Cijena zida
(prestaro za odgovor)
Gashtapano
2008-09-29 15:47:28 UTC
Moze li mi netko reci okvirnu cijenu izrade vanjskog samostojnog zida.
Zid bi bio cca 20 cm širok, 2 m visok, a 15 m dug, naravno treba i temelje
iskopati. Na ravnom terenu.
Zanima me koliko bi me dosli komplet radovi skupa sa materijalom. Dakle
iskop temelja, izrada zida i sav materijal.
Direktor
2008-09-29 19:15:57 UTC
Post by Gashtapano
[...]
iskopas sam

malo trake, to je u cijeni

oplata 70-80 kn/m2
beton 650-700 kn/m3
zid 700-750 kn/m3
Gashtapano
2008-09-29 19:42:48 UTC
Post by Direktor
Post by Gashtapano
[...]
Gle, ja nisam zidar.
Pojma nemam što znači ovo što si napisao.
A kopat neću sam, jer se radi o procjeni ponude koja opet nije za mene.
zagi
2008-09-29 20:56:33 UTC
Post by Gashtapano
Gle, ja nisam zidar.
Pojma nemam ¹to znaèi ovo ¹to si napisao.
A kopat neæu sam, jer se radi o procjeni ponude koja opet nije za mene.
Gle, covjek ti je isao pomoci, rekao ti sto ti je ciniti...a dal ces ti to
sam raditi ili ne, tvoja stvar...al ak te zanima koliko nesto kosta, trebao
si poslati upit nekoj gradjeviskoj firmi koja ti to moze dat konkretnu
ponudu i to izvesti ...S obzirom da je ovo grupa 'SAMO GRADNJA' covjek ti je
htio dobro pa bi bilo u redu i da si mu zahvalio:)
al bum ja umjesto tebe...

FALA DIRETORE:)))
Gashtapano
2008-09-29 21:29:07 UTC
Post by zagi
Post by Gashtapano
[...]
Pa ja nisam nista lose covjeku napisao... dapače, zahvaljujem na trudu, ali
njegov mi odgovor nije pomogao.
A ni tvoj.

A što se tiče grupe SAMO GRADNJA - pa i pitam nekog tko je samograditelj
kolika je cijena toga.
Ponudu od firme sam dobio - i kao sto rekoh samo je zelim procijeniti.

Ja neznam kakva je to traka, šta je oplata, a za zid sam mislio da se radi
od betona i blokova, a ovdje jedna cijena za zid a druga za beton?

BTW, sam sam radio neke elemente namještaja i nešto elektroinstalacija -
spadam li i ja onda u SAMO GRADITELJE i smijem li onda i ja pisati na ovoj
grupi?

I dalje neznam cijenu takvog zida...
Chelo
2008-09-29 21:58:54 UTC
"Gashtapano" je natipkala/o...
Post by Gashtapano
I dalje neznam cijenu takvog zida...
realnu cijenu, tj cijenu materijala, ili izvedenu cijenu?
ako trazis realnu cijenu, to onda nikako nije za usporedbom sa ponudom, nisu
oni caritas da rade za dzabe. a ako trazis ponudu firme, tj sa rukama, onda
ju vec imas, a za usporedbu posalji jos nekoj firmi.
radio si elektroinstalacije, a ne znas izracunati kvadrate zida i kvadrate,
tj kubike temelja?
Tomislav SUFLAJ
2008-09-30 07:43:26 UTC
¹ta je oplata,
Ono ¹to drŸi beton dok se ne osu¹i. Ako to nisi vidio, onda je moŸda ipak
bolje da netko drugi radi procjenu.
a za zid sam mislio da se radi od betona i blokova
To dodu¹e nisi napisao.

