Laminat - postavljanje
(prestaro za odgovor)
GoraN
2007-11-06 11:35:30 UTC
Imam par pitanja...

- koliko se ceka da se glazura osusi (plivajuci pod) prije nego se stavlja
laminat?
- da li se stavlja na glazuru najlon, pa onda laminat, ili se stavlja nesto
drugo?
- kakva je razlika izmedju SAS laminata i bez SASa !? Nesto sam u uputama
citao, ali nisam skuzio...
- gdje da nadjem neku lajsnu ili nesto jer mi je dio sobe u parketu, a
kuhinja, koja je spojena sa sobom je laminat, pa kako napraviti prijelaz
izmedju laminata i parketa?
- ako parket nije isto debel kao i laminat, kako da postignem istu ravninu?
Moze ispod laminata nesto deblje ici da se digne?

Hvala, pozdrav...
--
Goran

Vukovar se vraca kuci...
Locutus of Borg
2007-11-06 13:06:21 UTC
Dana 06.11.2007. 12:35, GoraN lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci
Post by GoraN
- da li se stavlja na glazuru najlon, pa onda laminat, ili se stavlja nesto
drugo?
ispod laminata ide spuzvica debljine cca 5mm, a ispod glazure ide najlon
Post by GoraN
- gdje da nadjem neku lajsnu ili nesto
na istom mjestu gdje i laminat, mora bit lajsni...
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
You will service... US!
ivan
2007-11-06 15:47:29 UTC
Post by GoraN
- koliko se ceka da se glazura osusi (plivajuci pod) prije nego se stavlja
laminat?
mislim da ti mora proci 3 tjedna barem (tako sam ja cekao za parket...)
Post by GoraN
- gdje da nadjem neku lajsnu ili nesto jer mi je dio sobe u parketu, a
kuhinja, koja je spojena sa sobom je laminat, pa kako napraviti prijelaz
izmedju laminata i parketa?
najjeftinije sto sam naso ti je izex(www.aluprofili.com)-imas i lajsne za
razlicite visine(bas to sto tebi treba)
Post by GoraN
- ako parket nije isto debel kao i laminat, kako da postignem istu ravninu?
stavis ispod laminata najtvrði stiropor....il OSB ploèe-stiropr ti je bolji
zbog izolacijie i koliko toliko ti upije neravnine