aku busilica
(prestaro za odgovor)
f1rm4
2009-02-16 14:38:22 UTC
dakle,

treba mi jeftina aku busilica

namjena: trebam slozit ormar pa mi treba za sarafanje

zanima me dal ima ista jeftino u pevecu, bauhausu, gramatu,...zg?

tnx
f1rm4
2009-02-16 14:38:58 UTC
zaboravih napomenut cijenu koju bi platio: 200-300kn
Mario
2009-02-16 14:56:36 UTC
Post by f1rm4
zaboravih napomenut cijenu koju bi platio: 200-300kn
imas i za jeftinije novce. Idi u pevec i ubodi recimo one zelene
jeftikanerske, ne mogu se sjetiti kako se zove firma.
Kvaliteta mi se cini vise nego upitna no jedan ormar ce valjda
izdrzat.
pjer
Hasta?
Mario
2009-02-16 19:37:27 UTC
Post by pjer
Hasta?
da, na njih sam mislio.
bellagio
2009-02-17 09:18:33 UTC
Ja sam lani u pevecu kupio einhell za 230 kuna i odlično radi za sad. 2
baterije, punjač...
TD
2009-02-17 22:14:52 UTC
Post by bellagio
Ja sam lani u pevecu kupio einhell za 230 kuna i odlično radi za sad. 2
baterije, punjač...
Istu sam stvar kupio i vrlo, vrlo sam zadovoljan.
I to nakon 2 haste koje sam u par dana vratio i
onda sam zahtjevao uz moju nadoplatu da tada
uzmem ovaj Einhell sa dvije baterije.

Hasta = govnu brat
Nike
Govnu brat i jedno i drugo!
Djuro
2009-02-17 09:31:32 UTC
Kazes jeftina. Pogledaj po pevecima i slicnima da li ima nesto na
akciji. Ja sam kupio prije 3-4 godine pro-work aku busilicu za 79 kn. Ta
je napravila kompletni namjestaj i knauf u mom stanu i sad je koristi
sogor. Radi ko urica jedino sto je baterija malo oslabila.
tnx
sompopirovic
2009-02-18 21:47:05 UTC
Post by f1rm4
[...]
Ja prije 4 godine kupio u Nekermanovom diskontu vracene robe, komplet od 6
strojeva (mala brusilica, busilica, ubodna pila, vibro smirglerica,
hoblerica i aku busilica). Platio 220 kuna. To ustvari nije bilo vraceno
nego valda iz starog kataloga.Napravio kuhinju, nekoliko ormara, penjalice
za bilje na terasi i jos kojkakvih drvenarija i sve jos radi. Firma
Pro-work. Sve radi samo sam prosle godine ja zeznuo bateriju od aku busilice
jer mi je ostala tjedan dan u punjacu. Nesmije biti u punjacu, duze od 5
sati jer je punjac vulgaris bez ikake regulacije i baterija mi prokuhala.
Nabavio sam drugu bateriju a ljetos u Baumax-u ista bila po 89,00 kuna i
kupio sam si jednu radi rezervne baterije a nusput imam i rezervni punjac i
busilicu.Meni za pomalo po doma, zadovoljavajuci alat.
burke
2009-02-17 19:00:55 UTC
Post by f1rm4
dakle,
treba mi jeftina aku busilica
namjena: trebam slozit ormar pa mi treba za sarafanje
zanima me dal ima ista jeftino u pevecu, bauhausu, gramatu,...zg?
zna bit u Lidlu
Parkside jeftikanjeri

Moj susjed ju je kupio i i sto za namjestaj
Veli da je OK

Makar meni je dosta jeftikanjera
Imao sam Alphu, Einhell, Fern, i tornado iz Mercatonea.
Al one se brzo isprazne i onada vise nemaju snage. Pa memory efekt na NiCd
:(

Imam dvije B&D i jednu Bosch
Nisu bile jeftine ali buduci da sam kupovao dugorocno nisam pozalio.
Nakon 6-7 godina delaju ko prvi dan.
B&D kostale su oko 650kn od kojigh jedna ide u beton do 6 mm
pjer
Zadnja Parkside u Lidlu bas i nije jeftikaner, cca 500Kn :-(
burke
2009-02-17 19:45:34 UTC
Post by pjer
Post by burke
Post by f1rm4
[...]
da al nije niti u klasi ajnhela i slicnih
ipak je malo jaca i kvalitenija.

