Garazna vrata i dimenzije garaze
(prestaro za odgovor)
zoky
2007-01-31 14:16:52 UTC
Pozdrav!

Moram izvrsiti prenamjenu prizemlja jer sam ostao bez parkinga u
susjedstvu (susjed prodao parcelu). Kako se kuca nalazi na otoku gdje
nijedna ulica nema dovoljno sirine u dilemi sam sto cu uopce postici.

Naime, ulica nema vise od 2,8 m te sam prisiljen napraviti veliki
otvor na objektu (cca. 4m sirine) da bi se iz dva poteza moglo
uparkirati.
E sad me muci to sto i dimenzije samog objekta nisu dovoljne za
"normalnu garazu". Duzina buduce garaze je 4m + sirina zida cca. 30 cm
sto iznosi max. 4,3 m ukupno. Garazna sekcijska vrata bih stavio do
vanjskog ruba fasade tako da uspijem povecati zatvoreni prostor.

Nisam siguran da li ce tih 4,3 m duzine x 4 m sirine biti dovoljno za
normalno parkiranje (profesionalne vozace ne racunam:)) s obzirom na
usku ulicu.

Vasi komentari???

Hvala
Bader
2007-01-31 14:49:24 UTC
Post by zoky
Pozdrav!
Nisam siguran da li ce tih 4,3 m duzine x 4 m sirine biti dovoljno za
normalno parkiranje (profesionalne vozace ne racunam:)) s obzirom na
usku ulicu.
Vasi komentari???
Odes negdje na veci prazan parking, kredom iscrtas tocne mjere ceste i
garaze, netko ti drzi stap koji vidis, kao cosak, pa probaj...
Sretno :-)))
Nenad Sucurovic
2007-01-31 19:14:43 UTC

Post by zoky
[...]
Bitno nisi napisao... Koliko je dug auto koji vozis?
Da ne bi sagradio garazu i shvatio da ti auto stane jedino po dijagonali
i to na "kant".. :)
--
Pozdrav!"#$%&

Suco!

... Djevojke su kao lubenice...
... najsladje su u sredini!
matko
2007-01-31 19:50:44 UTC
Post by zoky
[...]
Napravis montaznu garazu na ne tako dalekoj parceli, ili promijenis
model vozila koji vise odgovara uvjetima.
zoky
2007-02-01 11:15:26 UTC
Zahvaljujem na vasim kreativnostima:
1. imao sam vec ranije ideju da sve to iscrtam negdje pa da probam
"uparkirat" Izgleda da nema druge
2. auto koji sada vozim je cca. 4m, ali to bi znacilo da ga ne smijem
mijenjat iducih xx godina ili da svaki put kad mi netko dolazi mora
poslat dimenzije auta prije nego dodje:):)
3. vrlo rado bih kupio parcelu u blizini pa izbjegao rusenje pola
prizemlja kuce, ali fali mi nekih 60-ak tisuca EUR (nitko ti nece
prodati komadic zemlje pogotovo na atraktivnoj lokaciji)

Hvala jos jednom i pozdrav
matko
2007-02-01 16:30:37 UTC
Post by zoky
3. vrlo rado bih kupio parcelu u blizini pa izbjegao rusenje pola
prizemlja kuce, ali fali mi nekih 60-ak tisuca EUR (nitko ti nece
prodati komadic zemlje pogotovo na atraktivnoj lokaciji)
Bit doticne price se svodi da si na manje od 200 metara od
ruba urbane zone i da dalje je poljoprivredno podrucje sada
i ubuduce, inace kako si sam rekao nema smisla.

Dakle pripremi se za vjezbe manevara s vozilom i remont procelja
na nivou prizemlja. Nadam se da imas novije izgradjenu kucu.