daljinsko paljenje svjetla u sobi?
(prestaro za odgovor)
John Smithsonian
2010-01-28 15:59:58 UTC
trebam savjet, moram si sloziti u sobi paljenje svjetla s nekim
daljinskim, ili barem ono cudo kaj se pljesne pa se pali svjetlo....
koja bi bila najjeftinija solucija, i za kolko love bi se to dalo
sloziti? :)

thx na odgovorima
Gashtapano
2010-01-28 17:01:32 UTC
Post by John Smithsonian
[...]
To se ne slaŸe, to se kupi...
110-120 kn, dobije¹ daljinski za 3-5 kanala i 3 utikaèa/utiènice, svaka na
svom kanalu.
Postoji i varijanta sa 3 grla za Ÿarulje (E27) za istu cijenu.
A ima toga svuda, u veæim samoposlugama, pa na dalje...
I radi, nema potrebe iæi na skuplje varijante iste stvari...
John Smithsonian
2010-01-28 23:03:41 UTC
To se ne slaľe, to se kupi...
110-120 kn, dobijeą daljinski za 3-5 kanala i 3 utikača/utičnice, svaka na
svom kanalu.
Postoji i varijanta sa 3 grla za ľarulje (E27) za istu cijenu.
A ima toga svuda, u većim samoposlugama, pa na dalje...
I radi, nema potrebe ići na skuplje varijante iste stvari...
ok, thx, danas sam bas zval baumax, samo kod njih to kosta 170 kn :(
3 uticnice i daljinski.... steta da nema pojedinacno, meni samo jedna
treba, ali budem potrazil na nekom drugom mjestu, valjda ima ko
jeftinije
valjda neki ducani sa elektromaterijalom
Kenny
2010-01-29 01:11:56 UTC
Post by John Smithsonian
[...]
U Bauhausu su cca. 120 kn i prije mjesec dana bili na akciji pa sam
kupio dva kompleta po 60 kn i rade odlicno.

Jedini je problem sto nema mogucnosti izmjene kanala pa pritiskom na
tipku br.1 na daljinskom gasis sve uticnice koje su tvornicki podesene
na taj kanal, koliko ih god imao.
srew
2010-01-29 07:29:09 UTC
Kupio sam u chipoteci prije par godina salter kojeg mozes upaliti s bilo
kojim (ic) daljinskim. Stavis ga umjesto "klasicnog" i saltas... A mozes ga
saltat i rucno kao i "klasicni salter". Platio sam ga oko 180 kn.
signature database 4816 (20100128) __________
http://www.eset.com
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4816 (20100128) __________

http://www.eset.com