(prestaro za odgovor)
Ventilator za wc
Dunja Crnic
2011-07-25 18:50:29 UTC
Post by majstorsky
Pogledaj zadnja 2 , mozda to trebas
http://www.klima-kontakt.hr/ponuda/ventilatori/kupaonski.php
Podzbukni ne dolazi u obzir, linijski zid je tanak i tvrd. Muka ga je
busiti, a i jako je krt.
Ovaj drugi je preglomazan, kupaonica je minijaturna.

U stvari mi se najvise svidja drugi, ali ne pise u kojim promjerima ga
imaju. :-(

U svakom slucaju hvala.
Dunja Crnic
2011-07-25 18:52:29 UTC
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
Nekima poput ovog fzufgz nepremostiva prepreka ali nije stvar u tome...
oprostite Sveznajuci i Prosvjetitelju sto sam se uopce usudio
drznuti pokusavajuci se mjeriti sa Vasom Mudroscu i Znanjem
E tako je, drugi put pazi...
zahvaljujem na Vasoj Svetosti i Milosti koju mi udjelujete. Ocigledno
je nasljednog karaktera
Ne mozes se pomiriti s cinjenicom da nisi bas pametan... :-)
:-)))))))))))))))))))))))))))
Vidim da se na newsima nista puno nije promijenilo od kad me nema. Za
cas plane iskra koja ucini pozar ;-)
Dunja Crnic
2011-07-25 18:53:40 UTC
Post by Kenny
Post by Dunja Crnic
Cijenjena grupo, lijepo molim, zna li netko gdje mogu nabaviti
ventilator za wc promjera 80mm. Svi su ili 100 ili 125 ili 150mm, a meni
je cijev u zgradi 80mm i moram napasati ventilator, a pojma nemam sto cu
i kako cu.
http://farm5.static.flickr.com/4077/5439312988_be34280028.jpg
Da, to mi je isto jedan poznanik rekao da se moze napraviti. To onda
malo strsi iz zida, ali sto se moze, negdje nekakav ustupak treba uciniti.

A gdje se kupi takva redukcija?
Dunja Crnic
2011-07-25 18:55:19 UTC
Post by oldtimer
Ako ne nadjes promjer koji trazis preostaje ti prosirit dosjed
ili napravit adapter. No najvaznije: ne stedi na krivom mjestu
nego kupi centrifugalni ventilator. Dodatno ako ti ventilator
puse u neki zajednicki"dimnjak", dakle u nekoj zgradi gdje
ti mogu doc "miomirisi" iz drugig stanova svakako neka
bude izvedba s nepovratnim klapama. Motor neka bude
neki s kuglicnim lezajevima da nebi za koju godinu bilo
cviljenja i brujanja.
Dosjed se ne moze prosiriti, jer je cijev od zgrade promjera 80mm.
Znaci morati ce ici redukcija, ili cu nabasati negdje ipak na mali
ventilator.
oldtimer
2011-07-25 19:10:05 UTC
Post by Dunja Crnic
:-)))))))))))))))))))))))))))
Vidim da se na newsima nista puno nije promijenilo od kad me nema. Za cas
plane iskra koja ucini pozar ;-)
Hehe, trojica u ovom tredu pojavljuju se u boji "teal" sto me podsjeti
da ne trosim vrijeme na njih, da ih ignoriram ;)
oldtimer
2011-07-25 19:16:25 UTC
Post by Dunja Crnic
Post by oldtimer
[...]
OK, ako dosjed ne mozes prosiriti onda imas origigi prosirenja
ali su slampava za pricvrscenje ventilatora. Preporucio bih u
samogradnji od drveta napravit odgovarajuci blok oko te cijevi
kojeg se tiplima ucvrsti na zid a na njega se pricvrsti ventilator.
Znaci za cetvrtasto kuciste ventilatora nek bude cetvrtasti blok.
I ne zaboravi: centrifugalni vent sa nepovratnim klapama, to
je prava stvar cak i u obiteljskoj kuci a svakako u velikim
zgradama. Mislim da je to i je za vecu zgradu je jer je prikljucak
za ventilaciju na stjenki od betona? Jesam li u pravu ili "u krivu".
majstorsky
2011-07-25 19:33:20 UTC
Post by Dunja Crnic
U stvari mi se najvise svidja drugi, ali ne pise u kojim promjerima ga
imaju. :-(
On se izvodi u 100, 120 i 150 mm. 80 mm ventilaciju ces tesko naci, sve je
manje vise od 100 pa nadalje.
Ali ako ti je cijev za ventilaciju negdje visoko, pri stropu, onda ti ne bi
trebala smetati veca dimenzija predzadnjeg modela (bez obzira na dimenziju
wc-a/kupatila
Crni maèak
2011-07-25 19:58:59 UTC
Post by Dunja Crnic
:-)))))))))))))))))))))))))))
Vidim da se na newsima nista puno nije promijenilo od kad me nema. Za
cas plane iskra koja ucini pozar ;-)
Tako ce i nadalje biti sve dok postoje ovakvi poput ovog fzufgz koji ili su
glupi ili namjerno iznose neistine i kao da pokusavaju nekom odmoci...
Nerky
2011-07-25 20:27:31 UTC
80mm prikljucak imaju Maico ER (zastupa termocommerce) i Helios ELS
(Pavo-promet). mozes birat razna kucista (podzbukno, nadzbukno, sa
nepovratom klapnom, sa protupoarnom klapnom) ukljucivanje sa svjetlom, na
senzor pokreta, gasenje sa zadrskom... (sve vrijedi za oba modela).
Hvala.
Crni maèak
2011-07-25 20:45:52 UTC
Post by Dunja Crnic
:-)))))))))))))))))))))))))))
Vidim da se na newsima nista puno nije promijenilo od kad me nema. Za
cas plane iskra koja ucini pozar ;-)
Da si spojila 12 voltni DC ventilator na 230 volti AC kako ti je ova
neznalica savjetovala bilo bi i iskre i vatre :-)
Kenny
2011-07-25 22:43:46 UTC
Post by Dunja Crnic
Post by Dunja Crnic
[...]
Posto znam da ti nece koristiti lokacija u ZG, proguglaj neku firmu koja
se bavi s prodajom materijala za ventilacijske sustave i sl. u tvom kraju.
fzufgz
2011-07-29 07:38:07 UTC
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
[...]
i to je sve ? Oce ? Nije bas nesto jel da ? :))

< Prethodna stranica
Stranica :stranica od 2