Brusiti parket ili laminat?
(prestaro za odgovor)
luti
2005-07-11 07:17:29 UTC
Imam postavljen parket star 8 godina koji je djelomi?no izgreban i izgubio je onaj
prvotni sjaj. Zanima me vaše mišljenje, da li je bolje brusiti i lakirati postoje?i
parket ili staviti preko njega laminat?
limeni@work
2005-07-11 07:46:37 UTC
On Mon, 11 Jul 2005 07:17:29 +0000 (UTC), luti
Post by luti
Imam postavljen parket star 8 godina koji je djelomi?no izgreban i izgubio je onaj
prvotni sjaj. Zanima me vaše mišljenje, da li je bolje brusiti i lakirati postoje?i
parket ili staviti preko njega laminat?
nakon samo 8 godina? pa, brusiti naravno, ako nije jos nesto, osim
ovoga sto si naveo...

---------------
Pozdrav, Marko!
luti
2005-07-11 08:17:56 UTC
Post by ***@work
nakon samo 8 godina? pa, brusiti naravno, ako nije jos nesto, osim
ovoga sto si naveo...
Prijatelj mi je rekao da ce mi besplatno postaviti laminat, a sa brusenjem i
lakiranjem mu se neda zezati, kaze da parket (onaj kvadratni s po 6 stapica svaki,
ako razumijes) nije neke kvalitete i da je dosta tanak. Prijasnji vlasnik stana je
imao cetvero dice i u njihovim sobama ima dosta ogrebotina te djelova po par
milimetara razmaknutih.
Dominik
2005-07-11 15:45:54 UTC
Post by luti
Post by ***@work
[...]
ma to je onda lamel parket, po meni jedno veliko sranje, neznam sta da ti
velim, brusenje i lakiranje ce te doci jeftinije, dobar 8-9 mm laminat, sa
zvucnoizolacijskom podlogom ce te doci skuplje ali po meni puno ljepse ako
se dobro postavi,

da je to klasicni parket onda je to druga stvar, nebi se ni smio
usporedjivati s laminatom
matko
2005-07-11 10:25:35 UTC
Post by luti
Imam postavljen parket star 8 godina koji je djelomi?no izgreban i izgubio je onaj
prvotni sjaj. Zanima me vaše mišljenje, da li je bolje brusiti i lakirati postoje?i
parket ili staviti preko njega laminat?
Ako je parket izgubio sjaj etc.. obavi provjeru ostecenja i ako
je samo u pitanju lak, brusenje i novo lakiranje rjesavaju
problem.
m***@gmail.com
2005-07-11 14:10:11 UTC
stavi laminat,

parket je kvaliteta ali sa laminatom ceš si dici prostor izgledom puno više.

