Cijena stepenica
(prestaro za odgovor)
Veki
2007-07-09 22:55:41 UTC
Dobio ponudu za izradu stepenica s kojima bi se spu¹tao s terase u vrt.
Znaèi betoniranje malog podesta na terasi i malog u podnoŸju stepenica, te
same stepenice (bez keramike i rukohvata). Visina je 2,5 m, (ne znam koliko
je to toèno gazi¹ta). Cifra je 9000 kn, materijal od majstora. Meni se to
èini puno. Jel to OK ponuda?
Darko
Direktor
2007-07-10 07:32:33 UTC
Post by Veki
[...]
mislim da je za takve sitnije stvari

¹alung 90-100 kn/m2
beton 800-900 kn/m3
Ÿelezo 8-10 kn/kg
Dadich
2007-07-10 09:42:17 UTC
Post by Direktor
¹alung 90-100 kn/m2
sam ak radi od blazujke i reze ju na mjeru
Post by Direktor
beton 800-900 kn/m3
zadnji put kad sam ja gledo je bilo 450 - 500 i to gotov iz miksera, doduse
prosle godine, ali poskupljenje od nekih 100% mi se ne cini izglednim.
Post by Direktor
Ÿelezo 8-10 kn/kg
ovo ajd
WhoAmI
2007-07-11 05:44:40 UTC
Post by Direktor
beton 800-900 kn/m3
zadnji put kad sam ja gledo je bilo 450 - 500 i to gotov iz miksera, doduse
prosle godine, ali poskupljenje od nekih 100% mi se ne cini izglednim.
Post by Direktor
Ÿelezo 8-10 kn/kg
ovo ajd
Mislim da ti je direktor prièao o cijenama ruku sa ugradnjom, znaèi sve
zajedno.