Fasada ?
(prestaro za odgovor)
Bundy
2005-12-07 15:27:50 UTC
Spremam se na proljece u rekonstrukciju kuce pa sada polako prikupljam
ponude i imam jednu dilemu. Situacija je ovakva :
Kuca ima fasadu (sep) bez neke dodatne izolacije, a posto ce se raditi neke
nadogradnje i promjene prozora,vrata itd. radit cemo novu fasadu + 5cm
stiropora kao izolaciju. E sad problem je (naravno financijske prirode) da
li staviti silikatnu fasadu ili sep. Preporuka svih je naravno silikat,
ali zanima me da li bi varijanta sa sepom (+5cm stiropora) mogla proci s
obzirpm da vec postoji fasada (navodno dosta dobro napravljena) preko koje
bi se radila nova.
Kolika bi okvirno bila cijena za 220m2:
- 5cm stiropora
- postava mrežice + gletanje ljepilom
- navlacenje zbuke (silikat ili sep)

Sorry na poduzem postu.
*Zver*
2005-12-07 17:49:27 UTC
Post by Bundy
[...]
Raèunaj da ide oko 8 kg lijepila za ljepljenje i armiranje/gletanje.
Posao je na crno od 50 kuna na dalje. Ove od 50 kuna bi trebalo izbjegavati
jer su fu¹ari . Po¹to ima¹ SEP trebalo bi stiropor kvalitetnije
zalijepiti(namazati ploèe sve na okolo i po 3-4 toèke po sredini. Nemoj
padati na bosanske fore ''dosta su tri toèke, kud æe). Lijepilo od BAUMITA
je OK. WDVS Kleber(oko 2 kn/kg) za ljepljenje i Klebespachtel za armiranje i
gletanje(2,5 kn/kg).
E sad ¹to se tiæe zavr¹nog sloja prednost silikata je ¹to je vodoodbojan i
ni¹t vi¹e. Pa tako moŸe¹ staviti i SEP bijeli ga obojit nekom Ÿeljenom
boljom bojom.Npr STO COLOR JUMBOSIL je Akrilna-poly*** vodoodbojna periva
boja. Kanta je oko 600 kn za 220 kvadrata ti treba oko
tri kante.

©to se tiæe majstora nemoj uzimat boli koga. Moja bivsa ekipa sad radi oko
10? po kvadratu. to je OK cijena za kvalitetno odraðen posao.
Ako uzme¹ obrtinka ima¹ garanciju. Na crno je drŸi vodu dok majstori ne odu.
Hanameel
2005-12-07 19:16:10 UTC
Post by *Zver*
Post by Bundy
[...]
ni¹t vi¹e. Pa tako mo¾e¹ staviti i SEP bijeli ga obojit nekom ¾eljenom
[...]
Ako uzme¹ obrtinka ima¹ garanciju. Na crno je dr¾i vodu dok majstori ne odu.
Nikakve tockice.....

Pregletati prvo staru fasadu ljepilom, pa nakon toga zupcastim gleterim
nanjeti ljepilo na zid i onda gore stiropor...(nesto kako kad se ljepe
plocice)...Na tockice (tufere) zaboravi (naravno ako zelis da se napravi
kako spada)!
*Zver*
2005-12-08 20:04:29 UTC
Post by Hanameel
[...]
S tim bi cijena išla oko 15-20 % gore.
--
Pozdrav.
*Zver*
*Zver*
2005-12-08 20:18:30 UTC
Post by Hanameel
[...]
Cemu gletanje može i grund staviti.
--
Pozdrav.
*Zver*
Hanameel
2005-12-07 19:16:47 UTC
Post by *Zver*
Post by Bundy
[...]
I da definitivno odi na silikat... u cijeloj prici razlika ti je
minimalna....
Hanameel
2005-12-07 19:21:33 UTC
Post by Hanameel
Post by *Zver*
Post by Bundy
[...]
vodoodbojan i ni¹t vi¹e. Pa tako mo¾e¹ staviti i SEP bijeli ga obojit
nekom ¾eljenom boljom bojom.Npr STO COLOR JUMBOSIL je Akrilna-poly***
[...]
Vidim da nisi naveo sta ces sa klupicama.....

