(prestaro za odgovor)
Dovod vode perilice za sudje
darac
2009-03-31 03:54:11 UTC
Perilica Candy, u uputama pise zatvarati vodu nakon upotrebe.
Dovodna cijev je skoro ista kao odvodna, rebrasta plastika, barem
izvana.
Pa mi djeluje pomalo nesigurno.
Jel trebam uvijek zatvarati pipu ili ne?
Na perilici rublja je od debele gume pa sam siguran, nikad je ne
zatvaram.
Nik
2009-03-31 06:53:38 UTC
Post by darac
[...]
U toj debeloj cijevi je ista onakva kakvu imaš na perilici rublja.
Pored te debele gume je kabel koji služi za prekid dovoda vode jer je na
početku elektronvetil, takozvani aquastop.

Inače, nije moja preporuka ali ja godinama ne zatvaram ventil ni za jednu
perilicu jer nije baš dostupan. U kupaonici se ugrađuje podni sifon koji
smanjuje štetu kad pukne dovodno crijevo a u kuhinjama podnog sifona nema.
Zato je preporuka za zatvaranjem vode.
Joja
2009-03-31 21:24:28 UTC
netreba ima ugradjen AQUASTOP ako je ona debela cijev ali ni ona normalna
kao u perilice za rublje je jako izdrzljiva i sigurna
Post by darac
[...]
U toj debeloj cijevi je ista onakva kakvu ima¹ na perilici rublja.
Pored te debele gume je kabel koji sluŸi za prekid dovoda vode jer je na
poèetku elektronvetil, takozvani aquastop.
Inaèe, nije moja preporuka ali ja godinama ne zatvaram ventil ni za jednu
perilicu jer nije ba¹ dostupan. U kupaonici se ugraðuje podni sifon koji
smanjuje ¹tetu kad pukne dovodno crijevo a u kuhinjama podnog sifona nema.
Zato je preporuka za zatvaranjem vode.