sudoper-rupa za slavinu
(prestaro za odgovor)
profff
2006-09-21 08:51:46 UTC
Narucio sam kuhinju i lim za sudoper bez tvornički probijene rupe za
slavinu.
Malo me brine koliko je to komplicirano za probiti. Moze savjet kako to
najjednostavnije i estetski prihvatljivo uraditi

hvala
ajeje
2006-09-21 09:03:37 UTC
"profff" <***@yahoo.com> wrote in message news:***@e3g2000cwe.googlegroups.com...
Narucio sam kuhinju i lim za sudoper bez tvornièki probijene rupe za
slavinu.
Malo me brine koliko je to komplicirano za probiti. Moze savjet kako to
najjednostavnije i estetski prihvatljivo uraditi

hvala

Ma sta se ne buse samo rupe za cijevi za vodu?
Svrdlo i busi....

sjetit cu se jos neceg
Fottach
2006-09-21 09:48:19 UTC
Post by profff
[...]
Uz malo DIY iskustva ne bi trebao biti veliki problem.
Rupa je vjerojatno promjera par cm pa bi mogao imati problema busenjem
ubodnom pilom.
Ja bih to rijesio tako da stegnem lim u sendvic izmedju dvije tvrde
dascice i onda svrdlom cca 5-8mm izbusio u krug rupe. Na kraju bih
povezao rupe dlijetom i obradio turpijom.
Eventualno, ako nadjes posebnu pilicu za ubodnu pilu za male radijuse,
izbusis jednu rupu i od nje krenes sa ubodnom pilom pa izrezes krug.
Uz dovoljno strpljenja, posluzila bi i modelarska lucna pila.

U sendvic od drva se steze da se lim ne savija prilikom obrade.
profff
2006-09-21 10:22:34 UTC
ma ne zvuci to bas tako ni jednostavno

Ako uzmem burgiju za željezo, i busim vise rupa u krug kao ih onda
spojiti u jednu ???
Fottach
2006-09-21 12:42:26 UTC
Post by profff
ma ne zvuci to bas tako ni jednostavno
Ako uzmem burgiju za željezo, i busim vise rupa u krug kao ih onda
spojiti u jednu ???
Ako ti je kruznica promjera npr 4cm, to znaci da joj je opseg 12,56cm.
Ako busis svrdlom od 6mm, izbusi 21 rupu po obodu kruznice i sredina
ce sama ispasti.
Moras paziti da dobro ucvrstis lim jer svrdlo (ovdje se radi o malom
promjeru a velikom limu pa nije tako opasno ali...) moze zapeti za lim
i okrenuti ga pa te porezati.
Sa limom uvijek radi u rukavicama.
Harp
2006-09-21 18:09:30 UTC
Post by Fottach
Ako uzmem burgiju za ¾eljezo, i busim vise rupa u krug kao ih onda
spojiti u jednu ???
Mozes probati rezbarskom pilicom, tankom turpijom.
Post by Fottach
Ako ti je kruznica promjera npr 4cm, to znaci da joj je opseg 12,56cm.
Ako busis svrdlom od 6mm, izbusi 21 rupu po obodu kruznice i sredina
ce sama ispasti.
Samo me interesira, ti si uspio s svrdlom izbusiti dvadesetak rupa
na taj nacin da se svaka _nadovezuje_ na svaku... bez razmaka?!
Ja ne zelim da mi se ponovi dodirivanje rupa...
Post by Fottach
Moras paziti da dobro ucvrstis lim jer svrdlo (ovdje se radi o malom
promjeru a velikom limu pa nije tako opasno ali...) moze zapeti za lim
i okrenuti ga pa te porezati.
Slazem se, ali mislim da bi bilo sigurnije raditi s 3mm svrdlom i
ostaviti 0.5mm razmak izmedju rupa.
Post by Fottach
Sa limom uvijek radi u rukavicama.
Bljak! :)

--------------------
Inace, sto se busenja sudopera tice... bilo je na grupi nekakvo
'busenje s strujom'... meni se cinilo zanimljivim.

Newsgroups: hr.rec.samogradnja
Subject: Re: Busenje sudopera
Date: Thu, 02 Feb 2006 19:44:59 +0100

Pozdrav
--
You are about to do something potentially harmful
To continue type in the phrase 'Yes, I understand this may be bad'
Fottach
2006-09-22 07:28:08 UTC
Post by Harp
Post by Fottach
[...]
Dobar stalak za busilicu cuda cini. :-)
Post by Harp
Post by Fottach
[...]
Jos bolji prijedlog, samo sto ce vjerojatno polomiti 2-3 svrdla ako
busi iz ruke.
Ajmo rec, 4 ili 5mm svrdlo i 0,5mm razmaka bi bila dobitna
kombinacija.
Naucio na tezi nacin. Vise puta. ;-)
Miron
2006-09-21 12:05:58 UTC
Post by Fottach
Post by ajeje
[...]
Upravo se tako i buse te rupe samo ne sa dascicama i svrdlom vec sa original
alatom sa kojim se stegne lim u sendvic i koji prilikom stezanja napravi
rupu. Ima tog jeftinog amaterskog alata po ovim veæim trgovinama
(bauhaus,baumax).
--
Miron J.
Studio4web, usluge u informatici
Domene : www.studio4web.net
Spuzva
2006-09-21 10:17:00 UTC
Post by profff
Narucio sam kuhinju i lim za sudoper bez tvornički probijene rupe za
slavinu.
obicno ti sto rade kuhinje imaju i borer (neznam kako se zove) s kojim
ce ti probusiti rupu
Tomislav Ribicic
Krunasta pila.
Fottach
2006-09-21 12:44:22 UTC
Post by Tomislav Ribicic
Post by Spuzva
Post by profff
[...]
Ne bih rekao da ju moze upotrijebiti na celicnom limu.
Krunasta pila moze eventualno na mekanim metalima, u ovom slucaju u
kucnoj radniosti eventualno glodalica ili dremel ako ne ide na pilu
ili busenje.
Spuzva
2006-09-21 12:42:31 UTC
Post by Tomislav Ribicic
Krunasta pila.
probaj s tim napraviti rupu u limu...
profff
2006-09-21 13:03:20 UTC
OK
hvala svima
Tomislav Ribicic
2006-09-21 13:13:33 UTC
Nisam lud.
Adrian

Lokacija ??
Zoran Simcic
2006-09-21 18:35:15 UTC
Post by ajeje
[...]
Imas u Sahermayeru alat za to. Gotov si za manje od minute...

Pozdrv,
Zoran
d***@yahoo.com
2006-09-22 08:14:09 UTC
Kupi alat ili odnesi kod nekoga ko pravi kuhinje po narudžbi i ima taj
alat. Kombinacija sa bušilicom je izvodljiva ali napatićeš se: prvo
- lim je tvrd i teško je iz ruke precizno bušiti, drugo - nećeš
biti zadovoljan urađenim, pogotovo kada budeš montirao slavinu.
tomislavm
2006-09-22 12:37:46 UTC
Post by profff
[...]
već je netko napisao, samo da ti potvrdim...postoji alat za to i
izgleda kao dvije krune koje se stave jedna sa donje a druga sa gornje
strane i steže se....pitaj nekoga tko se bavi izradom kuhinja....svi
oni bi trebali to imati

pozdrav
8255
2006-09-22 19:30:54 UTC
[...]