(prestaro za odgovor)
Asfaltiranje dvorista
miro_miric
2008-07-26 14:53:19 UTC
Pozdrav grupi

Imam 50ak kvadrata dvorista koje bih zelio asfaltirati.

Ne znam uopce gdje da pocnem.
Ne znam cijenu, neznam firme koje to rade.

Kada sam se savjetovao s prijateljima,
rekli su da pricekam da krenu asfaltirati nesto u mojoj blizini,
pa da ce me ispast najpovoljnije.
Ali, tko zna koliko cu morati cekati dok netko odluci izasfaltirati neku
cestu u mom kvartu.

Da li me netko moze uputiti na firmu koja radi asfaltiranja
i da li mi znate reci okvirnu cijenu?

Hvala
Chelo
2008-07-27 10:10:18 UTC
"miro_miric" je natipkala/o...
Post by miro_miric
Pozdrav grupi
Imam 50ak kvadrata dvorista koje bih zelio asfaltirati.
Da li me netko moze uputiti na firmu koja radi asfaltiranja
u dubrovniku, puli, zagrebu ili osijeku?
Post by miro_miric
i da li mi znate reci okvirnu cijenu?
60kn/m2 iskop i navoz 60cm dubine, asflatiranje 60kn/m2.
moguce da je otislo 10kn gore i jedno i drugo. to su cijene od prosle
godine, okolica ZG.
miro_miric
2008-07-28 12:58:46 UTC
hvala

radi se o Zagrebu,
s time da je podloga stari beton (doduse neravan)
godine, okolica ZG.
Chelo
2008-07-28 14:11:17 UTC
"miro_miric" je natipkala/o...
Post by miro_miric
radi se o Zagrebu,
s time da je podloga stari beton (doduse neravan)
preporuka
Pa¹ko Kri¹tiæ
098 9838 550