Laminat - postavljanje
(prestaro za odgovor)
GoraN
2007-11-06 11:35:30 UTC
Imam par pitanja...

- koliko se ceka da se glazura osusi (plivajuci pod) prije nego se stavlja
laminat?
- da li se stavlja na glazuru najlon, pa onda laminat, ili se stavlja nesto
drugo?
- kakva je razlika izmedju SAS laminata i bez SASa !? Nesto sam u uputama
citao, ali nisam skuzio...
- gdje da nadjem neku lajsnu ili nesto jer mi je dio sobe u parketu, a
kuhinja, koja je spojena sa sobom je laminat, pa kako napraviti prijelaz
izmedju laminata i parketa?
- ako parket nije isto debel kao i laminat, kako da postignem istu ravninu?
Moze ispod laminata nesto deblje ici da se digne?

Hvala, pozdrav...
--
Goran

Vukovar se vraca kuci...
Locutus of Borg
2007-11-06 13:06:21 UTC
Dana 06.11.2007. 12:35, GoraN lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci
Post by GoraN
- da li se stavlja na glazuru najlon, pa onda laminat, ili se stavlja nesto
drugo?
ispod laminata ide spuzvica debljine cca 5mm, a ispod glazure ide najlon
Post by GoraN
- gdje da nadjem neku lajsnu ili nesto
na istom mjestu gdje i laminat, mora bit lajsni...
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
You will service... US!
ivan
2007-11-06 15:47:29 UTC
Post by GoraN
- koliko se ceka da se glazura osusi (plivajuci pod) prije nego se stavlja
laminat?
mislim da ti mora proci 3 tjedna barem (tako sam ja cekao za parket...)
Post by GoraN
- gdje da nadjem neku lajsnu ili nesto jer mi je dio sobe u parketu, a
kuhinja, koja je spojena sa sobom je laminat, pa kako napraviti prijelaz
izmedju laminata i parketa?
najjeftinije sto sam naso ti je izex(www.aluprofili.com)-imas i lajsne za
razlicite visine(bas to sto tebi treba)
Post by GoraN
- ako parket nije isto debel kao i laminat, kako da postignem istu ravninu?
stavis ispod laminata najtvrði stiropor....il OSB ploèe-stiropr ti je bolji
zbog izolacijie i koliko toliko ti upije neravnine

Database (slave) 0.003444 s
44.3047 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'hr.rec.samogradnja' (4)
0.000132 s
0.000275 s
0.000202 s
0.000810 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'hr' (3)
0.000097 s
0.000155 s
0.000128 s
0.000385 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'hr' (1)
0.000312 s
0.000312 s
0.000312 s
0.000312 s
12.5313 kB
12.5313 kB
12.5313 kB
12.5313 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = '0xJHkyoo' (1)
0.000614 s
0.000614 s
0.000614 s
0.000614 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '2807' (1)
0.000481 s
0.000481 s
0.000481 s
0.000481 s
5.8125 kB
5.8125 kB
5.8125 kB
5.8125 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = '0xJHkyoo' (1)
0.000508 s
0.000508 s
0.000508 s
0.000508 s
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = '0xJHkyoo' AND page = 1 (1)
0.000334 s
0.000334 s
0.000334 s
0.000334 s
2.7031 kB
2.7031 kB
2.7031 kB
2.7031 kB
Kohana 0.011431 s
44.3203 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (65)
0.000004 s
0.000519 s
0.000176 s
0.011431 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6819 kB
44.3203 kB
Requests 0.050106 s
438.2891 kB
Benchmark Min Max Average Total
"0xJHkyoo/laminat-postavljanje" (1)
0.051258 s
0.051258 s
0.051258 s
0.051258 s
466.3203 kB
466.3203 kB
466.3203 kB
466.3203 kB
Thread controller 0.001484 s
27.7188 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.001484 s
0.001484 s
0.001484 s
0.001484 s
27.7188 kB
27.7188 kB
27.7188 kB
27.7188 kB
Thread parsing 0.033971 s
67.1484 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.003819 s
0.004539 s
0.004179 s
0.008358 s
7.4531 kB
9.8906 kB
8.6719 kB
17.3438 kB
PHP Post Parsing (1)
0.001900 s
0.001900 s
0.001900 s
0.001900 s
40.0625 kB
40.0625 kB
40.0625 kB
40.0625 kB
C++ Post Parsing (1)
0.023536 s
0.023536 s
0.023536 s
0.023536 s
5.1719 kB
5.1719 kB
5.1719 kB
5.1719 kB
Three (1)
0.000177 s
0.000177 s
0.000177 s
0.000177 s
4.5703 kB
4.5703 kB
4.5703 kB
4.5703 kB
Load & uncompress 0.003774 s
5.3984 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.003774 s
0.003774 s
0.003774 s
0.003774 s
5.3984 kB
5.3984 kB
5.3984 kB
5.3984 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.197892 s 0.071832 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.3604 kB 1,089.5469 kB