laminat
(prestaro za odgovor)
osmicadu
2009-04-20 05:23:36 UTC
Pozdrav,

Evo postavio prvu sobu laminata nekih cca 16 m2 i sada ima mi par mjesta
gdje je vidljivo da kada ugazim se laminat slegne par mm. Nisam jos stavio
lajsne i nema nikakvog namjestaja na laminatu potpuno je tako reci slobodan.
Prijatelj koji se bavi polagenjem laminata i parketa mi kaze da se ne trebam
brinuti da je to normalno kada nije lijepljeno za pod i da ce to prestati
cim se optereti namjestajem i kdada se lajsne montiraju. Eto zanimaju me
misljenja ljudi na grupi.

Hvala
Tomislav Ribicic
2009-04-20 07:11:34 UTC
Post by osmicadu
[...]
Moje je misljenje da se to ne bi trebalo dogadjati ako je podloga
ravna. Kakva ti je podloga ispod i kakva je izolacija stavljena ispod
laminata?
osmicadu
2009-04-20 07:46:09 UTC
Podloga je malo neravna ali najvisedo 5 mm stavio sam ispod PE foliju i na
to spuzvu debljeine 6 mm onu zelenu, a praznine sam ispunio sam spuzvom od 2
mm. Ovo mi je tek prva soba koju sam postavio i ona je najgora sto se tice
poda pa sam zato i htio nju prvu rijesiti, govorio sam sa prijateljem opet i
ok kaze nema beda za to. on mi kaze da su na mjestima recimo skole gdje su
stavljali laminat dopunjavali i do 2 mc rupe ispod jer je pod bio ocajno
napravljen pa oet stoji godinama a dijeca stalno po tome trce i gaze a ovo
je ipak spavaca soba koja se relativno malo koristi.

Pozdrav
laminata?
Tomislav Ribicic
2009-04-20 08:20:16 UTC
Post by osmicadu
[...]
Gle, ako ti ne smeta sto malo "radi" onda zivi s tim i ne zamaraj se,
nece se nista strasno dogoditi. Moguce je da se se slegnuti nakon nekog
vremena, iako informacije s kojima je raspolazem govore da je vrlo
bitno da podloga ispod bude ravna.
Usotalom ako se situacija ne popravi nakon nekog vremena najmanji je
problem sve skinuti i postaviti natrag na ravnu podlogu.
-= Nenad =-
2009-04-20 09:16:34 UTC
Post by Tomislav Ribicic
Usotalom ako se situacija ne popravi nakon nekog vremena najmanji je
problem sve skinuti i postaviti natrag na ravnu podlogu.
Ma sva bude to sjelo na svoje kad se stavi neki namjestaj, pogotovo
kad ugrije sad preko ljeta. ;)

Ne zivimo u idealnom svijetu pa niti podovi nisu uvijek idealno ravni
(novi).
Gyz
2009-04-20 09:40:43 UTC
Post by -= Nenad =-
Post by Tomislav Ribicic
[...]
;->>
meni nije nikak jasno...
to s laminatom...

kak se more napraviti da nema uvijanja, da bude čvrsto ko parket,
a ispod laminata se stavlja spužvica???

a k tome još neki izabiru najtanji laminat, jer je najeftiniji..

ajd da se laminat lijepi na beton... to bi bilo čvrsto...
ali ispod spužvica???
i da se ne uvija???

;-O
Tomislav Ribicic
2009-04-20 10:56:28 UTC
Post by Gyz
;->>
meni nije nikak jasno...
to s laminatom...
kak se more napraviti da nema uvijanja, da bude èvrsto ko parket,
a ispod laminata se stavlja spu¾vica???
a k tome jo¹ neki izabiru najtanji laminat, jer je najeftiniji..
ajd da se laminat lijepi na beton... to bi bilo èvrsto...
ali ispod spu¾vica???
i da se ne uvija???
Razjasnit ce ti se ako se ikada odvazis postavljati ga.
Gyz
2009-04-20 14:04:56 UTC
Post by Tomislav Ribicic
Post by Gyz
;->>
[...]
khmmmm
postavljal sam si ga... di si ti videl u mom postu da ga nisam postavljal?
a hodal sam i gdi su "stručnjaci" postavljali

sve je to meni lelujavo... zbog te spužvice ispod.
jasno da se s vremenom navčiš na takav osjećaj,
i postane ti normalno, ali uvijanje i dalje postoji
Tomislav Ribicic
Po...kod mene nema...meni vise bude od pive nego od laminata. :)
MarkoB
2009-04-21 12:24:12 UTC
Post by osmicadu
[...]
Taj pod mora da je stvarno jako neravan, ja sam stavljao spuzvu od 2 mm i
nigdje se ne uvija, a podloga je katastprfalno losa (po meni bila). Mislim
da ti tu nema nekog spasa osim da sve skines, napravis novu podlogu,... Ali
mislim da kad sve malo sjedne na svoje mjesto + namjestaj + navika :) to ce
biti super.

LP

MarkoB
osmicadu
2009-04-22 05:36:18 UTC
ma nije jako neravno kazem ti do 5 mm na jednom mjestu i tu sam stavio dva
sloja spuzve od 2mm i na to u razinu sve doveo sa spuzvom od 6 mm tako da
stvarno nije neravno ali vidi se da se malo uvija i nije isti osjecaj ko
kada se hoda po parketu. takoder ja sam odmjcao 12 mm od zida a lik mi kaze
da moze tj. dosta je 8mm jer je sve suho nema puno vlahe itd...

pozdrav
MarkoB
Rovignese
2009-04-22 06:36:53 UTC
Post by osmicadu
[...]
Ja imam isti problem. Ako će nad tim djelom koji se uvija biti neki
namještaaj onda ok, ali ako je to na djelu koji neće biti ničime
opterećen, prije ili kasnije će ti se "otvoriti". Meni je nakon pola
godine došao razmak od cca 1,5mm na par mjesta, a laminat "radi" možda
3 mm gore-dolje.
I usput se svaki put iznerviram kad stanem na taj dio što nisam prije
izravnao podlogu.

Kod staraca su postavljali laminat prije više od 10 god., podlaga je
prethodno izravnata sa par mm samonivelirajuće mase, i dan-danas
izgleda kao prvi dan, nigdje nije "prozijevao".

I jedan i drugi imaju ispod tanku spužvu.

Pozdrav,
Davor