plinski sporet - problem sa diznama?
(prestaro za odgovor)
jozef
2007-06-07 17:53:35 UTC
imam kalsicni plinski sporet koncar 3xPlin 1xStruja, ypojen an gradski plin.
Radi OK godinama, ovlasteni majstori su ga rikljucili i stavili dizne kakve
treba.
Sada dosta tesko "hvata" plin, pa pretpostavljam da su to te...takozvane...
dizne...?

E pa ako netko zna, sto i kako, neki link ili slika kako to srediti
(procisititi dizne)
ili ih treba zamijeniti? Ja nista ne uspijevam naci, a ta rijec "dizne" je
sleng,
a kako se to zapravo zove?

jozef
Mario
2007-06-08 08:56:28 UTC
Post by jozef
[...]
podignes plinska kola, znaci ono iz cega ti plin dolazi i vidjet ces
dizne koje se mogu odsarafiti, pretpostavljam imbusom. Svaka dizna ima
malu rupicu koju procistis sa iglom/zicom/necim slicnim.
iZac
2007-06-10 17:18:44 UTC
Cekaj - kaj to znaci tesko hvata plin ? Ako mislis na to da moras dugo
drzati gumb pritisnut dok palis plamenik, tj dok primi, a onda plamen gori
normalno kao i uvijek onda nisu krive dizne nego termo-element. Daj malo
vise informacija !!!
jozef
jozef
2007-06-11 11:49:43 UTC
Post by iZac
[...]
E pa tako je, moram duuugo drzati 10-15-20 sec da "uhvati". pa polllaaako
otpustiti...
Pa i onda se nekad dogodi da se opet ugasi, tj da "ne primi kak treba"

Ali jednom kad dobro uhvati, onda nema problema, radi sasvim OK

A i probal sam iglicom procistiti te "dizne", nista posebno, nisu ni bile
zacepljene, kako se meni cini.

Moguce je da se radi o termo-elementu. Sto je u tom termoelementu? neki
bimetal, piezo element ili što?
Smilem li ja to sam cackati tj mijenjati?
Ima li kakva preporuka za dobrog majstora koji to radi?
Koliko bi to moglo kostati?

Database (slave) 0.003812 s
44.2422 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'hr.rec.samogradnja' (4)
0.000152 s
0.000255 s
0.000186 s
0.000744 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'hr' (3)
0.000125 s
0.000143 s
0.000132 s
0.000396 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'hr' (1)
0.000195 s
0.000195 s
0.000195 s
0.000195 s
12.5313 kB
12.5313 kB
12.5313 kB
12.5313 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = '5bNIOcHq' (1)
0.000515 s
0.000515 s
0.000515 s
0.000515 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '2807' (1)
0.000641 s
0.000641 s
0.000641 s
0.000641 s
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = '5bNIOcHq' (1)
0.000936 s
0.000936 s
0.000936 s
0.000936 s
2.6563 kB
2.6563 kB
2.6563 kB
2.6563 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = '5bNIOcHq' AND page = 1 (1)
0.000385 s
0.000385 s
0.000385 s
0.000385 s
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
Kohana 0.009161 s
46.5625 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (69)
0.000006 s
0.000310 s
0.000133 s
0.009161 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6748 kB
46.5625 kB
Requests 0.105755 s
446.2813 kB
Benchmark Min Max Average Total
"5bNIOcHq/plinski-sporet-problem-sa-diznama" (1)
0.107798 s
0.107798 s
0.107798 s
0.107798 s
474.3203 kB
474.3203 kB
474.3203 kB
474.3203 kB
Thread controller 0.000991 s
27.7188 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.000991 s
0.000991 s
0.000991 s
0.000991 s
27.7188 kB
27.7188 kB
27.7188 kB
27.7188 kB
Thread parsing 0.088911 s
75.7109 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.002580 s
0.054620 s
0.028600 s
0.057200 s
9.4531 kB
10.5547 kB
10.0039 kB
20.0078 kB
PHP Post Parsing (1)
0.002539 s
0.002539 s
0.002539 s
0.002539 s
44.6094 kB
44.6094 kB
44.6094 kB
44.6094 kB
C++ Post Parsing (1)
0.028943 s
0.028943 s
0.028943 s
0.028943 s
5.5313 kB
5.5313 kB
5.5313 kB
5.5313 kB
Three (1)
0.000229 s
0.000229 s
0.000229 s
0.000229 s
5.5625 kB
5.5625 kB
5.5625 kB
5.5625 kB
Load & uncompress 0.054541 s
7.2813 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.054541 s
0.054541 s
0.054541 s
0.054541 s
7.2813 kB
7.2813 kB
7.2813 kB
7.2813 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.197995 s 0.123660 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.3750 kB 1,096.9063 kB