(prestaro za odgovor)
police za knjige od stropa do poda
mh
2005-09-21 11:34:25 UTC
Trebam naruèit dijelove za policu po mjeri
za knjige - znaèi pojaèane.
Stajala bi u spremi¹tu koje je u sklopu stana - znaèi
najobiènija bez ¹minke samo da se knjige poslaŸu da stoje.
Prostora ima toèno 100cm ¹irine.
Visina je klasièna 240cm.
Da li bi na tu ¹irinu bile dovoljne iverice 19mm
ili ne¹to jaèe sa stranicama od iverice 25mm ?
Stranice bih u¹arafio u strop i pod.
Koliku dubinu polica predlaŸete?
Ima li prijedloga?
VW1500
2005-09-21 12:13:21 UTC
Stranice jos mogu proci sa19 mm
ali same police od iverice (1 m ! )
se moraju dodatno ucvrstiti
Ima li prijedloga?
mh
2005-09-21 13:01:54 UTC
hvala
vidio sam slike gotovih polica dim 1800x900x290
na tu dim. rade u dva stupa sa 6 redova
s navedenih 19mm ovako od oka
izgleda èu i ja stavit jednu vertikalu izmeðu i 8 polica
To bi bilo ok ne?
Ima li prijedloga?
tonjo
2005-09-21 13:32:55 UTC
Post by VW1500
Stranice jos mogu proci sa19 mm
ali same police od iverice (1 m ! )
se moraju dodatno ucvrstiti
u slicnim sam problemima, pa me zanima postoji li neka formula (ili link)
kako se racuna max duljina iverice za police debljine (19 ili 25 mm).

moze i rekla kazala za prvu ruku ...

hvala

--
Ž|Ž () |\|] ()
---
Navigare Necesse Est,
Vivere Non Est Necesse
www.nautika.tk
Patton
2005-09-21 13:41:33 UTC
Trebam naručit dijelove za policu po mjeri
za knjige - znači pojačane.
Stajala bi u spremištu koje je u sklopu stana - znači
najobičnija bez šminke samo da se knjige poslažu da stoje.
Prostora ima točno 100cm širine.
Visina je klasična 240cm.
Da li bi na tu širinu bile dovoljne iverice 19mm
ili nešto jače sa stranicama od iverice 25mm ?
Stranice bih ušarafio u strop i pod.
Koliku dubinu polica predlažete?
Ima li prijedloga?
Hm, možda nije ono što se traži, ali zašto ne upotrijebite "medijapan".
Vrlo jak materijal.

Pozdrav !