Predpostavljam da ih imas sada na fasadi....te kada stavis jos 5cm
stiropor + zavrsnih 1cm...klupice ce ti ostati uvucene, znaci trebas i
nove klupice i postavu....

I jos savjetujem da uzmes da ti majstori rade i posao i pribave
materijal, jer bi te moglo ispati i jeftinije jer obicno oni imaju i
popuste tamo di kupuju, a i ako nesto ostane (paket, dva stiropora,
vreca, dvije ljepila)oni se pobrinu za to....
Bundy
2005-12-08 10:08:48 UTC
Post by Hanameel
[...]
Da klupice su sada na fasadi i to treba rijesiti (mogu li se iskoristiti
stare, a ako ne koje se najbolje isplate kupiti.

E sada ovo mi je za sada najbolja ponuda (a i majistor mi izgleda pouzdan)
pa ako netko moze baciti pogled da li je ok i kolka bi bila razlika da se
radi sa sepom.

1. Postava skele za izradu fasade 250m2 7500 kn
2. Izvedba fasade od:
a) 5 cm stiropora ljepljenog i tiplanog
b) postava mrežice + gletanje ljepilom
c) postava profila na sve uglove
d) navla?enje silikatne žbuke 220m2 39600 kn
3. Izvedba sokla fasade,gletanje postoje?eg te navla?enje novog
teraplasta vis. 80 cm 26m2 2600 kn

SVE ZAJEDNO - 49700 kn
Gemini
2005-12-08 12:09:53 UTC
d) navla?enje silikatne žbuke 220m2 39600 kn
SVE ZAJEDNO - 49700 kn
Ova stavka ti je 85 % od ukupne cijene.

Za 220 m2 treba ti cca 35 kanti silikatne Ÿbuke od 25 kg.
Mogu ti ponuditi Silikatnu zbuku RZ 2 mm od Samoborke cijena za kantu
(bijela boja) s PDV-om 249,00 kn, znaci ukupno 8.715,00 s PDV-om. Ukoliko
zelis neku od svjetlijih nijansi, cijena je cca 5 do 10 kn po kanti
(kompjutersko nijansiranje) znaci maksimalno 9000 - 9500 kn i dostavimo ti
za cca 700 kn bilo gdje u HR. Znaci cca 10.000,00 kn MAX.
E sad ti meni reci jel se isplati majstoru dati 30000 da ti to navuce na
kucu?

Ako sam ti pomogao dobro, ako ne opet dobro.
Pozdrav. Zeljko.
www.chemomix.hr

P.S. pogledaj link
http://www.samoborka.hr/default.asp?ru=209&gl=200309100000011&sid=&jezik=1
Bundy
2005-12-08 12:53:19 UTC
Post by Gemini
Ova stavka ti je 85 % od ukupne cijene.
Za 220 m2 treba ti cca 35 kanti silikatne lbuke od 25 kg.
[...]
Korisna informaicja o cijeni silikatne z., ali u cijeni od 39600 je:
a) 5 cm stiropora ljepljenog i tiplanog
b) postava mrežice + gletanje ljepilom
c) postava profila na sve uglove
d) navla?enje silikatne žbuke

Tako da 30000 nije cijena samo za ruke. Istina nemam pojma kolko dodje
stiropor i ostale gluposti za ovu kvadraturu pa ako netko zna...

