(prestaro za odgovor)
Kvar Vailant bojlera
lemon_tree
2005-03-31 22:50:36 UTC
Nadam se da nisam fulala grupe...
U podstanarskom stanu centralnim i toplom vodom upravlja mi Vailant. Danas
je prestalo raditi centralno a da nisam ni skuzila do veceras. Kada povisim
temperaturu na termostatu u sobi, bojler ne reagira, ali kad se otvori pipa,
plane veliki plamenik i tople vode ima.
Dio koji smatramo pumpom je jako vruc i cini se da nesto "radi" (zato smo
bojler totalno ugasili jer sam se bojala da se nesto ne desi). Kad termostat
bojleru nalozi "akciju", plamenik se ne pali, ali cuje se onaj zvuk kao da
je sve u redu i kao da je krenulo grijanje. Cini se da voda u radijatorima
cirkulira, ali je ledena. Inace, povremeno se samoinicijativno plamenik
upali nakratko, iako ne pustam toplu vodu na slavinu, niti griju radijatori.
Kada prekidac prebacim samo na toplu vodu (bez centralnog), i dalje se cuje
isti zvuk, kao da voda cirkulira u sustavu, sto mi se cini da se nikako ne
bi smjelo desavati.
Ima li tko ideju? Da li je otisla pumpa ili ima neki ventil koji se ne
otvori, a da bi krenula topla voda pa se zato ni plamenik ne pali? Nesto
deseto? Da li je bojler mogao ostati upaljen ili je bolje da smo ga ugasili
(moze li se sto desiti radi pregrijane "pumpe")?
Sorry na laickom opisu, nadam se da ste skuzili sto je pjesnik htio reci :o)

Unaprijed hvala na svakom savjetu i pomoci.
Ocajna sam :o(

lt
Drago
2005-04-01 05:04:26 UTC
Post by lemon_tree
[...]
vrlo vjerojatno otisao preklopni ventil, on preklapa sa tople vode na
grijanje i obrnuto, taj ventil dodje oko 1000kn, nazalost nema
mogucnosti da se popravi
lemon_tree
2005-04-01 05:09:12 UTC
Post by Drago
vrlo vjerojatno otisao preklopni ventil, on preklapa sa tople vode na
grijanje i obrnuto, taj ventil dodje oko 1000kn, nazalost nema
mogucnosti da se popravi
:o((
Mozes li mi mozda preporuciti dobar Vailantov servis (Zg)?

Hvala,

lt
Mile Blenton
2005-04-01 06:49:35 UTC
Post by lemon_tree
Post by Drago
[...]
Pogledaj popis ovlastenih servisera na:
http://www.vaillant.hr/

ili probaj direktni link s popisom za HR:
http://edit-hr.vaillant.com/mod/netmedia_pdf/data/INTERNET%20-%20POPIS_SERVISERA_HR_0205.pdf

Svaki ovlasteni serviser bi ti to trebao moci popraviti, a ak ti jos vrijedi
garancij, onda super, a ak ne onda bu kostalo kaj bu kostalo.
Preporucam samo ovlastene servisere.

Btw, koji model vaillant boilera?

Moj je novi VUW-240-3, ali sam vec imao problema s paljenjem grijanja.
Doduse, moj problem mi se cini povezan sa digitalnum termostatom - termostat
kad treba grijati prebaci relej (cuje se skljoc) sto bi trebalo dati signal
bojleru da se upali - no neki put bojler jednostavno ne dobije taj signal
(ima neka lampica koja se upali kad bojler skuzi da ima signal).
Cak su mi i termostat zamjenili, al opet ista prica, a kaj je najgore
neznaju mi reci u cem je problem...jadni bili :)

No, sretno u svakom slucaju.

