(prestaro za odgovor)
Izrada parketa
choki
2004-02-25 20:21:20 UTC
Pozdrav grupi

Zahvaljujuæi va¹im odgovorima na temu <parket vs. laminat> odluèio se ja
za parket od akacije ( imam drvo gratis ). Po¹to mi se Ÿuri i nemam vremena
<bacio> bih drvo na prisilno su¹enje u su¹aru, cijena je 26 kuna po danu za
kubik.

E sad, slijede pitanja

1.. Na koju debljinu da ju pilim 2-2,5 cm
2.. Koliko mi treba kubika za 100 m2 parketa
3.. I da li se to uopæe isplati, jer me frend na poslu uporno uvjerava da
je jeftinije kupiti gotov parket
4.. Kakvo je drvo akacija za parket
5.. Da li æu kuhanjem drva dobiti puno veæu kvalitetu i trajnost
choki
2004-02-26 19:28:39 UTC
Danas sam bio kod stolara, da se dogovorim za parket.

Osu¹ene i ispiljene daske ( debljine 27mm ) on æe ispiliti na da¹èice iz
kojih æe napraviti parket debljine 21mm, po cijeni od 40 kn 1m2.

Iz kubika tih da¹èica dobijem oko 30-32m2 parketa.

Piljenje 7 m3 akacije doðe me 1500kn, su¹enje oko 2700 kuna, a izrada 4000
kn, ¹to èini 8200 kn i ako dodam 1500 kn nekih neplaniranih tro¹kova doðe me
oko 10000 kn.

1. klasa hrastovog parketa kod njega je 135 kn, dakle 13500 kn za 100m2.
choki

calco