Ja sam pokleknuo i nakon sile nagovaranja odlucio prelakirati parket.Sad sam
ljut na sebe ko pes.
Kad odem kod frendova koji su pri renoviranju stavili laminat nebo i zemlja
koja razlika u njihovu korist ( ali ne kupiti najjeftiniji laminat )
problem.
chicha
2005-07-11 14:26:11 UTC
moj prijatelj im alaminat i strasno se cuje svaki udarac o laminat, a
pogotovo hodanje u papucama. on zali sto nije stavio parket!
L i l i t h
2005-07-11 14:44:06 UTC
Post by chicha
moj prijatelj im alaminat i strasno se cuje svaki udarac o laminat, a
pogotovo hodanje u papucama. on zali sto nije stavio parket!
Zato postoje one mekane podloge za ispod laminata, mi stavili i nista se ne
cuje...
--
In the depths of a mind insane
Fantasy and reality are the same
chicha
2005-07-11 16:10:59 UTC
Post by L i l i t h
Zato postoje one mekane podloge za ispod laminata, mi stavili i nista se ne
cuje...
nisam siguran sta je tocno stavljao ispod, ali je nesto stavio.
bio sam kod njega, i to se dosta cuje, ali covjek se navikne :)
Dark0
2005-07-12 14:39:05 UTC
Post by chicha
nisam siguran sta je tocno stavljao ispod, ali je nesto stavio.
bio sam kod njega, i to se dosta cuje, ali covjek se navikne :)
Garant je stavio samo onu tanku spuzvicu...
luti
2005-07-13 11:43:10 UTC
Sta je najbolje staviti ispod laminata, pluto ili nesto drugo?
L i l i t h
2005-07-14 13:13:09 UTC
Post by luti
Sta je najbolje staviti ispod laminata, pluto ili nesto drugo?
Za pluto ne znam.
Mi smo slucajno nasli te podloge za laminat. Sad ih vidjam u svim tim vecim
trgovinama tipa Baumax.
Dimenzija su 80x60 cm, debljina im je 6 mm. Ne sjecam se kako su se zvale
(IZOnesto). Sluze kao zvucna i toplinska izolacija. Mozes ih bez problema
rezat ili stanjit ako ima neka izbocina u podu radi ravnije podloge. Kao da
su pravljene od usitnjenog pa presanog kartona (?)
Posto su tako debele, nismo ni stavljali spuzvicu izmedju njih i laminata.
Nista ne lupa ni ne skripi...
+ Davor +
2005-07-13 22:50:55 UTC
Post by Dark0
Post by chicha
nisam siguran sta je tocno stavljao ispod, ali je nesto stavio.
bio sam kod njega, i to se dosta cuje, ali covjek se navikne :)
Garant je stavio samo onu tanku spuzvicu...
jebi ga ja sam stavio u sobu koju sam nedavno preuredjivao samo tu spuzvicu
i sve zvoni kad hodam, a tak kad nekaj padne na pod :)
pa niko mi nije rekel da se jos nekaj stavlja-nije mi nitko ni pokusal to
rec! u sloveniji di sam kupoval laminat i mrezicu, majstori koji su ga
postavljali.....
kaj sam jos trebal stavit?

ps
laminat je isel na parket a izmedju ona spuzvica/mrezica
Spuzva
2005-07-14 07:29:10 UTC
Post by + Davor +
laminat je isel na parket a izmedju ona spuzvica/mrezica
imas razlicitih debljina te spuzvice, najdeblja bi trebala biti i
najbolja jer popunjava najvece rupe
L i l i t h
2005-07-11 14:51:19 UTC
Post by luti
[...]
Ja bi radije sredila taj parket. Istina da je to veca zezancija nego
postavit laminat, ali parket je ipak parket...
Svizac
2005-07-12 10:00:01 UTC
Definitivno obrusiti parket. Laminat je napravljen uglavnom od recikliranog
materijala koji je nerijetko kategoriziran kao niskoradioaktivi otpad.
Paziti ¹to kupujete. Ono kod Peveca zajebat u startu. Iz navedenih razloga
laminat ne treba stavljati tamo gdje se boravi dugo, pogotovo ne u stan. Ali
tko voli nek izvoli.
Spuzva
2005-07-13 06:31:06 UTC
đizus!
luti
2005-07-13 08:59:50 UTC
?? Odakle ti ovo?
Svizac
2005-07-13 10:37:15 UTC
Post by luti
Post by Svizac
Definitivno obrusiti parket. Laminat je napravljen uglavnom od
recikliranog materijala koji je nerijetko kategoriziran kao
niskoradioaktivi otpad.
?? Odakle ti ovo?
Poznajem neke ljude koji se bave podlogama, i koji znaju od èega se rade. Ne
kaŸem da je svaki laminat takav, ali ona jeftinjava koja se kod nas moŸe
kupiti, definitivno je..... U zdravstvenim ustanovama npr. u njemaèkoj nema
¹anse da se postavi bilo kakav laminat, pa i onaj najskuplji i
najkvalitetniji.
Spuzva
2005-07-13 11:08:50 UTC
Poznajem neke ljude koji se bave podlogama, i koji znaju od čega se rade. Ne
kažem da je svaki laminat takav, ali ona jeftinjava koja se kod nas može
kupiti, definitivno je.....
nevjerojatno, ja bi na tvom mjestu razmislio o poznanstvu s tim
strucnjacima. Da nije jedan od njih adriatic?

