Ventilator za wc
(prestaro za odgovor)
Dunja Crnic
2011-07-24 08:17:30 UTC
Cijenjena grupo, lijepo molim, zna li netko gdje mogu nabaviti
ventilator za wc promjera 80mm. Svi su ili 100 ili 125 ili 150mm, a meni
je cijev u zgradi 80mm i moram napasati ventilator, a pojma nemam sto cu
i kako cu.

Hvala.
fzufgz
ventilator kucista - bilo koja trgovina informaticke opreme
Crni maèak
2011-07-24 09:38:52 UTC
Post by fzufgz
Post by Dunja Crnic
[...]
Bravo, a kako ce prikljuciti 12V DC ventilator na 230V AC napon a bez
dodatnih troskova za pretvarač?!
fzufgz
2011-07-24 09:46:39 UTC
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Dunja Crnic
[...]
dodatnih troskova za pretvaraè?!
nek zamoli na grupama "decki trebam trafo" i dobit ce besplatno.
Evo ja imam jedan koji usamljen ceka novu funkciju
Crni maèak
2011-07-24 11:03:40 UTC
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Dunja Crnic
[...]
ROTFL ROTFL ROTFL
Joj molim te nemoj vise...
A kako ce to trafo napravit konverziju AC-DC?!
Vjerojatno ni ne znas sto je to...
fzufgz
imamo tebe
Crni maèak
2011-07-24 13:19:41 UTC
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Dunja Crnic
[...]
Ako ne znas kako onda mozes nekoga savjetovati?!?
Bolje ne reci nista nego mu krivo reci.
Vise ces mu pomoci.
fzufgz
2011-07-24 13:27:20 UTC
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Dunja Crnic
[...]
bez dodatnih troskova za pretvaraè?!
tebe jako boli jel da ?
Crni maèak
2011-07-24 13:35:17 UTC
Post by fzufgz
tebe jako boli jel da ?
Nisam ti ja kriv sto si nesposoban...
fzufgz
2011-07-24 13:42:54 UTC
Slavko Igric
2011-07-24 14:57:18 UTC
Post by Crni maèak
A kako ce to trafo napravit konverziju AC-DC?!
Vjerojatno ni ne znas sto je to...
To je stvarno veliki problem :-) koliko teško more bit spojit graetz i 1-2
kondenzatora?
Sinisa Platz
2011-07-24 16:14:20 UTC
Post by Slavko Igric
Post by Crni maèak
A kako ce to trafo napravit konverziju AC-DC?!
Vjerojatno ni ne znas sto je to...
To je stvarno veliki problem :-) koliko teško more bit spojit graetz i 1-2
kondenzatora?
Nije problem u tome...
Ventilator za kupatilo mora imati neke kvalitete, npr:
-otpornost na vlagu
-nezapaljivost pri blokiranom rotoru
-termicku zastitu
-fizicku zastitu od dodira

Kako vidis, ne moze bilo koji ventilator sluziti za provjetravanje
kupatila....
Nisam ni ja ozbiljno o ovome mislio, dok nisam vidio kako je ventilator
u kupatilu blokirao, zapalio plasticno kuciste, otkapljao na ves-masinu,
zapalio dezodorans, zadimio cijeli stan, i sasvim slucajno, nikog
ozbiljno ozljedio...
Crni maèak
Nekima poput ovog fzufgz nepremostiva prepreka ali nije stvar u tome...
fzufgz
2011-07-24 16:46:27 UTC
Post by Crni maèak
Post by Crni maèak
A kako ce to trafo napravit konverziju AC-DC?!
Vjerojatno ni ne znas sto je to...
To je stvarno veliki problem :-) koliko te¹ko more bit spojit graetz
i 1-2 kondenzatora?
Nekima poput ovog fzufgz nepremostiva prepreka ali nije stvar u tome...
oprostite Sveznajuci i Prosvjetitelju sto sam se uopce usudio
drznuti pokusavajuci se mjeriti sa Vasom Mudroscu i Znanjem
Crni maèak
2011-07-24 18:01:37 UTC
E tako je, drugi put pazi...
fzufgz
2011-07-24 19:54:02 UTC
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
[...]
zahvaljujem na Vasoj Svetosti i Milosti koju mi udjelujete. Ocigledno
je nasljednog karaktera
Crni maèak
Ne mozes se pomiriti s cinjenicom da nisi bas pametan... :-)
Dunja Crnic
2011-07-25 18:52:37 UTC
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
[...]
:-)))))))))))))))))))))))))))
Vidim da se na newsima nista puno nije promijenilo od kad me nema. Za
cas plane iskra koja ucini pozar ;-)
oldtimer
2011-07-25 19:09:44 UTC
Post by Dunja Crnic
:-)))))))))))))))))))))))))))
Vidim da se na newsima nista puno nije promijenilo od kad me nema. Za cas
plane iskra koja ucini pozar ;-)
Hehe, trojica u ovom tredu pojavljuju se u boji "teal" sto me podsjeti
da ne trosim vrijeme na njih, da ih ignoriram ;)
Crni maèak
2011-07-25 19:58:39 UTC
Post by Dunja Crnic
:-)))))))))))))))))))))))))))
Vidim da se na newsima nista puno nije promijenilo od kad me nema. Za
cas plane iskra koja ucini pozar ;-)
Tako ce i nadalje biti sve dok postoje ovakvi poput ovog fzufgz koji ili su
glupi ili namjerno iznose neistine i kao da pokusavaju nekom odmoci...
Crni maèak
2011-07-25 20:45:31 UTC
Post by Dunja Crnic
:-)))))))))))))))))))))))))))
Vidim da se na newsima nista puno nije promijenilo od kad me nema. Za
cas plane iskra koja ucini pozar ;-)
Da si spojila 12 voltni DC ventilator na 230 volti AC kako ti je ova
neznalica savjetovala bilo bi i iskre i vatre :-)
fzufgz
2011-07-29 07:37:55 UTC
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
Post by fzufgz
Post by Crni maèak
[...]
i to je sve ? Oce ? Nije bas nesto jel da ? :))