Kako æe¹ procijeniti neku ponudu ako ne barata¹ osnovnim poznavanjem
materije.
--
Pozdrav, Tomislav.
__
Stop spam: Remove (cut) from E-mail address when replying.
ššKresimiršš
2008-09-30 08:11:44 UTC
Post by Gashtapano
Gle, ja nisam zidar.
Pojma nemam ¹to znaèi ovo ¹to si napisao.
A kopat neæu sam, jer se radi o procjeni ponude koja opet nije za mene.
Gle, nije mi jasno kako se uopce prihvacas nekom ucuniti uslugu i to u
podrucju o kojem nemas pojma? Ne zove li se to medvjedjom uslugom?
Gashtapano
2008-09-30 10:10:08 UTC
Post by ššKresimiršš
Post by Gashtapano
[...]
Ajmo ovako...
Prihvaćam ja puno stvari u životu, bilo meni to drago ili ne...

Al, da postavim pitanje malo drugačije:
Za koliko novaca bi netko podigao nekakav ogradni zid kakav god taj netko
zaključio da bi trebao biti?
Ja samo želim da je 2 metra visok i 15 m dug.
Teren ravan.

BTW šta je traka a šta oplata? Nije baš da o ovim stvarima ima podataka na
netu... :o(
zagi
2008-09-30 13:51:23 UTC
Post by Gashtapano
Za koliko novaca bi netko podigao nekakav ogradni zid kakav god taj netko
zakljuèio da bi trebao biti?
Ja samo Ÿelim da je 2 metra visok i 15 m dug.
Teren ravan.
pa prvi koji ti se javio ti je odgovorio na to pitanje, samo treba pomnoziti
i zbrojiti...a samogradnja i je poanta ove grupe, sam gradis nesto i trazis
pomoc oko izvedbe i eventualno cijene necega sto nemozes sam napraviti.
Posto ti trazis cijenu takvog zida, zaista misllim, kao i ostali, da bi
trebao pozvat firmu koja bi ti napravila ponudu izvela radove a ti 'calen
bite'...da si to odmah napravio kad si stavio post na njuze, vec bi imao
cijenu:)

bez obzira na sve, sretno tebi i prijatelju:)
Gashtapano
2008-09-30 14:31:37 UTC
Post by zagi
Post by Gashtapano
[...]
Ajde pomozi mi ti sa tim mnozenjem i zbrajanjem...

Ja sam probao deka X beton / oplata, pa sam iz svega sam kopao drugi
korijen, pa mi nije nešto ispalo...

Ajde, zid ima 16 m dužine, pola je visoko 2 m, pola se smanjuje od 2 na 1 m
visine, ogradni vanjski zid.
Jel 700 eura OK za citav posao?
Chelo
2008-09-30 14:44:17 UTC
"Gashtapano" je natipkala/o...
Ajde, zid ima 16 m duŸine, pola je visoko 2 m, pola se smanjuje od 2 na 1
m visine, ogradni vanjski zid.
temelj u zemlji dubine 80cm, sirine 40cm, duljine 16m = 0,8 x 0,4 x 16 =
5,12 m3 betona
temelj nad zemljom visine 30cm, debljine 25cm, duljine 16m = 0,3 x 0,25 x 16
= 1,2 m3 betona
povrsina pravokutnog zida 8 x 2 = 16m2 plus trapezni oblik zida ((2 +1) /
2 ) x 8m = 12m2, dakle ukupno 28m2 zida
povrsina jedne cigle dimenzija 25x19x19 cm, i ako zidas da ej zid debljine
25cm iznosi 0,20 x 0,20 = 0,04m2, dakle, za taj gornji zid ti treba 28 /
0,04 = 700 komada cigle.
+ cement, vapno i pijesak za zidanje.

ne znam cemu ce zid sluziti. ako ne treba velika nosivost, onda temelji ne
trebaju u dubinu 80cm, dovoljno je i 50-60cm. ako ce zid biti tanji od 25cm,
onda ne treba ni nadzemni temelj sirine 25cm, nego onoliko koliko je cigla.
eto, to ti je za otprilike, pa sad nadji kolika je cijena cega i imas
rjesenje.