U zdravstvenim ustanovama npr. u njemačkoj nema
šanse da se postavi bilo kakav laminat, pa i onaj najskuplji i
najkvalitetniji.
al se moze prodavati u trgovinama? sigurno ovi iz bolnica znaju tajnu
koju su im odali tvoji drugari, pa mudro sute i cekaju pacijente koji
ce se razboliti od radioaktivnog drveta, pardon, laminata.
Regoch
2005-07-13 12:08:06 UTC
Post by Svizac
[...]
Mogu ti samo reæi da je èovjek potpuno u pravu, a to ¹to se ti balkanac
izruguje¹ nekim stvarima, ne znaèi da su te stvari za kurac. Vani postoji
prag tolerancije ¹tetnosti za jako puno proizvoda pa tako i za laminat. Ako
su u zdravstvu rekli da idu na minimalnu ¹tetnost, jer se ipak radi o
ljudima, onda je to u redu. Druga je stvar ¹to se laminat moŸe staviti u
ured ili hodnik ili tamo gdje ne boravi¹ puno vremena, jer ne radi se sad
ba¹ o smrtonosnoj stvari. I mobitel zraèi, pa moŸe bit opasan, ali i ne
treba biti. I aditivi u hrani mogu na¹koditi i prije æe od toga bolnice
prije "profitirati", nego od laminata. Ali da laminat nije zdrav,
definitivno stoji. A da kontrole kod nas ne postoje, to definitivno stoji, i
sva¹ta se moŸe uvesti. Dakle, svakakvo se smeæe uvozi, pa tako i jeftina
¹tetna hrana, roba, pa i laminat. Èovjek ti je rekao istinu, a tvoja
laprdanja prodaj babama na placu. MoŸda se koja nasmije.
Spuzva
2005-07-13 12:38:55 UTC
Mogu ti samo reći da je čovjek potpuno u pravu, a to što se ti balkanac
izruguješ nekim stvarima, ne znači da su te stvari za kurac.
a oklen si ti? rodjen si na pirinejima ili moza u crnomorskom slivu?
naravno da sam balkanac, kao i ti.

Vani postoji
prag tolerancije štetnosti za jako puno proizvoda pa tako i za laminat. Ako
su u zdravstvu rekli da idu na minimalnu štetnost, jer se ipak radi o
ljudima, onda je to u redu. Druga je stvar što se laminat može staviti u
ured ili hodnik ili tamo gdje ne boraviš puno vremena, jer ne radi se sad
baš o smrtonosnoj stvari.
pa da, mos umrijet ako dugo boravis u sobi di je laminat. molimo vas
da ga stavljate u samo u hodnike gdje se ne zadrzavate dugo. to pise
na svakom paketu laminata. nije ti mozda palo na pamet da se STVARNO
nekom nesto desilo tj. da je ozracen iz DRVENOG laminata a bi taj isti
ili njegova (njegove jer bi takvih slucajeva bilo jako puno) obitalji
tuzile tvornice koje ih prave. i jos jedno pitanjce za strucnjaka:
koji su to radioaktivni otpatci koji bi se mogli koristiti u izradi
laminata? piljevina radioaaktivnog drveta? kako drvo moze zraciti?

I mobitel zrači, pa može bit opasan, ali i ne
treba biti.
tko je jos umro ili se razbolio od mobitela?

I aditivi u hrani mogu naškoditi i prije će od toga bolnice
prije "profitirati", nego od laminata. Ali da laminat nije zdrav,
definitivno stoji.
kako si dosao do te tvrdnje? daj mi molim te objasni. koliko stanova i
kuca ima podove sa laminatom, pa bilo bi leukemije u porastu zadnjih
10godina parsto posto

A da kontrole kod nas ne postoje, to definitivno stoji, i
svašta se može uvesti.
ajd uvezi onda ti neko pokvareno meso. pa vidi jel ima kontrole.