Pozdrav,
Mario
lemon_tree
2005-04-01 08:04:30 UTC
Post by Mile Blenton
Post by lemon_tree
Post by Drago
[...]
Pogledah, ali htjedoh cuti iz prve ruke ako netko ima dobra / losa iskustva
s nekim od njih.
http://edit-hr.vaillant.com/mod/netmedia_pdf/data/INTERNET%20-%20POPIS_SERVI
SERA_HR_0205.pdf

Nije mi se htio otvoriti prije, a nisam imala vremena cekati.
Post by Mile Blenton
Svaki ovlasteni serviser bi ti to trebao moci popraviti, a ak ti jos vrijedi
garancij, onda super, a ak ne onda bu kostalo kaj bu kostalo.
Nema garancije, to je stari bojler.
Post by Mile Blenton
Preporucam samo ovlastene servisere.
I ja sam uvijek za to, sam se bojim da su skuuupiii...
Post by Mile Blenton
Btw, koji model vaillant boilera?
Pronadjoh oznaku VCW INT 18-10 H
Post by Mile Blenton
[...]
Nas je klasicni manuelni termostati i veza s bojlerom funkcionira, ali
vjerujem da je problem u ventilu kako je ocijenio Drago.
Post by Mile Blenton
No, sretno u svakom slucaju.
Hvala :o)
Mrske su mi takve situacije ganjanja majstora.

Pozdrav,

lt
tonjo
2005-04-01 09:45:32 UTC
Post by Mile Blenton
[...]
meni je na JUNKERS 18 kW (4 mj. star) otisla maticna ploca. srecom je bio
pod garancijom jer je nova navodno 2000 kn, ali me zabrinjava sto je to
prakticno novi bojler.

--
Ž|Ž () |\|] ()
---
Navigare Necesse Est,
Vivere Non Est Necesse
www.nautika.tk
kresotrg
2005-04-01 10:35:38 UTC
Meni se slicno dogodilo na Vaillantu. Majstor mi je rekao da je problem na¹a
eletrièna mreŸa koja nije u potpunosti standardizirana (velike oscilacije u
naponu) kao u zemljama EU (gdje se ti bojleri i proizvode), te da su u
Vaillantu zato morali doradivati Vaillante za ova trzista.

Ah, da platio 700 kn ("prek veze"), inace je oko 1200 kn....
Post by Mile Blenton
> [...]
meni je na JUNKERS 18 kW (4 mj. star) otisla maticna ploca. srecom je bio
pod garancijom jer je nova navodno 2000 kn, ali me zabrinjava sto je to
---
Navigare Necesse Est,
Vivere Non Est Necesse
www.nautika.tk
Nike
2005-04-01 15:11:32 UTC
"lemon_tree" <***@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:d2ivad$5a4$***@ss405.t-com.hr...

Èisto onako iformativno, pogledaj dali sluèajno nije zrak u sistemu prije
nego zovne¹ majstora jer moŸe¹ u¹tedit koju stotinu kuna! To ti je kao
èi¹æenje filtra kod split sistema vulgaris.
Damir Panijan
2005-04-01 19:54:56 UTC
Neznam sto je sa bojlerom (probaj odzraciti, ako sato netko kaze), ali
koliko sam shvatio, to si podstanar(ka) u unajmljenom stanu. Konkretno, mi
(moja familija) iznajmljujemo stan i ne pada nam na pamet od podstanara
ocekivati da popravlja bojler. Onda bismo nakon 10 god. trebalio ocekivati i
da promijeni rolete ili prozore, da renovira kupaonicu... (You got the
point). Kao da taksistu placas gorivo pride (i krpas gumu ako mu pukne).
Mislim da bi gazda to morao rijesiti.
...osim ako je u pitanju poseban deal, onda sorry na pametovanju :-)

Pozdrav, Damir
BoriS
2005-04-02 19:17:23 UTC
Post by Mile Blenton
[...]
Imao sam isti problem na istom Vaillantu kao sto si naveo i rijesio sam ga
bez servisera makar je bio pod garancijom. Kada skines bijeli limeni pokrov,
vidjeti ces limeni pokrov plamenika. Sa prednje strane imas vijke koje
odsarafis i skines prednji poklopac plamenika. Tu ces ugledati elektrode
koje bacaju iskru kada se treba upaliti plamen, to je ono skljocanje koje
cujes, a plamenik se ne pali.. Sa najfinijim brusnim papirom ocistis te
elektrode i usput sa usisavacem pokupis prasinu i paucinu sa plamenika i
ostalih dijelova Vaillanta, zasarafis poklopac plamenika nazad i trebalo bi
raditi. Naravno, prije ovih radnji iskljuci Vaillant iz struje. Naime,
ponekad zbog losije kvalitete plina koji tada gori vise crvenim, a ne plavim
plamenom stvara se gar na elektrodama koji sprijecava uspjesno paljenje
plina na plameniku. Eto...

BoriS
¹apa