Trazenje izvora pitke vode ?
(prestaro za odgovor)
DamirG
2007-08-27 10:33:40 UTC
Pozdrav,
zna li netko nekoga tko se bavi trazenjem vode, bilo firma, bilo u
"fusu" (da je cijena cim jeftinija), ali ne za bunare vec za busotinu
koja bi bila spojena na jedan lokalni vodovod. Podrucje Zagorja, sumski
predjel. U obzir dolaze samo ljudi s "aparatima", rasljari ne.
Hvala.
--
Damir
http://www.inet.hr/~daglavac
Racunala, SMS, Mobiteli, WEB, Slike, Humor, DivX, Titlovi...
Locutus of Borg
2007-08-27 10:51:01 UTC
Dana 27.08.2007. 12:33, DamirG upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci
pa i raslje su "aparat" nekome...
;)

sorry, nisam mogao odolit...
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
You will service... US!
DamirG
2007-08-27 11:52:51 UTC
Post by DamirG
[...]
Dobro, nek ti bude ako si sad sretan ;-) al ja bi ipak konkretniju
pomoc.
Mario
2007-08-27 14:42:36 UTC
http://www.rgn.hr/ - mozda ti oni mogu pomoc, no mozda i promjenis
misljenje o rasljarima kad ti kazu cijenu :-).
ZYXY
hehe bas to htjedoh reci.....
DamirG
2007-08-28 06:38:53 UTC
Post by Mario
Post by DamirG
Dobro, nek ti bude ako si sad sretan ;-) al ja bi ipak konkretniju
pomoc.
http://www.rgn.hr/ - mozda ti oni mogu pomoc, no mozda i promjenis
misljenje o rasljarima kad ti kazu cijenu :-).
Ja u biti vise trazim nekog s instrumentima koji radi u fusu (ono, kao
radi u recimo nekoj firmi za istrazne busotine, a "posudi" si
instrumente preko vikenda ...), s nekoliko ljudi sam razgovarao koji su
se uvjerili da to postoji i funkcionira, ali nitko nema kontakte, broj
tel. ili slicno :-( I to nije bilo preskupo, rang 100 eura.
DamirG
2007-08-28 06:44:58 UTC
Post by DamirG
Post by Mario
Post by DamirG
[...]
Cak vjerujem da bi se i na tom faxu nasao netko tko to radi u fushu,
samo tko ??