Dakle, svakakvo se smeće uvozi, pa tako i jeftina
štetna hrana, roba, pa i laminat. Čovjek ti je rekao istinu, a tvoja
laprdanja prodaj babama na placu. Možda se koja nasmije.
ne bi me razumjela, kao sto ni ti neces
Brko
2005-07-14 07:19:09 UTC
Post by Spuzva
[...]
Da si koliko toliko pametan, i da ima¹ pojma o bilo èemu, znao bi da
se laminat ne radi samo od drveta. Èak ¹tovi¹e, sve vi¹e su umjetnjaci.
Post by Regoch
treba biti.
tko je jos umro ili se razbolio od mobitela?
Da èita¹ ¹to ljudi pi¹u, glupane, moŸda bi iznjedrio koji pametnu.
Sere¹ takve gluposti, da to nije normalno.
Spuzva
2005-07-14 08:54:37 UTC
Da si koliko toliko pametan, i da imaš pojma o bilo čemu, znao bi da
se laminat ne radi samo od drveta. Čak štoviše, sve više su umjetnjaci.
pitanje: jesi ti ikad vidio ili postavljao laminat?
Post by Regoch
treba biti.
tko je jos umro ili se razbolio od mobitela?
Da čitaš što ljudi pišu, glupane, možda bi iznjedrio koji pametnu.
Sereš takve gluposti, da to nije normalno.
abuse.
Zdravko
abuse.
Tomash
2005-07-14 19:43:27 UTC
jos bude ga pocela peci savjest kaj se usudil pitati :-)

kad pocne treci svjetski rat zbog svercanja plutonija u laminatu, luti bude
spominjan u udzbenicima ko onaj Gavrilo Princip iz Sarajeva 1914. :-)
luti
2005-07-15 08:17:27 UTC
Post by Tomash
kad pocne treci svjetski rat zbog svercanja plutonija u laminatu, luti
bude spominjan u udzbenicima ko onaj Gavrilo Princip iz Sarajeva 1914.
:-)))

odlucio sam staviti laminat pa kako bude bude! eto ga, ne trebate se vise zamarati s
ovim
bobozlobo
2005-07-15 08:29:41 UTC
Post by luti
Post by Tomash
[...]
NEMOJ !!!! napravit ćeš od kuće černobil !!!!

Regoch
bobozlobo
2005-07-13 09:11:44 UTC
Post by Svizac
Definitivno obrusiti parket. Laminat je napravljen uglavnom od recikliranog
materijala koji je nerijetko kategoriziran kao niskoradioaktivi otpad.
Paziti što kupujete. Ono kod Peveca zajebat u startu. Iz navedenih razloga
i onda je svizac zamotao čokoladu
Svizac
2005-07-13 10:40:15 UTC
Post by Svizac
[...]
i onda je svizac zamotao èokoladu
ne, nego sam ju rastopio, prelio s njom kolac, te ti nabio èokoladiranu
kolèinu u dupe da ti bude slaðe dok prodire........
bobozlobo
2005-07-13 11:23:25 UTC
Post by bobozlobo
Post by Svizac
[...]
ne, nego sam ju rastopio, prelio s njom kolac, te ti nabio čokoladiranu
kolčinu u dupe da ti bude slađe dok prodire........
kvazi pederski štosevi koje si naučio u udruzi "iskorak"
Tomash
2005-07-14 19:35:11 UTC
znas ti svizac i da si ti radioaktivan ( jer u sebi imas kalija a on je
smjesa izotopa os kojih je jedan radioaktivan) ?

znas i to da je od svakih milijun atoma morske vode 30 - 50 atoma urana?

ukratko: ne pretjeruj, ispada ko da rade laminate od radioaktivnog otpada

Pozdrav svima!