Thnx
Gemini
2005-12-08 13:39:12 UTC
Ok sorry,
materijal za 220 m2 stiropor, mreŸica, tiple, ljepilo, lajsne (pocetne i
kutne)
cca 18.000,00 - 19.000,00 kn (bez sil. Ÿbuke)
Thnx
*Zver*
2005-12-08 20:15:34 UTC
Post by Gemini
[...]
Neznam odkud si se ti pojavio sa 35 kanti Ÿbuke. kolika ti je potro¹nja? 4
kg/m kvadratnom.
S obzirom da SAMOBORKIN silikat ruŸno izgleda.
Preporuèam BAUMIT ili STO od silikata.
Primjer GranoporPutz od Baumita je organski vezana Ÿbuka(nije silikat ali
valja) koja i vi¹e nego zadovoljava potrebe. I lijepo izgleda.
I uzmimo da je kanta 1,5 ili 2 mm oko 250 kn..
Dok j Stolit K od STO-a ili StoSilco ne¹to skuplji(najskuplji) ali i
najbolji. A staviti jeftini SEP Z 200 i ofarbati ga postojanom
akrilno-organskom bojom je takoðer kvalitetno.

Znaèi uzme¹ li BAUMIT 1,5 mm zrno potro¹nja je oko 2,5 kg za Ÿbuku ti treba
oko 8-9 kkn.

Najbolje ti je naè nekog majstora kojeg zna¹ i pitati ga za savjet.
--
Pozdrav.
*Zver*
Gemini
2005-12-09 09:40:07 UTC
Na stranici samoborke za silikatnu zbuku 2 mm lijepo pise potrosnja 4 kg/m2.
Ako ima 220 m2 x 4 kg = 880 kg / 25 kg = 35,2 kanti, a za granulaciju od 1,5
mm ti je potrosnja cca 3 do 3,5 kg po m2
Vjeruj mi jer je prodajem gotovo svaki dan u sezoni fasada i ne mozes mi
reci da ruzno izgleda jer te mogu odvesti na x mjesta i pokazati kako
izgleda.

Pozdrav.
*Zver*
*Zver*
2005-12-10 10:26:21 UTC
©to se mene tiæe to je kao prvo prevelika potro¹nja ni upola kvaliteta kao u
Baumita. Vjeruj mi jer sam ja fasader toplinske izolacije i moja firma radi
samo sa stiroporom(ni¹ta drugo). Silkat stavljat na stiropor je bacanje
love.
--
Pozdrav.
*Zver*
*Zver*
Marijan
2005-12-08 07:38:43 UTC
a kak vam se cini onaj Tervol iz Termike?
Hanameel
2005-12-08 17:10:55 UTC
Post by Marijan
a kak vam se cini onaj Tervol iz Termike?
Ja svoju kucu oblozio sa DP9 8cm....

Po specifikacijama je bolja....
Drazen J.
2005-12-09 07:47:39 UTC
Post by Hanameel
Post by Marijan
a kak vam se cini onaj Tervol iz Termike?
Ja svoju kucu oblozio sa DP9 8cm....
Po specifikacijama je bolja....
I ja razmisljam o takvoj fasadi, ali o 12 cm DP9.
Reci koliko je to bilo po m2 (komplet) i kako je
pricvrsceno na staru fasadu (ljeplenje, tiplanje).

Hvala.

Dražen
Drago
2005-12-07 20:19:15 UTC
Post by Bundy
Spremam se na proljece u rekonstrukciju kuce pa sada polako prikupljam
prijatelj je isto stavljao stiropor na staru fasadu, svaki kvalitetniji
majstor ce ti lijepiti stiropor na tufnice iz razloga ravnanja stare
fasade, jer stara sigurno nije idealno ravna koliko god ti se to cini,
ne zamaraj se time, najbitnije je odabrati pravog majstora, a taj je
malo skuplji i dugo se ceka na njega :), lijepo se provezi malo sa autom
i snimaj gotove fasade, tamo gdje ti se dopadne kvaliteta izrade lijepo
stani i pitaj vlasnika tko mu je radio fasadu i tako dok ne dodjes do
mestra ili firme, cijene su ti svima slicne. Obavezno silikat jer sep bi
ionako trebalo farbati radi izjednacenja nijanse, a onda ti je cifra tu
negdje.
Mislav
negdje.
Bundy