(prestaro za odgovor)
Farbanje fasade
goran
2008-02-25 06:54:07 UTC
Imam na kući bijelu fasadu. Htio bih sam ponovno prebojit u bijelu boju. U
Pevecu ima boje, treba mi je za 2000 kn. A majstor me traži cca 8-10 t kn za
materijal i ruke. Da li se isplati da se sam upustim u to? Razlika u cijeni
je velika no dali je problem sam to pofarbati? Imam amaterskog iskustva u
farbanju unutrašnjih prostorija.
Ex-Fishbed
2008-02-25 13:04:50 UTC
Post by goran
[...]
Nisi naveo koja vrsta boje ali u principu ako je samo bojanje, nabavi
dobar valjak koji odgovara hrapavosti podloge fasade i rolaj. Pa nije
taj majstor pametniji 8000 kn od tebe.
goran
A kako da fasadu očistim. Ima po njoj dosta prašine i paučine pod krovom?
Chelo
2008-02-25 20:01:36 UTC
"goran" je natipkala/o...
Imam na kuæi bijelu fasadu. Htio bih sam ponovno prebojit u bijelu boju. U
Pevecu ima boje, treba mi je za 2000 kn. A majstor me traŸi cca 8-10 t kn
za materijal i ruke. Da li se isplati da se sam upustim u to? Razlika u
cijeni je velika no dali je problem sam to pofarbati? Imam amaterskog
iskustva u farbanju unutra¹njih prostorija.
provjeri prvo sto je ukljuceno u tih 8-10 kkn. sumnjam da je tu samo
nanosenje njegove boje i skela.
Ex-Fishbed
2008-02-25 22:40:44 UTC
Post by goran
A kako da fasadu očistim. Ima po njoj dosta prašine i paučine pod krovom?
Napisi konacno sto imas za fasadu pa da znamo jel periva ili ne. Mozda
onda i stigne neki savjet.