(prestaro za odgovor)
aku busilica
f1rm4
2009-02-16 14:38:22 UTC
dakle,

treba mi jeftina aku busilica

namjena: trebam slozit ormar pa mi treba za sarafanje

zanima me dal ima ista jeftino u pevecu, bauhausu, gramatu,...zg?

tnx
f1rm4
2009-02-16 14:38:57 UTC
zaboravih napomenut cijenu koju bi platio: 200-300kn
Mario
2009-02-16 14:56:36 UTC
Post by f1rm4
zaboravih napomenut cijenu koju bi platio: 200-300kn
imas i za jeftinije novce. Idi u pevec i ubodi recimo one zelene
jeftikanerske, ne mogu se sjetiti kako se zove firma.
Kvaliteta mi se cini vise nego upitna no jedan ormar ce valjda
izdrzat.
pjer
Hasta?
Mario
2009-02-16 19:37:28 UTC
Post by pjer
Hasta?
da, na njih sam mislio.
bellagio
2009-02-17 09:18:32 UTC
Ja sam lani u pevecu kupio einhell za 230 kuna i odlično radi za sad. 2
baterije, punjač...
Djuro
2009-02-17 09:31:14 UTC
Kazes jeftina. Pogledaj po pevecima i slicnima da li ima nesto na
akciji. Ja sam kupio prije 3-4 godine pro-work aku busilicu za 79 kn. Ta
je napravila kompletni namjestaj i knauf u mom stanu i sad je koristi
sogor. Radi ko urica jedino sto je baterija malo oslabila.
tnx
burke
2009-02-17 19:00:44 UTC
Post by f1rm4
dakle,
treba mi jeftina aku busilica
namjena: trebam slozit ormar pa mi treba za sarafanje
zanima me dal ima ista jeftino u pevecu, bauhausu, gramatu,...zg?
zna bit u Lidlu
Parkside jeftikanjeri

Moj susjed ju je kupio i i sto za namjestaj
Veli da je OK

Makar meni je dosta jeftikanjera
Imao sam Alphu, Einhell, Fern, i tornado iz Mercatonea.
Al one se brzo isprazne i onada vise nemaju snage. Pa memory efekt na NiCd
:(

Imam dvije B&D i jednu Bosch
Nisu bile jeftine ali buduci da sam kupovao dugorocno nisam pozalio.
Nakon 6-7 godina delaju ko prvi dan.
B&D kostale su oko 650kn od kojigh jedna ide u beton do 6 mm
pjer
Zadnja Parkside u Lidlu bas i nije jeftikaner, cca 500Kn :-(
burke
2009-02-17 19:45:22 UTC
Post by pjer
Post by burke
Post by f1rm4
[...]
da al nije niti u klasi ajnhela i slicnih
ipak je malo jaca i kvalitenija.

Kupio sam neke od Parkside igracki i mogu reci da su dost kavalitetni.
TD
2009-02-17 22:15:01 UTC
Post by bellagio
Ja sam lani u pevecu kupio einhell za 230 kuna i odlično radi za sad. 2
baterije, punjač...
Istu sam stvar kupio i vrlo, vrlo sam zadovoljan.
I to nakon 2 haste koje sam u par dana vratio i
onda sam zahtjevao uz moju nadoplatu da tada
uzmem ovaj Einhell sa dvije baterije.

