(prestaro za odgovor)
drvena gazista
Dada
2008-01-24 17:18:43 UTC
U dilemi sam kako rijesiti. U unutrasnjosti kuce stavljena je betonska
konstrukcija, greda na kojoj su ravni dijelovi na koje treba staviti
drvena gazista. Gaziste treba srednjim dijelom da se pricvrsti na
betonski nosivi dio a da veci dio gazista bude slobodan. Zamisljeno je
tako zbog uske i visoke kuce, da se ne zagusi prostor, jer je onda od
stepenika do stepenika slobodno. Gazista mogu pricvrstiti tako da ih
potpuno probusim i zasarafim na betonske "ankere" sto mi estetski ne
izgleda lijepo. Ima li kakav drugi nacin a da se potpuno ne busi
gaziste?Mozda neki nosaci sa donje strane?Ako ipak moram probusiti da ih
pricvrstim gdje ima za kupiti poklopce da se ne vide rupe od sarafa?
matko
2008-01-24 19:57:52 UTC
Post by Dada
U dilemi sam kako rijesiti. U unutrasnjosti kuce stavljena je betonska
konstrukcija, greda na kojoj su ravni dijelovi na koje treba staviti
drvena gazista. Gaziste treba srednjim dijelom da se pricvrsti na
Sada je mozda kasno o tome razmusljati ali koliko je prihvatljiva
upotreba kruznog stepenista?

Vezano za gredu imas alternativu nosaca police koji se nasade na
podlogu stepenika na obe strane. Tako on drzi s lijeve i desne
strane dok se na on fiksira na gredu drveni stepenik se ucvrsti
s donje strane visestrukim vijcima. Ako izaberes da to izvedes
od siroke trake lima mozes izraditi trokutaste ispone od
tankog drveta i s 4 komada po stepeniku zatvoriti vizualnu
supljinu u konstrukciji nosaca police.