Razbijanje brave
(prestaro za odgovor)
biz-arre
2007-04-15 07:51:59 UTC
ne¹to se èudno dogodilo...
cilindar se okreæe, èuje se ¹kljoc, kao da se otvorila vrata, no brus...
doðe do kraja (uvrti se do kraja), no ne otvaraju se vrata.
jedino me frka da nije brava a to ne mogu znati.
dakle, ubu¹it æu cilindar. inaèe, cilindar malo ple¹e (2-3 mm), kao da je
labav.
kako ga ubu¹iti?
kako otvoriti vrata?
pliz help, nedjelja je. ako danas ne napravim, do sljedeæe nedjelje ni¹ta...

thx
Gogo
2007-04-15 08:02:19 UTC
Post by biz-arre
[...]
busi ispod cilindra koji se okrece. trebas dobro svrdlo za metal. kad
probusis rupu u nju bi trebali pasti zupci koji blokiraju cilindar.
ipak mislim da je kod tebe neki drugi problem, jer se cilindar okrece
Izi
2007-04-15 08:31:14 UTC
Post by biz-arre
[...]
Cilindar se bu¹i ISPOD cilindra kojeg okreæe kljuè tako da uni¹ti¹ klipiæe
(¹ifru) kljuèa. Tada okreæe¹ cilindar, tj. otvara¹ bravu bilo kojim kljuèem.
Tebi to nije potrebno jer cilindar okreæe¹ svojim, originalnim kljuèem,
prema tome ti cilindar mora¹ izvaditi, a to æe¹ uèiniti tako da ga UNI©TI©.
Podigni ¹titnik brave ( skini, savij) i SLOMI cilindar pomoæu dovoljno jakih
papagajki. Pazi da ¹to manje o¹teti¹ vrata (moŸe se i bez vidljivih
o¹teæenja).
Kad izvadi¹ cilindar pomoæu ¹rafcigera uèini ono ¹to je trebao uèiniti
cilindar: izvuæi jezièak brave iz ¹toka!
Radi razmi¹ljajuæi i paŸljivo, jer bi se moglo desiti da dobije¹ uni¹tenu
bravu i ZATVORENA vrata!
Zmayski
2007-04-15 09:12:24 UTC
Post by Izi
[...]
Bravo, majstore Izi, vidi se da znas sto pricas. Stovise, tako si dobro to
opisao da se nadam da nitko s takvim znanjem nece pokusati uci u moju kucu!
;-)
...on je bio ljuta zvijerka, stog su njega zvali...

ER
KA a.k.a. Zmayski
Izi
2007-04-15 11:14:44 UTC
nadam da nitko s takvim znanjem nece pokusati uci u moju kucu! ;-)
Neæe poku¹ati, UÆI ÆE ako Ÿeli, a ti æe¹ se pitati da li je zbilja tako
lako!
SPEMOFF
2007-04-18 08:09:14 UTC
nadam da nitko s takvim znanjem nece pokusati uci u moju kucu! ;-)
Neæe poku¹ati, UÆI ÆE ako ¾eli, a ti æe¹ se pitati da li je zbilja tako
lako!
Ne samo da ce UCI nego ti neces ni znati da
je usao jer ce ti i izaci i zakljucati za sobom

Bruno Babic
2007-04-18 08:39:28 UTC
Post by SPEMOFF
Ne samo da ce UCI nego ti neces ni znati da
je usao jer ce ti i izaci i zakljucati za sobom
Tako su meni u Italiji... lijepo su provalili suvozacku bravu (bez
vidljivih ostecenja), pokupili iz prtljaznika tri laptopa, uredno
ostavili sitnice poput fotoaparata, mobitela i slicnog, te zakljucali
lijepo za sobom. Skuzili smo da nesto ne stima tek kada smo vec bili u
Svicarskoj...
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
matko
2007-04-15 09:07:08 UTC
On Sun, 15 Apr 2007 09:51:59 +0200, "biz-arre"
ne?to se ?udno dogodilo...
cilindar se okre?e, ?uje se ?kljoc, kao da se otvorila vrata, no brus...
do?e do kraja (uvrti se do kraja), no ne otvaraju se vrata.
Dakle cilindar se znacajno klima u lezistu. Skini stit s obe strane
vrata ako mozes i tada vidi kako stoji stvar. Pritisni cilindar prema
gore i malo prema sarkama i pokusaj otkljucati. Inace cilindar
mora stajati prakticno nepomicno kroz propust u tijelu brave.

