Ugradnja krovnog prozora
(prestaro za odgovor)
Eden Kirin
2011-05-08 17:42:15 UTC
Koliko bi majstori naplatili ugradnju jednog Velux krovnog prozora
66x118 s BTX izolacijom? Slojevi u potkrovlju su lamperija / parna brana
/ staklena vuna / daske / ter papir / letvice / crijep.
www.vikendi.com -/- www.svimi.net
Nostromo
2011-05-08 18:02:17 UTC
[...]
Menu su prosle godine naplatili 500 kn po komadu. To je cijena ugradnje ako
je izvodi ovlasteni servis da mozes imati garanciju koju velux daje na svoje
prozore. Inace su mi rekli ako je ugraduju na crno da je 300 kuna po kom.
Eden Kirin
www.vikendi.com -/- www.svimi.net
u***@gmail.com
2011-05-09 07:12:34 UTC
Koliko bi majstori naplatili ugradnju jednog Velux krovnog prozora 66x118
s BTX izolacijom? Slojevi u potkrovlju su lamperija / parna brana /
staklena vuna / daske / ter papir / letvice / crijep.
Meni su to odradili krovopokrivaci dabe. I bilo je uredu do prve kise. :)
Mislio sam usparat 800 kn. Jel me je kod ovlastenog montaza kostala
400kn.za 1 prozor prije 3,4 god.Kada sam zvao velux ovlasteni servis i
zamolio da mi to poprave (svaka im cast sto su uopce pristali) Platio 800
kn. za dva kom.i dan dans je sve uredu kao i prvi dan + sto sam dobio
pismenu garanciju na 5 god. Sada je montaza po prozoru 500 kn kao sto ti je
i Nostromo napisao. Pozdrav
stallone
strijelac
2011-05-09 15:59:25 UTC
Ja ugradio dva komada FAKRO ;sam; prema uputama koje sam dobio uz prozore;
nije problem !
Trebalo mi je dva dana jer sam morao nado¹tiklati razmak izmeðu rogova i
bilo je rezanja crijepa. ali sve drŸi za 5 jer sam radio sve po ps-u.
Time sam u¹tedio 800 kn ali izgubio dva slobodna dana, al mi nije Ÿao jer
znam da je ispravno uraðeno !!
Eden Kirin
2011-05-09 16:26:42 UTC
Post by strijelac
Ja ugradio dva komada FAKRO ;sam; prema uputama koje sam dobio uz prozore;
nije problem !
Trebalo mi je dva dana jer sam morao nadoštiklati razmak između rogova i
bilo je rezanja crijepa. ali sve drži za 5 jer sam radio sve po ps-u.
Time sam uštedio 800 kn ali izgubio dva slobodna dana, al mi nije žao jer
znam da je ispravno urađeno !!
I ja sam ga sam ugradio, samo provjeravam koliko sam ušparao :) ...
Frend i ja potrošili sveukupno 6 sati, s time da nikad prije to nismo
radili. Sljedeći dan sam potrošio još cca sat vremena da ispilim
crijepove koji dolaze preko limenog opšava.
--
www.vikendi.com -/- www.svimi.net