majstorsky
2011-07-24 08:47:08 UTC
Post by Dunja Crnic
[...]
Pogledaj zadnja 2 , mozda to trebas

http://www.klima-kontakt.hr/ponuda/ventilatori/kupaonski.php
Dunja Crnic
2011-07-25 18:50:36 UTC
Post by majstorsky
Pogledaj zadnja 2 , mozda to trebas
http://www.klima-kontakt.hr/ponuda/ventilatori/kupaonski.php
Podzbukni ne dolazi u obzir, linijski zid je tanak i tvrd. Muka ga je
busiti, a i jako je krt.
Ovaj drugi je preglomazan, kupaonica je minijaturna.

U stvari mi se najvise svidja drugi, ali ne pise u kojim promjerima ga
imaju. :-(

U svakom slucaju hvala.
majstorsky
2011-07-25 19:33:21 UTC
Post by Dunja Crnic
U stvari mi se najvise svidja drugi, ali ne pise u kojim promjerima ga
imaju. :-(
On se izvodi u 100, 120 i 150 mm. 80 mm ventilaciju ces tesko naci, sve je
manje vise od 100 pa nadalje.
Ali ako ti je cijev za ventilaciju negdje visoko, pri stropu, onda ti ne bi
trebala smetati veca dimenzija predzadnjeg modela (bez obzira na dimenziju
wc-a/kupatila
Kenny
2011-07-24 16:32:27 UTC
Post by Dunja Crnic
[...]
Ako ne nades uvijek mozes kupiti od 100mm i redukciju poput ove:
Dunja Crnic
2011-07-25 18:53:47 UTC
Post by Kenny
Post by Dunja Crnic
[...]
http://farm5.static.flickr.com/4077/5439312988_be34280028.jpg
Da, to mi je isto jedan poznanik rekao da se moze napraviti. To onda
malo strsi iz zida, ali sto se moze, negdje nekakav ustupak treba uciniti.

A gdje se kupi takva redukcija?
Kenny
2011-07-25 22:42:22 UTC
Post by Dunja Crnic
Post by Dunja Crnic
[...]
Posto znam da ti nece koristiti lokacija u ZG, proguglaj neku firmu koja
se bavi s prodajom materijala za ventilacijske sustave i sl. u tvom kraju.
oldtimer
2011-07-24 16:36:44 UTC
[...]
Ako ne nadjes promjer koji trazis preostaje ti prosirit dosjed
ili napravit adapter. No najvaznije: ne stedi na krivom mjestu
nego kupi centrifugalni ventilator. Dodatno ako ti ventilator
puse u neki zajednicki"dimnjak", dakle u nekoj zgradi gdje
ti mogu doc "miomirisi" iz drugig stanova svakako neka
bude izvedba s nepovratnim klapama. Motor neka bude
neki s kuglicnim lezajevima da nebi za koju godinu bilo
cviljenja i brujanja.
Dunja Crnic
2011-07-25 18:55:26 UTC
Post by oldtimer
[...]
Dosjed se ne moze prosiriti, jer je cijev od zgrade promjera 80mm.
Znaci morati ce ici redukcija, ili cu nabasati negdje ipak na mali
ventilator.
oldtimer
2011-07-25 19:16:23 UTC
Post by Dunja Crnic
Post by oldtimer
[...]
OK, ako dosjed ne mozes prosiriti onda imas origigi prosirenja
ali su slampava za pricvrscenje ventilatora. Preporucio bih u
samogradnji od drveta napravit odgovarajuci blok oko te cijevi
kojeg se tiplima ucvrsti na zid a na njega se pricvrsti ventilator.
Znaci za cetvrtasto kuciste ventilatora nek bude cetvrtasti blok.
I ne zaboravi: centrifugalni vent sa nepovratnim klapama, to
je prava stvar cak i u obiteljskoj kuci a svakako u velikim
zgradama. Mislim da je to i je za vecu zgradu je jer je prikljucak
za ventilaciju na stjenki od betona? Jesam li u pravu ili "u krivu".
Nerky
2011-07-25 20:27:31 UTC
80mm prikljucak imaju Maico ER (zastupa termocommerce) i Helios ELS
(Pavo-promet). mozes birat razna kucista (podzbukno, nadzbukno, sa
nepovratom klapnom, sa protupoarnom klapnom) ukljucivanje sa svjetlom, na
senzor pokreta, gasenje sa zadrskom... (sve vrijedi za oba modela).