betonske ploce za prolaz autom
(prestaro za odgovor)
Gufi
2005-09-07 11:41:51 UTC
Ove godine napravio sam garazu (malu, dozidao sam na kucu) za auto, koja do
sada sluzi za sve i svasta. No, kako se priblizava jesen i zima stavio bih
naravno auto unutra. Ispred kuce je betonski plato, koji sluzi kao parking.
Od te veeeelike betonske ploce do garaze je 20 m i travnjak koji je skroz
oko kuce.

Nije mi problem zrtvovati travnjak, a zelio bih postaviti nekakve betonske
ploce, recimo one rupicaske da izmedju njih i dalje raste trava, tako da
kada vozim ne idem direkt preko trave (kisa, bljuzga i sl) nego preko
nekakvih ploca ili nesto....

Imate prijedlog?
Josip
2005-09-08 11:07:42 UTC
Post by Gufi
[...]
Za travnate kocke tzv "osmice" iskopaj 25cm, zamješaj suhu smjesu
šljunka i cementa u omjeru 8:1 i nasipaj 15cm i dobro nabij. Gore
salžeš "osmice u izravnavajući sloj pijeska 3cm. Preko složenih osmica
razgrneš smjesu humusa i sjemena trave da se popune otvori.

Josip
Gufi
2005-09-08 12:38:12 UTC
Post by Gufi
[...]
Za travnate kocke tzv "osmice" iskopaj 25cm, zamje¹aj suhu smjesu
¹ljunka i cementa u omjeru 8:1 i nasipaj 15cm i dobro nabij. Gore
salŸe¹ "osmice u izravnavajuæi sloj pijeska 3cm. Preko sloŸenih osmica
razgrne¹ smjesu humusa i sjemena trave da se popune otvori.
Josip
Hvala na savjetu.