Hasta = govnu brat
TD
2009-02-17 22:16:48 UTC
Post by burke
Post by f1rm4
[...]
Evo pa se zabavi.
http://www.repairfaq.org/ELE/F_NiCd_Memory.html

:-)
TD
2009-02-17 22:28:56 UTC
Post by f1rm4
[...]
Uzeja sam u Peveca Einhell baterijsku busilicu sa dvije baterije
(ako koja prdne da imam jos jednu) i vrlo sam zadovoljan. Evo
vec par mjeseci radim po kuci ono amaterski, tipli, stalaze,
namjestaj, .... itd. Ovo je misa nakon blamaza sa dvije Haste.
Obe su im vracene u roku par dana (jedna je crkla na prekidacu,
a druga na "getribi"). Trazija sam da nadoplatim i promjenim za
drugi model, pa su brzo skontali da bi ja mogao biti cest gost.
Nike
Govnu brat i jedno i drugo!
sompopirovic
2009-02-18 21:47:05 UTC
Post by f1rm4
[...]
Ja prije 4 godine kupio u Nekermanovom diskontu vracene robe, komplet od 6
strojeva (mala brusilica, busilica, ubodna pila, vibro smirglerica,
hoblerica i aku busilica). Platio 220 kuna. To ustvari nije bilo vraceno
nego valda iz starog kataloga.Napravio kuhinju, nekoliko ormara, penjalice
za bilje na terasi i jos kojkakvih drvenarija i sve jos radi. Firma
Pro-work. Sve radi samo sam prosle godine ja zeznuo bateriju od aku busilice
jer mi je ostala tjedan dan u punjacu. Nesmije biti u punjacu, duze od 5
sati jer je punjac vulgaris bez ikake regulacije i baterija mi prokuhala.
Nabavio sam drugu bateriju a ljetos u Baumax-u ista bila po 89,00 kuna i
kupio sam si jednu radi rezervne baterije a nusput imam i rezervni punjac i
busilicu.Meni za pomalo po doma, zadovoljavajuci alat.
burke
2009-02-19 08:46:06 UTC
Post by TD
Post by burke
Post by f1rm4
[...]
Sad bi u buduce i ja trebao postupiti po tocki 3 ??? :-)

Dosta sam se prije igrao sa NiCD baterijama neke sam uspio ozivjeti
razlicitim nacinima punjenja i praznjenja, ali i nakon toga nisu dugo ostale
zivahne.
Stvar je u tome sto su baterije u jeftilen busilicama dosta lose i
nekvalitne najcesce izolirane kartonom i vrlo brzo "scure" bas zbog losih
punjaca.
f1rm4
2009-02-19 13:09:09 UTC
Post by f1rm4
[...]
evo da ne qoutam svakog posebno mogu rec da sam se zaletio do peveca i
kupios sam za 150kn einhell, sa 2 baterije.

slozio sam ormar :)) i zadovoljan sam sto se tice ulozeno/dobiveno.

hvala svima na odgovorima,
Marko Ivic
2009-02-19 23:11:02 UTC
a jel neko zna kakve je kvalitete firm a Fairline ? ja kupio njihovu
Nike
2009-02-20 12:03:26 UTC
Post by Marko Ivic
a jel neko zna kakve je kvalitete firm a Fairline ? ja kupio njihovu
Ma, super kvalitetna. Evo ja bacio svoju Makitu od 3000kn i kupio tu za
200kn.
Koliko para toliko muzike, čovjeće! A često i puno manje muzike za pare.
Međutim, nikad više muzike.
Marko Ivic
2009-02-22 18:04:55 UTC
Post by Nike
Post by Marko Ivic
a jel neko zna kakve je kvalitete firm a Fairline ? ja kupio njihovu
Ma, super kvalitetna. Evo ja bacio svoju Makitu od 3000kn i kupio tu za
200kn.
Koliko para toliko muzike, èovjeæe! A èesto i puno manje muzike za pare.
Meðutim, nikad vi¹e muzike.
pusti babske price. ja sam za sada izbusio stotinjak rupa sigurno jednako
kvalitetno kao i ti svoji 100 :)

vjerojatno se samo pece to sto si ti da bi "proizveo" svoju rupu promjera XY
potrosio 3000kn, a ja sam potrosio 200kn

A montirani luster jednako lijepo stoji i s tvojom i s mojom rupom :))

Kad i ako krepa - javim ti. Za sad radi

Sljedeća stranica >
Stranica :stranica od 2