Asfaltiranje dvorista
(prestaro za odgovor)
miro_miric
2008-07-26 14:53:30 UTC
Raw Message
Report
Pozdrav grupi

Imam 50ak kvadrata dvorista koje bih zelio asfaltirati.

Ne znam uopce gdje da pocnem.
Ne znam cijenu, neznam firme koje to rade.

Kada sam se savjetovao s prijateljima,
rekli su da pricekam da krenu asfaltirati nesto u mojoj blizini,
pa da ce me ispast najpovoljnije.
Ali, tko zna koliko cu morati cekati dok netko odluci izasfaltirati neku
cestu u mom kvartu.

Da li me netko moze uputiti na firmu koja radi asfaltiranja
i da li mi znate reci okvirnu cijenu?

Hvala
Chelo
2008-07-27 10:10:11 UTC
Raw Message
Report
"miro_miric" je natipkala/o...
Post by miro_miric
Pozdrav grupi
Imam 50ak kvadrata dvorista koje bih zelio asfaltirati.
Da li me netko moze uputiti na firmu koja radi asfaltiranja
u dubrovniku, puli, zagrebu ili osijeku?
Post by miro_miric
i da li mi znate reci okvirnu cijenu?
60kn/m2 iskop i navoz 60cm dubine, asflatiranje 60kn/m2.
moguce da je otislo 10kn gore i jedno i drugo. to su cijene od prosle
godine, okolica ZG.
miro_miric
2008-07-28 12:58:45 UTC
Raw Message
Report
hvala

radi se o Zagrebu,
s time da je podloga stari beton (doduse neravan)
godine, okolica ZG.
Chelo
2008-07-28 14:11:09 UTC
Raw Message
Report
"miro_miric" je natipkala/o...
Post by miro_miric
radi se o Zagrebu,
s time da je podloga stari beton (doduse neravan)
preporuka
Pa¹ko Kri¹tiæ
098 9838 550