plinski sporet - problem sa diznama?
(prestaro za odgovor)
jozef
2007-06-07 17:53:35 UTC
imam kalsicni plinski sporet koncar 3xPlin 1xStruja, ypojen an gradski plin.
Radi OK godinama, ovlasteni majstori su ga rikljucili i stavili dizne kakve
treba.
Sada dosta tesko "hvata" plin, pa pretpostavljam da su to te...takozvane...
dizne...?

E pa ako netko zna, sto i kako, neki link ili slika kako to srediti
(procisititi dizne)
ili ih treba zamijeniti? Ja nista ne uspijevam naci, a ta rijec "dizne" je
sleng,
a kako se to zapravo zove?

jozef
Mario
2007-06-08 08:56:28 UTC
Post by jozef
[...]
podignes plinska kola, znaci ono iz cega ti plin dolazi i vidjet ces
dizne koje se mogu odsarafiti, pretpostavljam imbusom. Svaka dizna ima
malu rupicu koju procistis sa iglom/zicom/necim slicnim.
iZac
2007-06-10 17:18:44 UTC
Cekaj - kaj to znaci tesko hvata plin ? Ako mislis na to da moras dugo
drzati gumb pritisnut dok palis plamenik, tj dok primi, a onda plamen gori
normalno kao i uvijek onda nisu krive dizne nego termo-element. Daj malo
vise informacija !!!
jozef
jozef
2007-06-11 11:49:43 UTC
Post by iZac
[...]
E pa tako je, moram duuugo drzati 10-15-20 sec da "uhvati". pa polllaaako
otpustiti...
Pa i onda se nekad dogodi da se opet ugasi, tj da "ne primi kak treba"

Ali jednom kad dobro uhvati, onda nema problema, radi sasvim OK

A i probal sam iglicom procistiti te "dizne", nista posebno, nisu ni bile
zacepljene, kako se meni cini.

Moguce je da se radi o termo-elementu. Sto je u tom termoelementu? neki
bimetal, piezo element ili što?
Smilem li ja to sam cackati tj mijenjati?
Ima li kakva preporuka za dobrog majstora koji to radi?
Koliko bi to moglo kostati?