Imam mojam kao da je netko s "adekvatnom" polugom klimao cilindar u
vratima pri pokusaju provale.
Hrx
2007-04-15 12:39:19 UTC
nešto se čudno dogodilo...
cilindar se okreće, čuje se škljoc, kao da se otvorila vrata, no brus...
dođe do kraja (uvrti se do kraja), no ne otvaraju se vrata.
jedino me frka da nije brava a to ne mogu znati.
dakle, ubušit ću cilindar. inače, cilindar malo pleše (2-3 mm), kao da je
labav.
kako ga ubušiti?
kako otvoriti vrata?
pliz help, nedjelja je. ako danas ne napravim, do sljedeće nedjelje ništa...
thx
Decki su ti objasnili kako da izvadis pokvareni cilindar, ali i kad ga
izvuces s necim moras okrenuti bravu. Ako nemas rezervni cilindar, a
pretpostavljam da nemas, skini neki s nekih drugih vrata kod sebe ili
susjeda. Ako ne, uzmi cilindar i kupi isti takav i stavi na mjesto i
otkljucaj.
biz-arre
2007-04-15 13:49:00 UTC
Post by Hrx
Post by biz-arre
[...]
super, hvala deèki na konstruktivnim savjetima, no mislim da neæe tako
jednostavno iæi. cilindar se okrene do kraja, ¹kljocne, no kao da je brava
(jezièak) blokirana. kako sad?

kako i¹èupati cilindar kad je na ¹arafu dugaèkom cca 5 cm?
bez obzira ¹to se klima, ta ¹arafina ga drŸiligadrŸi...
kako veli izi, mogu papagajkama poku¹ati razvaliti cilindar,
no èini mi se da æu prije provrtiti sama vrata i bravu nego iscimati
cilindar.
a vrata su neka glupava... ako se naslonim ramencetom, odvalit æu zgradu,
vrata, a tek onda ¹tok. ¹tok je solidno upet u zgradu, ali su vrata ¹ugava
nekakva.
eto :-(
savjet II?
BBird
2007-04-16 04:43:24 UTC
nešto se čudno dogodilo...
cilindar se okreće, čuje se škljoc, kao da se otvorila vrata, no brus...
Ako se dobro sjecam, rekao si da ti se klima cilindar a da se normalno
okrece.
Pretpostavljam da se cilindar uredno okrece no da onaj jezicak ne zahvati
polugicu koja vraca sjekiricu (zasun) brave.
Probaj okrenuti kljuc u cilindru u krajnji polozaj zakljucanog (dva okretaja
u desno), nakon toga gurni taj klimavi cilindar npr. skroz naprijed koliko
ide i probaj otkljucati (ili ga u slijedecem pokusaju povuci rukom skroz
otraga i opet probaj otkljucati). Igraj se malo mozda pogodis pravi polozaj.

Ako tako neces uspjeti onda ces morat ces strgati cilindar (decki su ti
opisali kako) - skinuti silt kvake s vrata, dobro uhvatiti cilindar
rolcangama (papagajkama) ili u francuz i naglim trzajnim zakretom slomiti
cilindar. (Pazi ruke i prste da ne zviznes njima :) ).

U krajnjem slucaju ako nemas za sto uhvatiti jer cilindar premalo viri onda
mozes probati i s kakvim sjekacem naslonjenim na gornji okrugli dio cilindra
i dijagonalno (ukoso prema dolje) posteno maznuti kakvim dooobrim cekicem po
njemu, no tada postoji sansa da cilindar nepravilno pukne i onda ce ga biti
problem dalje vaditi.

Oni mesingani cilindri dosta lako pucaju. Problem bi mogao biti ukoliko imas
kakvi skuplji i od kvalitetnijeg materijala napravljen cilindar. (Evo zasto
ne valja kupovati protuprovalne brave i cilindre :) )

Kad slomis cilindar njegove komade isceprkaj kakvim spicastim klijestima ili
srafincigerom van, i sa kakvim savijenim komadom metalne sipkice pokusaj
simulirati onu polugicu cilindra i gurnuti udesno zasun brave.

Ne znam koliko je tvoje predznanje o bravama, no ukoliko ga nemas probaj
otvoriti neku staru da upoznas nacin na koji ona funkcionira i vidis sto
zapravo trebas gurnuti ulijevo da bi uvukao zasun.

Ovisno o kakvim vratima je rijec i u kom smijeru se otvaraju mozda ih mozes
kakvom polugom malo saviti u gornjem djelu da odmaknu od sstoka, pa ih onda
probati drugom polugom podici s panta ?
biz-arre
2007-04-16 14:12:26 UTC
Post by BBird
Post by biz-arre
[...]
iscrpno...
idem ovo isprintati pa u pohod!
pozdrav
Bruno Babic
2007-04-16 12:53:34 UTC
nešto se čudno dogodilo...
[...]
Nitko jos nije spomenuo mogucnost da, nakon sto otkljucas, pokusas malo
srafcigerom (ili necim slicnim) pogurnuti zasun brave prema unutra.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?