
Servis rashladne tehnike: punjenje za su¹ionik plina,
trgovina kamionskih djelova: punjenje za su¹ionik kompresora
trgovina kuænim potrep¹tinama: punjenje za su¹ionik zraka
Koliko to uopce kosta?
cubi
Koliko to uopce kosta?
Svemirko
2006-02-13 10:04:23 UTC
Za male kolicine napravis ga sam:

Vodeno staklo razrijedis sa vodom (1 dio vodenog stakla, 4-5 dijelova vode),
i u to ulijevas solnu kiselinu, malo po malo. Odjednom ce ti se sve poceti
pretvarati u gel. Stanes sa dolijevanjem kemikalija i pustis da se sve
gelira (1-5 min). Onda gel izmjesas rukom ili nekakvom zlicom, i rasprostres
po pladnju da se osusi. Kada se dovoljno osusio, stavis protvajn u pecnicu
na 250 celzija, dva-tri sata. I to je to. Imas vrlo jeftin i dobar
silica-gel.
DrBB
2006-02-14 05:59:51 UTC
Zanimljivo, nazalost kratak sam sa vremenom (i prostorom)....

nasao sam nesto sto ce valjda posluzit (u Pevecu)

u svakom slucaju, hvala
Domino
2006-02-13 13:40:13 UTC
Cemu sluzi taj "Silica Gel ili sl." ?
Koliko to uopce kosta?
Nenad Sucurovic
2006-02-13 18:11:32 UTC
Post by Domino
Cemu sluzi taj "Silica Gel ili sl." ?
Dessicant (pise li se tako?), odvlazuje zrak, prima vlagu na sebe...
--
Pozdrav!"#$%&
Suco!

... "nemam nista protiv DUGIH CIJEVI!" (c) Ingrid Anticevic Marinovic na
sjednici sabora..