Kupio sam neke od Parkside igracki i mogu reci da su dost kavalitetni.
TD
2009-02-17 22:16:38 UTC
Post by burke
Post by f1rm4
[...]
Evo pa se zabavi.
http://www.repairfaq.org/ELE/F_NiCd_Memory.html

:-)
burke
2009-02-19 08:20:14 UTC
Post by TD
Post by burke
Post by f1rm4
[...]
Sad bi u buduce i ja trebao postupiti po tocki 3 ??? :-)

Dosta sam se prije igrao sa NiCD baterijama neke sam uspio ozivjeti
razlicitim nacinima punjenja i praznjenja, ali i nakon toga nisu dugo ostale
zivahne.
Stvar je u tome sto su baterije u jeftilen busilicama dosta lose i
nekvalitne najcesce izolirane kartonom i vrlo brzo "scure" bas zbog losih
punjaca.
TD
2009-02-17 22:28:46 UTC
Post by f1rm4
[...]
Uzeja sam u Peveca Einhell baterijsku busilicu sa dvije baterije
(ako koja prdne da imam jos jednu) i vrlo sam zadovoljan. Evo
vec par mjeseci radim po kuci ono amaterski, tipli, stalaze,
namjestaj, .... itd. Ovo je misa nakon blamaza sa dvije Haste.
Obe su im vracene u roku par dana (jedna je crkla na prekidacu,
a druga na "getribi"). Trazija sam da nadoplatim i promjenim za
drugi model, pa su brzo skontali da bi ja mogao biti cest gost.
f1rm4
2009-02-19 13:09:11 UTC
Post by f1rm4
[...]
evo da ne qoutam svakog posebno mogu rec da sam se zaletio do peveca i
kupios sam za 150kn einhell, sa 2 baterije.

slozio sam ormar :)) i zadovoljan sam sto se tice ulozeno/dobiveno.

hvala svima na odgovorima,
Marko Ivic
2009-02-19 23:10:59 UTC
a jel neko zna kakve je kvalitete firm a Fairline ? ja kupio njihovu
Nike
2009-02-20 12:03:22 UTC
Post by Marko Ivic
a jel neko zna kakve je kvalitete firm a Fairline ? ja kupio njihovu
Ma, super kvalitetna. Evo ja bacio svoju Makitu od 3000kn i kupio tu za
200kn.
Koliko para toliko muzike, čovjeće! A često i puno manje muzike za pare.
Međutim, nikad više muzike.
Marko Ivic
2009-02-22 18:04:53 UTC
Post by Nike
Post by Marko Ivic
a jel neko zna kakve je kvalitete firm a Fairline ? ja kupio njihovu
Ma, super kvalitetna. Evo ja bacio svoju Makitu od 3000kn i kupio tu za
200kn.
Koliko para toliko muzike, èovjeæe! A èesto i puno manje muzike za pare.
Meðutim, nikad vi¹e muzike.
pusti babske price. ja sam za sada izbusio stotinjak rupa sigurno jednako
kvalitetno kao i ti svoji 100 :)

vjerojatno se samo pece to sto si ti da bi "proizveo" svoju rupu promjera XY
potrosio 3000kn, a ja sam potrosio 200kn

A montirani luster jednako lijepo stoji i s tvojom i s mojom rupom :))

Kad i ako krepa - javim ti. Za sad radi
Nike
2009-02-22 20:50:15 UTC
Post by Marko Ivic
[...]
Stotinjak rupa? Da, to je veliko postignuće!

O da, glupi ja koji je promjenio do sad bar 10 profesinalnih baterijskih i
koji radim s njom 8 sati dnevno (nekih 1000-2000 rupa 4mm ili isto toliko
samoureznih vijaka 4mmx12mm)kad radim s limenim kanalima i sl.
Sin&sha
2009-02-23 08:03:29 UTC
Post by Marko Ivic
[...]
Stotinjak rupa? Da, to je veliko postignuæe!
Ali, ti si faca.
Nike
2009-02-23 11:12:45 UTC
Post by Sin&sha
Ali, ti si faca.
Jesi ti muško ili žemsko? Za muškarce je normalno da se kočopere, osim ako
su feminizirani metroseksualci.
Sin&sha
2009-02-23 12:40:16 UTC
Post by Sin&sha
Ali, ti si faca.
Jesi ti mu¹ko ili Ÿemsko? Za mu¹karce je normalno da se koèopere,
A to je kao ne¹to dobro?

