Garaza za auto ?
(prestaro za odgovor)
DamirG
2006-07-18 08:34:28 UTC
Da li zna netko mogu li se gdje kupiti gotove montazne garaze za auto?
Ili ako ima koja firma da ih radi i sklapa po mjerama i narudzbi? Bio mi
majstor (obrtnik) koji za zidanu garazu za 2 auta, kompletno sa
postavljanjem deke i krovista trazi 80 000 kn sto mi je debelo preskupo.
Hvala.
--
Damir
http://www.inet.hr/~daglavac
Racunala, SMS, Mobiteli, WEB, Slike, Humor, DivX, Titlovi...
Marijan
2006-07-18 08:42:57 UTC
Post by DamirG
[...]
Pogledaj u Beton Luèko, imaju gotove tipske garaŸe, ti samo napravi¹ ravnu
deku, oni doðu sa kamionom istovare i odu za pola sata. Tehnologija na
visokoj razini, cijena nemam pojma...

Pozdrav
Kenny ( Andrej Horvat )
2006-07-18 08:48:56 UTC
Post by DamirG
[...]
Jesi razmisljao o drvenoj ? Meni je moj gradevinac napravio
nadstresnicu od masivnih jelovih greda 6x6m koja me je s betoniranjem
temelja za nosace, sindrom, limom, farbanjem i svim ostalim kostala
14000 kn, a sumnjam da bi zatvaranje stranica poluoblicama kostalo
znatno vise.
DamirG
2006-07-18 09:27:53 UTC
Post by Kenny ( Andrej Horvat )
Post by DamirG
[...]
Prije bi rekao da sam razmisljao o nekakvoj metalno-limeno-plasticnoj,
ne znam ni sam kako bi to tocno definirao, nekako nakon one cijene koju
sam cuo nemam volje za beton. No, s druge strane, kako mi garaza nije
direktno vezana na kucu vec je preko puta nje, nebi si htio pogled sa
prozora kuce napraviti na kockastu konzervu...
frabrne
2006-07-18 18:58:44 UTC
Post by DamirG
nesto ti radi limpres ( www.limpres.com) susjeda je dosla cca 12 000 kn
pa pogledaj dal ti odgovara a mozda napraviti i neki drugi model
Palcic Albert
2006-07-18 13:08:43 UTC
Post by DamirG
[...]
pozdrav,

na jesen sam mislio ici raditi garazu pa se jos zbrajam/oduzimam glede
majstora, materijala... pitao sam i beton lucko, morati cu otici do njih i
malo porazgovarati zbog specificnosti jer jednu garazu imam i nova bi se
trebala 'nasloniti' na nju (pa treba samo zadnji i jedan bocni zid).

ali volio bih imati ponudu nekog majstora koji bi mi napravio sve skupa, pa
ako si slucajno iz zg ili okolice molio bih te broj tel. obrtnika od kojeg
si dobio ponudu.

hvala unaprijed i sorry na gnjavazi,

Darko Kovac.
Snappy
2006-07-19 09:39:08 UTC
Post by Palcic Albert
na jesen sam mislio ici raditi garazu pa se jos zbrajam/oduzimam glede
majstora, materijala... pitao sam i beton lucko, morati cu otici do njih i
jesu ti rekli neke cijene ..
trazio sam malo i po njihovom webu, ali uopce se ne spominju te garaze ..
htio sam vidjeti malo kako to izgleda ..
Palcic Albert
2006-07-19 11:03:06 UTC
Post by Snappy
Post by Palcic Albert
[...]
je, zvao sam i poslala mi zena fax sa cjenikom i sikama iz kataloga (lose
vidljivo zbog faxa). uglavnom, cijene izmedu 15-tak i 30 k kuna, ovisno o
velicini. i ne cini mi se puno s obzirom da su u cijeni: gotovi zidovi,
pofarbani, vrata (ne znam kakva), ravno kroviste sa hidroizolacijom i
sustavom za odvodnju vode, struja unutra, svjetlo...

moram otici i vidjeti,

p-a
Snappy
2006-07-21 14:48:24 UTC
Post by Palcic Albert
Post by Snappy
Post by Palcic Albert
[...]
Da .. dosta skupo cini mi se ..
S obzirom da nema krovista, zbuke, itd .. Izgled ..