(prestaro za odgovor)
Imitacija grede od stiropora ?
stallone
2012-12-16 08:23:13 UTC
Posto zivim u potkrovnom stanu uvjek mi je bila zelja imati vidljive grede
na plafonu. Neke imam ali bas u dnevnom boravku nemam :( E sad, posto je
mineralna vuna poklila grede i potom sam sve zatvorio knaufom nema niti
grede. Najlakse je kupiti nove i prisarafiti nekako na knauf drito u gornje
grede ali to ne zelim! Tu soluciju ostavljam fakat ako ne uspijem nesto
drugo izmisliti. Hocu da sve to bude lagano a da izgleda poput prave grede
:)

Moj plan bi bio sljedeci:

Kupit stiropor i narezat ga na mjeru koja meni odgovara. Zatim kupiti
mrezicu koja se stavlja na fasade i sve to skupa pogletati sa ljepilom za
stiropor. Posto to ispadne malo hrapavije mislio sam za finis to pogletati
sa teranilom i dalje sam zapeo. kako da dobijem one brazde drveta i s cime
to pofarbati a da izgleda poput pravog drveta?
sa skalpelom sam mislio vuci crte ali sta ako ne ispadne ljepo ? Uzalud i
poso a i trosak :)
vjerovali ili ne, stiropor greda ima za kupiti i 150 cm kosta 400 kn
hahaaa, ja se odvalio u ducanu.
eto, ako imate koju ideju ili ste nesto slicno radili podjelite koji savjet
;) Zahvaljujem se unaprjed.
stallone
El Viejo Dragon
2012-12-16 09:04:18 UTC
Nalijepis na stiropor samoljepivu tapetu u dekoru drveta?

Druga opcija bojanja je malo zeznuta, jer bojas dvaput - prvo osnovnu
boju drveta, a kad je suho, bojas/struzes lazne godove skoro suhim
starim kistom...

http://www.youtube.com/watch?v=CHwAOKO-2IQ

A pogledaj i ovo

http://www.youtube.com/watch?v=-rSZHQkfUFw
drug mile
2012-12-16 09:14:48 UTC
A sloŸi¹ 3 daske u oblik korita? Kuteve dasaka odreŸe¹ pod 45 st. da se ne
vide spojevi. MoŸe¹ kasnije koristiti i za ne¹to drugo, provlaèenje kabela,
postavljanje dekorativne rasvjete i sl.
stallone
2012-12-16 12:07:57 UTC
Post by El Viejo Dragon
Nalijepis na stiropor samoljepivu tapetu u dekoru drveta?
isss, pa ima stvarno puno mogucnosti. razmotrit cu i to ;)
Post by El Viejo Dragon
[...]
uff, puno je to posla :) ali nije lose. tnx
stallone
stallone
2012-12-16 12:07:57 UTC
A slo¾i¹ 3 daske u oblik korita? Kuteve dasaka odre¾e¹ pod 45 st. da se ne
vide spojevi. Mo¾e¹ kasnije koristiti i za ne¹to drugo, provlaèenje kabela,
postavljanje dekorativne rasvjete i sl.
O ovome sam i ja razmisljao. Ovo mi se cini naj naj. Puno je lakse od prave
pune grede a nemoram se zamarati oko gletanja i crtanja godova. Samo
polakiram i gotovo. mislim da ce tako i biti. tnx ;)
stallone
MarioP
2012-12-16 12:48:50 UTC
Post by stallone
[...]
Imas u bau vau centrima plasticne imitacije greda. Prilicno vjerno
izgledaju. Konkretno vidjeno u bauhausu, pa ak ti se takve stvari
svidjaju, pogledaj. Mislim da je cijena bila dosta paprena. Znaci
plasticni U profil 10x10cm mislim, imitacija grede, smedje boje.
stallone
2012-12-16 13:34:58 UTC
Post by MarioP
Post by stallone
[...]
hvala, vidio sam to. ne svidaju mi se jer se stvarno kuzi da su plasticne.
a i cijena je bas kako si rekao "paprena".
stallone
Joel
2012-12-16 14:22:51 UTC
A složiš 3 daske u oblik korita? Kuteve dasaka odrežeš pod 45 st. da se ne
vide spojevi. Možeš kasnije koristiti i za nešto drugo, provlačenje kabela,
postavljanje dekorativne rasvjete i sl.
Tako sam si ja napravio, čak nisam ni rezao kuteve pod 45 stupnjeva i
izgleda super. Kad bi tražio dlaku u jajetu onda bi primjetio da su to
složene daske ali nitko se ne zagleda.
Drug Mile
2012-12-17 08:09:14 UTC
Tako sam si ja napravio, èak nisam ni rezao kuteve pod 45 stupnjeva i
izgleda super. Kad bi traŸio dlaku u jajetu onda bi primjetio da su to
sloŸene daske ali nitko se ne zagleda.
Eto.
qwerty
2012-12-17 08:59:27 UTC
A složiš 3 daske u oblik korita? Kuteve dasaka odrežeš pod 45 st. da se ne
vide spojevi. Možeš kasnije koristiti i za nešto drugo, provlačenje kabela,
postavljanje dekorativne rasvjete i sl.
i jos ako malo prepali brenerom dobit ce izrazite godove, samo su kriticni
ostri coskovi - pougljene odmah...