A to je kao ne¹to lo¹e?
Nike
2009-02-23 13:18:18 UTC
Post by Nike
Post by Sin&sha
Ali, ti si faca.
Jesi ti muško ili žemsko? Za muškarce je normalno da se kočopere,
A to je kao nešto dobro?
osim ako
Post by Nike
su feminizirani metroseksualci.
A to je kao nešto loše?
A Grubnić je kao nešto dobro?
Sin&sha
2009-02-24 07:11:09 UTC
Post by Sin&sha
Post by Sin&sha
[...]
A Grubniæ je kao ne¹to dobro?
A ti bi radio èistku, svog sela a onda Zagreba?
BTW, konaèno si potrefio "æ" :)
Nike
2009-02-24 12:12:34 UTC
Post by Nike
Post by Nike
su feminizirani metroseksualci.
A to je kao nešto loše?
A Grubnić je kao nešto dobro?
A ti bi radio čistku, svog sela a onda Zagreba?
BTW, konačno si potrefio "ć" :)
Ništa ja ne bi čistio, za to se priroda pobrine kad tad!
Sin&sha
2009-02-25 07:43:17 UTC
Post by Sin&sha
Post by Sin&sha
Post by Sin&sha
[...]
Ni¹ta ja ne bi èistio, za to se priroda pobrine kad tad!
Priroda? Hm, kako to da onda jo¹ uvijek laprda¹?
Goran
2009-02-23 14:00:42 UTC
Post by Sin&sha
Ali, ti si faca.
Jesi ti mu¹ko ili ¾emsko? Za mu¹karce je normalno da se koèopere, osim ako
su feminizirani metroseksualci.
normalno je za nekog tko NIJE frajer, pa pokusava ispasti.

onaj tko je, taj nema potrebe za kocoperenjem - jer sam ZNA da je.

tko nije, taj se busa da ispadne frajer :)
Nike
2009-02-23 16:12:24 UTC
Tako se tješe nefrajeri! ;-)
Marko Ivic
2009-03-02 18:25:08 UTC
Post by Goran
normalno je za nekog tko NIJE frajer, pa pokusava ispasti.
onaj tko je, taj nema potrebe za kocoperenjem - jer sam ZNA da je.
tko nije, taj se busa da ispadne frajer :)
Tako se tje¹e nefrajeri! ;-)
aha :))) znaci ili izigravas frajera pa jesi frajer

ili jednostavno nisi

ne postoji opcija da jesi frajer, bez da ga i glumis ? :)

Mario
2009-02-23 09:28:26 UTC
Post by Nike
O da, glupi ja koji je promjenio do sad bar 10 profesinalnih baterijskih i
koji radim s njom 8 sati dnevno (nekih 1000-2000 rupa 4mm ili isto toliko
samoureznih vijaka 4mmx12mm)kad radim s limenim kanalima i sl.
dobro da priznas da si glup. Tome u prilog ide i cinjenica da ne mozes
razlikovati nekog tko se bavi profesionalno nekim majstorskim poslom i
nekog tko ce obavit povremeno nekakv poslic, ili mu mozda treba da
jednom nesto napravi i tko zna kad opet.
Da sam ja majstor koji alat koristi svaki dana 8 sati ni ja nebi
razmiljsao da kupujem busilice za 2-3000 kn. S obzirom da ne spadam u
tu ketegoriju kupujem jeftini alat koji me sasvim dobro posluzi. Na
primjer,

Ferm busilaca, svojevremeno 150 kn, riknula jer je jedan "majstor"
mjesao zbuku s njom. Sad imam Skil za 200 kn.
Aku busilaca 9,6 V, 50 kn. Sluzila za montazu servera u reckove,
odlicno odradila posao. Vise ju uopce ne koristim i ako je bacim nece
mi biti zao.
Blanjalica, 150 kn iz Bauhausa, dva puta blanjao s njom.
Flexica, Ferm, oko 100 kn, koristio ju 3-4 puta, jos uvijek radi.
Fen za skidanje boje, Bosch, 300 kn, uzaludna investicija jer mi sad
stoji ne iskoristen. Ukupno ga koristio za jedna vrata (ako ga netko
hoce prodam ga za 150 kn).
Set gedora u koferu, 4 zvjezdice, bilo snizeno sa 800 pa sam ubo,
koristio jednom, imam jos jedan set jeftikanerskih za 50 kn.
Jos hrpa nekog sitnog alata tipa sarafcigeri, spahtle i sl.

