Lexan
(prestaro za odgovor)
Toncee
2008-06-26 08:26:42 UTC
Eto,

molim savjet vezano za ploce od lexana.

S obzirom na ludo vrijeme i konstantnu prijetnju tuce, napravio bi
nadstresnicu za 2 auta i pokrio lexanom koji bi se montirao na celicnu
konstrukciju.
Razlog zasto lexan jer ne zelim zatvoriti dotok svjetla u dnevni boravak.

Da li netko zna koja debljina je dovoljna jer je raspon od 4mm do 16mm i
gdje je naravno najpovoljniji (sredisnja Hrvatska).

Zahvaljujem na pomoci.
BBrrr
2008-06-26 13:24:34 UTC
Vidjela sam takvu nadstresnicu poslije tuce, sva je bila , da prostite
izbusena - izdrzala je jednu tucu. Poslije se voda slijevala u te kanale
zajedno s prljavstinom, sve je bilo grozno crno i onda su je skinuli i
stavili pravi krov.
burke
2008-06-29 14:02:37 UTC
Post by BBrrr
[...]
Ovisi koji lexan, pravi leksan od GE moze svasta izdrzati.
Vidi na http://www.polikarbonati.hr/index.htm pa kontaktiraj i vidi kakva ti
jamstva mogu dati buduci da su oni opremili vecinu benzinskih pumpi i sl
nadstresnica
boro
2008-07-03 10:51:08 UTC
ovisi kakav leksan (polikarbonatne ploèe) stavi¹.
moja nadstre¹nica izdrŸala veæ dvije tuèe bez ikakvih problema.