(prestaro za odgovor)
primjeri gotovih kuca, tlocrti?
Stanko Rajter
2006-02-17 12:57:31 UTC
Ima¹ ne¹to ovdje:

http://www.dom-projekt.pl/wszystkie.php
Ananke
2006-02-17 13:23:32 UTC
http://www.prodom.sk/index.php?id=2

Tu smo mi odabrali na¹u kuæu.
--
Mogu li na netu naci "floorplans" kuca, vila i sl.? Trazio sam putem
google-a, ali nisam nasao nista korisno, odnosno nasao sam samo hrpu
planova
US viktorijanskih kuca, najsvjeziji plan je iz '68. Pa bih bio zahvalan
ako
netko ima kakav hint. Tnx.
DP
2006-02-17 13:38:24 UTC
"DP" <***@prohor.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:dt4h4c$s3r$***@ss405.t-com.hr...
Zahvaljujem! Trebao sam i prije pitati, a ne mjesec dana cepkrati po googleu
uvjeren da i sam mogu naci. :))
Mirko
2006-02-17 15:13:47 UTC
Ovo je pomoc u pravom trenutku.

i ja zahvaljujem.
Post by Ananke
http://www.prodom.sk/index.php?id=2
Tu smo mi odabrali našu kuću.
netko ima kakav hint. Tnx.
zega
2006-02-17 16:04:42 UTC
Post by Ananke
http://www.prodom.sk/index.php?id=2
Tu smo mi odabrali našu kuću.
tebi i Stanku velika hvala jer ovo su stvarno vrijedni siteovi!
Nego gledam cjenik projekata! za doticne kuce prosjek interesantnih od
2000-5000kn (neke strse i vise)!
Kako vam se to cini?
Koliko isto/slicno to kosta kod nas?
I da li se moze kupiti od njih (EU, globalizacija i sl) a da vrijedi kod
nas?
PABO-ING
2006-02-18 10:48:44 UTC
Post by zega
[...]
Zaboravi te projekte kod nas :(

Kod nas ova cijena x 5 :)
Sanjin Pesut
2006-02-18 22:51:56 UTC
Post by zega
Post by Ananke
[...]
Projektiranje je u RH 15-25 ?/m2 sa lokacijskom i gradjevinskom dozvolom
(znaci upravni postupak i svi projekti : arhitektura, instalacije, fizika).
Samo arhitektura bez upravnog postupka (dozvole) je cca. 6-10 ?/m2 (za vece
kuce, za manje moze biti i vise).
Neven °I°
2006-02-20 08:05:32 UTC
Poslao sam mail u vezi pitanja na topicu "legalizacija dogradnje", a
nikakvog odgovora, pa ne znam jesam li dao pravu adresu! Nije mi se ni¹ta
vratilo.
Pabo jarane, javi se. :-)

Pozdrav!
sinisa
2006-02-20 19:01:27 UTC
Ja bih ovu:
http://www.hartl-haus.de/haus/6haus.asp?nation=de&subpage=trend146
zega
2006-02-21 09:32:28 UTC
Post by PABO-ING
Zaboravi te projekte kod nas :(
zasto?
Post by PABO-ING
Kod nas ova cijena x 5 :)
8-(
zega
2006-02-21 09:36:46 UTC
Post by Sanjin Pesut
[...]
Ali ovo su vec isprojektirane kuce i strucni ljudi koji se time bave su
vec potpisali te projekte a jos bolje je da su vec vjerovatno
napravljene bar par komada negdje u svijetu!
Pitanje je samo da li se kod nas priznaju firme iz inozemstva koje rade
taj posao, tj ako ne to znaci da na tablama gradilista ne smije biti
izvodjaca i arhitekata iz van hr?
Malo mi je mutno to!

Hare
2006-02-21 13:47:28 UTC
cijena projekta idejni projekt + glvni projekt ti se kreæu 10-15 ? po
kvadratu brutto povr¹ine kuæe.
Neven °I°
2006-02-22 08:22:26 UTC
"zega" <***@uljez.vip.hr> wrote in message news:dtemve$45l$***@bagan.srce.hr...
Post by zega
Ali ovo su vec isprojektirane kuce i strucni ljudi koji se time bave su
vec potpisali te projekte a jos bolje je da su vec vjerovatno napravljene
bar par komada negdje u svijetu!
Problem je ¹to nisu projektirane prema hrvatskim propisima. MoŸda bi sve
odgovaralo, a moŸda bi trebalo prilagoditi...
Post by zega
Pitanje je samo da li se kod nas priznaju firme iz inozemstva koje rade
taj posao, tj ako ne to znaci da na tablama gradilista ne smije biti
izvodjaca i arhitekata iz van hr?

Ako je rijeè o stranom projektu, takav projekt treba iæi na nostrifikaciju
odnosno "usgla¹avanje" s na¹im propisima koje treba izvasti domaæi
projektant koji je ovla¹ten za nostrifikaciju (to propisuje zakon o
gradnji).