(prestaro za odgovor)
betonski parapet za ogradu vijugav-popravak?
neven
2007-05-21 18:26:00 UTC
napravih betonski parapet za ogradu oko kuce visine oko 30tak cm van zemlje.
problem je sta mi je majstor to prilicno lose zasalao (ima suzenja i
zadebljanja a i trbuha jer su fosne bile malo knjapave) a na jednom dijelu
od 15tak m sam i ja odozgora lose zabetonirao. neravno. i do 4 cm razlike u
visini pa imam valove oku prilicno vidljive..jednom rijecju sve skupa dosta
lose..

sad se postavlja pitanje kako to popraviti (necu sad neke plocice ili kamen
na to..preskupo, a i cisti beton je meni cist ljep). posto je beton vec tu
odlucio sam sa serafima pricvrsiti fosne do betona sa obadvije strane i cini
mi se da ce se to moci poprilicno ravno napraviti jer sa serafima mogu to
regulirati kako hocu..sad se postavlja pitanje sta unutra uliti jer ce na
nekim mjestima to bili prilicno tanko..negdje manje od cm a negdje do 4-5cm
(i sa strane betona i odozgora)..tamo gdje je deblje nije problem. moze
proci i normalan pijesak za betoniranje veceg promjera..postavlja se pitanje
sta sa onim tanjim djelovima..dali uzeti neki sitniji pjesak i staviti puno
cementa i kako ce se to uopce priljepiti na stari beton...jel bi mozda bilo
dobro uzeti ona zrnca za kulir ili tako nekakav pijesak i pomijesati sa
cementom, barem sa strane gdje nece biti debljina manja od cm..a pogotovo
me zanima kako ce to drzati?
ima li ko kakvih iskustava..
pa nije valjda samo meni ograda ispala kriva :)
Zoki
2007-05-26 06:03:39 UTC
Post by neven
[...]
stavi celicnu mrezicu preko betona (kao slovo U naopacke) i zalij sa finim
betonom
na taj nacin ce ti mrezica drzati tamo gdje je beton jako tanak
kad postavljas mrezicu samo je dobro pricvrsti neka bude uz beton
kad to ugrize nebus imal vise problema