Ormar mi se klima/raspada, sto sad?
(prestaro za odgovor)
b***@gmail.com
2012-07-16 19:09:06 UTC
Cim npr. otvorim vrata ormara, sve se pocne jako klimati. Inace, ormar ima dva dijela ali su oba dijela spojena, tj. dijele one gornje i donje ploce, samo je izmedu pregrada, ali ne znam koliko je to uopce bitno. One vodoravne ploce na kojima bi trebalo stajati nesto su sve popadale jer je ono na cemu su stajale puklo. Straznji dio ormara se takoder odvaja, tj. cavli kojima je to sve bilo pribijeno su popustili.
Evo slike pa ce mozda biti jasnije:

Straznja strana ormara, ali gledano od naprijed (znaci kad otvorim ormar):

Drugi dio ormara na kojem ono iza sto povezuje njegove dvije polovice nije izvadeno (ali nije ni slozeno kako treba, sve se raspada):

Ormar iznutra sa strane:

Moja pitanja:
Mogu li ja to sam popraviti? Tipa, ako kupim cavle i sve to nekako "pokrpam" cavlima i cekicem, hoce li se ormar jos uvijek klimati? Uzmite u obzir da nemam iskustva s takvim poslovima.
S druge strane, ako bih uzeo majstora, koliko bi njemu otprilike trebalo da to slozi, i koliku cijenu za tako nesto mogu ocekivati (okvirno, naravno)?
Abrgeza
2012-07-16 20:00:25 UTC
Što nisi upalio svjetlo kada si slikao, možda bi se nešto i vidjelo :)
Da se ormar ne bi klimao najvažnija je lesonit ploča koja se nalazi sa
zadnje strane i pričvrščena je čavlićima. Vidi kakvi idu čavlići, kupi
takve i zakucaj ponovo, ali na onim mjestima gdje nisu star rupe jer će
ti se opet rasklimati. Obavezno zabij čavle u poprečnu (vodoravnu)
policu u ormaru koja je fiksirana.
http://imageshack.us/photo/my-images/825/straznjastranaodnaprije.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/72/onajdiokojipovezuje.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/36/sastranem.jpg/
Damir
2012-07-16 19:50:59 UTC
Ormar se klima upravo zbog straznje strane koja bi trebala biti cvrsto i
dobro montirana!
Kako se straznja strana raspala, to je ujedno i razlog da je doslo do
padanja polica.
Savjet: kupi cavlice za namjestaj, nesto duze, siroke glave i da nisu
potpuno glatki. Stavi ormar u pravilan polozaj (okomito/kut 90) i pricvrsti
straznju plocu ponovo.
Sto se tice majstora, ne znam koliko ti moze racunati za tako nesto jer to
je onome tko se razumije, niti pola sata posla. Da si u kvartu, rijesili bi
to za cevape i pivce... :)

b***@gmail.com
2012-07-16 20:19:04 UTC
Hvala svima na odgovorima, probam sutra sam pa se javim ako zapnem. :)
Omadon
2012-07-17 06:52:52 UTC
Post by Damir
[...]
Zaboravi cavle uvijek popuste i izvlace se van. Imas bas serafe za lesonit
pogledaj u Schachermayer ako ti ih se neda serafit mozes ih zabit cekicem...
--
Dee Dee: You need a character too.
Dexter: I want to be Gygex, the 27th level warrior mage with

***@globalnet.hr
Djuro
2012-07-16 19:49:05 UTC
Post by b***@gmail.com
[...]
Cavlici su se izvukli. Nista toliko neobicno a stranice su vjerojatno
spajane drvenim tiplama koje su takodjer popustile. Ako imas u coskovima
okretne spojnice, mozda su i one popustile.
Post by b***@gmail.com
Mogu li ja to sam popraviti?
Ako si vican primiti se alata i uloziti malo slobodnog vremena, naravno
da mozes. A ako si tipa mog susjeda koji je sveucilisni profesor i koji
vjerojatno nikad nije uzeo cekic u ruke onda ne.

Tipa, ako kupim cavle i sve to nekako "pokrpam" cavlima i cekicem, hoce
li se ormar jos uvijek klimati? Uzmite u obzir da nemam iskustva s
takvim poslovima.

Nema ti tu neke velike mudrosti. Odi u ducan, ali nemoj kupiti cavlice
jer oni bi se lako opet mogli izvuci nego kupi male sarafice i s njima
fiksiraj lesonit sa zadnje strane ormara.
Ako se ormar bude i dalje kilmao pogledaj na spojevima bocnih stranica
da li imas plasticne cepove i ispod njih okrugle metalne spojnice. Ako
imas, uzmi sarafciger i pokusaj ih malo zategnuti.
U krajnjoj liniji ako niti to ne pomogne, u ducanu kupis male metalne
kutnike i s njima fiksiras stranice i police da se cvrsce drze jedna za
drugu. Nije estetski bas najljepse ali cvrsto drzi i trajno je.
Post by b***@gmail.com
S druge strane, ako bih uzeo majstora, koliko bi njemu otprilike trebalo da to slozi, i koliku cijenu za tako nesto mogu ocekivati (okvirno, naravno)?
To ti n idragi bog ne zna. Mozda ti uzme 50 kn onako cisto za kavu a
mozda ti naplati dolazak, rad po satu i onda te mozda popravak dodje
koliko pola novog ormara.
Mika_vk
2012-07-17 06:31:59 UTC
Ja sam to sredjivao na dva nacina:
Prvi kao sto su ti svi rekli, uzmi i zadnju stranicu ponovno zakucaj... No
meni to nije nesto dugo trajalo, jer bi se opet rasklimalo zbog lose
iverice... E onda imas i drugi nacin... uzmes kutnik koji ima tri stranice i
pricvrstis na bocnu,gornju i na zid... i onda nema klimanja ormara, ali nema
ni mrdanja...

<***@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:9bce8656-cf20-4f62-b62c-***@googlegroups.com...