Sve u svemu nisam potrosio ni 3000 kn za sav alat a odradio sam sve
poslove koje sam zelio.
Ako ti mislis da osoba poput mene treba kupovat busilice za 2000-3000
kn malo porazmisli o onome sto si sam rekao o sebi.

Srdacan pozdrav.
Mario
Nike
2009-02-23 11:07:50 UTC
Post by Mario
Post by Nike
[...]
Bla,bla,bla
Post by Mario
[...]
Ne znam što si se ti našao dužnim da odgovaraš!
Post by Mario
[...]
Dalje je prepucavanje tipa čiji je veći, a čiji manji a tehnićar (zato sam
je i kupio kako bi se kurčio a inaće radim sve sa Einhelom (kad bi se
zajebavali);-)) ), međutim, ja nigdje ne vidim da sam rekao da on ili ti
trebate kupiti profesionalni alat. Samo je opisano koliko to vrijedi. A to
je i bilo pitanje.

Čemu postavljati pitanje koliko vrijedi bušilica od 200 KN ako se ne
zamišlja u svojoj glavi kako se dobro prošlo u odnosu na neke druge.
Ili sam po tebi možda trebao odgovoriti "O, 2,5 klase bolja nego ona XXXX
od 180KN".
Daj, molim te...
Mario
2009-02-23 13:44:25 UTC
Post by Nike
Ma, super kvalitetna. Evo ja bacio svoju Makitu od 3000kn i kupio tu za
200kn.
Koliko para toliko muzike, čovjeće! A često i puno manje muzike za pare.
Međutim, nikad više muzike.
tvoj opis je bio u stilu moja Makita kosta 3000 kn i toliko vrijedi
sve ostalo je smece koje ne vrijedi uopce kupovat bez obzira koliko
kosta.
Koliko vidim, u prosjeku, ljudi dobiju sasvim dosta muzike za novce
koje daju za kojekakave einhelle i sl.
Nike
2009-02-23 16:02:47 UTC
Post by Mario
Post by Nike
[...]
Moj opis je bio govorna figura preuveličavanja u svrhu naglašavanja
gluposti pitanja! Rečenice (za razliku od riječi) neki put sadrže i poruku
koja nije u njima direktno napisana.

Zabluda je da možeš dobiti za 200 kn veću vrijednost od toga, ako je sve
legalno, i nije neka rasprodaja da bi se neko rješio zaliha koje ga
sprječavaju da zaradi više.
Sin&sha
2009-02-24 07:12:37 UTC
Post by Mario
Post by Nike
[...]
Moj opis je bio govorna figura preuvelièavanja u svrhu nagla¹avanja
gluposti pitanja! Reèenice (za razliku od rijeèi) neki put sadrŸe i poruku
koja nije u njima direktno napisana.
Zabluda je da moŸe¹ dobiti za 200 kn veæu vrijednost od toga, ako je sve
legalno, i nije neka rasprodaja da bi se neko rje¹io zaliha koje ga
sprjeèavaju da zaradi vi¹e.
Evo ga, opet se koèoperi ....
Nike
2009-02-24 12:14:44 UTC
On Tue, 24 Feb 2009 08:12:37 +0100, Sin&sha je naškrabao:

Ne raspravljaš, nemaš argumenata, eto te u filteru!
Mario
2009-02-24 09:40:55 UTC
Post by Nike
Zabluda je da možeš dobiti za 200 kn veću vrijednost od toga, ako je sve
legalno, i nije neka rasprodaja da bi se neko rješio zaliha koje ga
sprječavaju da zaradi više.
realnost je da za 200 kn mnogi dobiju vrijednosti koliko ima treba i
uopce ne ocekuju da ce ima doticna stvar za 200 kn trajati 100 godina
ili izbusit 5000 rupa.